Eerste gedachte: "wtf doen schoolkinderen nog online?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga wiskunde proberen te maken, dan val je binnen een minuut in slaap
1: zomervakantie. 2: ja, je bent oud. Rijp voor het bejaardenhuis, hoe bevalt je leven met rollator?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eerste gedachte: "wtf doen schoolkinderen nog online?
Tweede gedachte: "fuck ik ben oud"
De truc is niet afdrogen, maar op je handdoek op bed liggen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb net gedoucht om af te koelen
Helpt ook niet...
Wat was de vraag?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Nu hek nog steeds t antwoord niet
Festini perenijsjesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je waterijsjes hebt en bereid bent ze te delen, doe ik een hoop.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Festini perenijsjes
Ligt eraan wat ik daarvoor krijg
ow ok, morgen ff proberenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De truc is niet afdrogen, maar op je handdoek op bed liggen.
geef maar een multiple choicequote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]Heb vanmiddag de laatste uit de vriezer getrokken.
Noem je prijs.
Buddy je moet me niet te veel inspraak geven. Bitches zijn er om te domineren.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
geef maar een multiple choice
Jij bent toch geen bitch, je bent me ideale vrouw die ik wil pleasen tot ze de gelukkigste vrouw op aarde is!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Buddy je moet me niet te veel inspraak geven. Bitches zijn er om te domineren.
helaasquote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn.
Niet me.
Ik sloeg droog. Srry.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 01:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
helaas
word niets dus, volgende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |