Dit is best een mogelijkheid. Dat ze het juist versterkt / aangemoedigd heeft door dit steeds te doen. Kennelijk realiseerde TS zich wel dat ze iets voor hem zou zijn anders was die jaloezie er niet zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja goed idee van je door bij elke ruzie de naam van betreffende dame te gaan noemen. Heb je hem gewoon niet zelf haar richting uit gedreven met je manipulatief gedrag ? Als ik je verhaal lees denk ik alleen maar; jaloers en bemoeial.
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Punt is wel dat als mijn ex niet dusdanig gedrag was gaan vertonen ik wellicht niet wat met mijn gevoelens voor mijn collega was gaan doenquote:Op maandag 6 juli 2015 11:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus had je ex een punt. En jij wentelt jezelf lekker in onschuld, haar schuld dat jij meer ging doen met die meid die je wel zag zitten. Dat was helemaal niet je eigen keuze.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:01 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Punt is wel dat als mijn ex niet dusdanig gedrag was gaan vertonen ik wellicht niet wat met mijn gevoelens voor mijn collega was gaan doen
Wat een onzin..quote:Op dinsdag 7 juli 2015 23:01 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Dat hoor je mij helemaal niet zeggen. Punt is wel dat als mijn ex niet dusdanig gedrag was gaan vertonen ik wellicht niet wat met mijn gevoelens voor mijn collega was gaan doen
Dit. Overal van verwijderen en blokkeren werkt het best. Zodra de verkoop van het huis afgerond is dan. Ook niet je nieuwe adres enzo geven, cut all ties.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:28 schreef madeleineL het volgende:
herkenbaar. Wij waren 14 jaar samen, hadden de ideale relatie, dacht ik (heel veel lol, heel weinig gezeik). Ineens was er die andere mevrouw. Ik wist dat ze achter hem aanzat, volgens hem was er niets aan de hand. Hij werd kwaad op mij toen ik er iets van zei (achteraf waren er nog meer mevrouwen
) . Van het ene op het andere moment was het over en begon hij met modder te gooien. Hij is 2 keer bij me terug gekomen (terwijl hij nog stiekem een relatie met haar had) en hij probeert het nog steeds. Zij was/is jaloers als hij met mij sprak (want die echtscheiding regelt zichzelf...).
Het heeft me veel te lang gekost voordat ik het los kon laten en ik kan je alleen maar adviseren om hem zo ver mogelijk en zo snel mogelijk uit je leven te donderen. Neem de pijn, accepteer het, doe niet wat ik 2 jaar lang deed. Ik heb me door hem (en door haar, door zijn ouders, en...) laten vernederen. Dat is waar ik het nog best moeilijk mee heb, met die vernedering. Dat wil je echt voorkomen.
Sterkte!
Eerlijk Lenny77, als ik haar voor mn auto krijg dan geef ik gas. Alle verhalen hebben 2 kanten, maar dit is mijn kant. Ze heeft uiteindelijk voor ¤ 15.000 aan spullen van mij gejat, dus ja ik wens haar dood. En kan ik daarbij helpen dan doe ik dat zonder twijfel. Mensen begrijpen dat niet, mijn ouders ook niet, maar het doet pijn, veel pijn. Maar goed ik heb nu een vrouw en een kind van 3 waar ik meer dan gelukkig mee ben, woon vrijstaand met veel grond dus ben er goed uit gekomen. Niettemin wens ik mijn ex dood.........quote:Op woensdag 8 juli 2015 00:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Tuurlijk wel! Maar lekker makkelijk zo.
Mocht het een vrouw hebben gedaan dan was het kot hier te klein maar mannen worden Ocharme gedreven in de armen van een ander! Moest ze maar niet zo !!! terecht!!!! zeuren, jaloers en wantrouwig zijn !
En dan jezelf 1 oprechte belofte doen: hem nooit meer te contacteren. Hoe vaak ik niet weer een gesprek met hem had, weer smsjes, weer ruzie. Het blijft zweren op die manier. Niet doen. Streep eronder.quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:13 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dit. Overal van verwijderen en blokkeren werkt het best. Zodra de verkoop van het huis afgerond is dan. Ook niet je nieuwe adres enzo geven, cut all ties.
Zoveel haat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:19 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Eerlijk Lenny77, als ik haar voor mn auto krijg dan geef ik gas. Alle verhalen hebben 2 kanten, maar dit is mijn kant. Ze heeft uiteindelijk voor ¤ 15.000 aan spullen van mij gejat, dus ja ik wens haar dood. En kan ik daarbij helpen dan doe ik dat zonder twijfel. Mensen begrijpen dat niet, mijn ouders ook niet, maar het doet pijn, veel pijn. Maar goed ik heb nu een vrouw en een kind van 3 waar ik meer dan gelukkig mee ben, woon vrijstaand met veel grond dus ben er goed uit gekomen. Niettemin wens ik mijn ex dood.........
Dat is toch een compleet ander verhaal dan je eerst verteld, dat je hier nogal boos over bent begrijpt iedereen wel denk ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 03:19 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Eerlijk Lenny77, als ik haar voor mn auto krijg dan geef ik gas. Alle verhalen hebben 2 kanten, maar dit is mijn kant. Ze heeft uiteindelijk voor ¤ 15.000 aan spullen van mij gejat, dus ja ik wens haar dood. En kan ik daarbij helpen dan doe ik dat zonder twijfel. Mensen begrijpen dat niet, mijn ouders ook niet, maar het doet pijn, veel pijn. Maar goed ik heb nu een vrouw en een kind van 3 waar ik meer dan gelukkig mee ben, woon vrijstaand met veel grond dus ben er goed uit gekomen. Niettemin wens ik mijn ex dood.........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |