Vooral in zelfmedelijden blijven zwelgen.quote:
Jouw familie heeft er helemaal geen kloten mee te maken.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:51 schreef erodome het volgende:
Hij wil gewoon even lekker kunnen fladderen en jij mag daar niet over zeggen en braaf thuis wachten tot hij beslist om of echt weg te vliegen of terug te komen. Geef je wat tegengas, vraag je iets aan hem dan doet hij bot. En ipv dat jij een keer zegt ik ben klaar met jou, donder op, vlieg maar lekker weg ben je af aan het vragen hoe dit jouw schuld is.
Hij heeft een keuze gemaakt, die ligt bij hem, niet bij jou. Doe nu eens hetzelfde als hij allang heeft gedaan, kies voor jezelf.
Het is klaar, mijn advies :sluit het af. Geen contact meer. Verkoop snel het huis, opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:22 schreef Koosje92 het volgende:
Daar ben ik ook bang voor.. Dat hij spijt krijgt. We hebben zoveel opgebouwd. Maar ik kan niet blijven wachten.. Ik weet dat ik los moet laten ik wil geen leven met hem en met wantrouwen. Maar ik kan mijn gevoel nog niet kwijt. Ik mis hem hier in huis. Ik hou nog van hem. Alle herinneringen zijn hier. Moet los van hem, maar die gevoelens...
Waarom zou je stom zijn? Omdat je niet meteen bij de eerste pipo voor de bijl gaat?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:58 schreef Koosje92 het volgende:
Ik ben gisteren met een vrijgezellen vriendinnetje op stap geweest.. Heb ook met een jongen gezoend.. Pff wat stelt zoenen nou voor, doe je voor de fun toch? Op dat moment dacht ik al wel een beetje aan mijn ex, maar vandaag helemaal. Ik denk dat ik daar gewoon nog niet klaar mee ben. Ik wil nog helemaal geen aandacht van andere en daarop in gaan.. Ik voel me zo stom, ben ik dat ook?
Ik hoef niet meteen voor iemand "voor de bijl" te gaan.. Helemaal niet zelfs.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Waarom zou je stom zijn? Omdat je niet meteen bij de eerste pipo voor de bijl gaat?
Niet zo raar gezien je recente posts met ongeloof dat je relatie nu toch wel eens echt voorbij zou kunnen zijn. Is het dan niet logisch om niet meteen overjoyed in iemand anders zijn armen te duiken?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:11 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik hoef niet meteen voor iemand "voor de bijl" te gaan.. Helemaal niet zelfs.
Maar ik kan daar gewoon nog niet van tja.. genieten?
Reageer jij lekker even niet meer, alsof ik als een of andere hoer de stad in ben gedoken??quote:Op zondag 5 juli 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet zo raar gezien je recente posts met ongeloof dat je relatie nu toch wel eens echt voorbij zou kunnen zijn. Is het dan niet logisch om niet meteen overjoyed in iemand anders zijn armen te duiken?
Dat zegt 'ie niet.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:20 schreef Koosje92 het volgende:
Reageer jij lekker even niet meer, alsof ik als een of andere hoer de stad in ben gedoken??
Ik wilde je juist prijzen dat je niet bij de pakken neer bleef zitten en open staat voor iets anders dan de shit waar je ex je mee laat zitten. Het leek me alleen wat overdreven om dat er nog bij te zetten, ook omdat het nog niet zo goed aanvoelt als je misschien wel zou willen.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:20 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Reageer jij lekker even niet meer, alsof ik als een of andere hoer de stad in ben gedoken??
We gingen 2 meiden op stap, ik had dit ook niet zien aankomen maar gebeurde gewoon. Tja, je zult verder moeten toch?
Overjoyed in iemand anders zijn armen duiken? Alsjeblieft zeg..
Ok, sorry dan.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wilde je juist prijzen dat je niet bij de pakken neer bleef zitten en open staat voor iets anders dan de shit waar je ex je mee laat zitten. Het leek me alleen wat overdreven om dat er nog bij te zetten, ook omdat het nog niet zo goed aanvoelt als je misschien wel zou willen.
Het is geenszins als een veroordeling bedoelt dus..
Niet zo raar dat je niet even een knop om kan zetten, dat kost tijd. Zeker na 10 jaar. Niet te hard zijn voor jezelfquote:Op zondag 5 juli 2015 12:41 schreef Koosje92 het volgende:
Ik vind het gewoon moeilijk..en raar..dat zal ook wel komen dat het 10 jaar lang "anders" is geweest en daar niet meer mee bezig was..
de ex voelde gewoon prima aan dat er een klik tussen jullie was. Alsof je in iemands armen gedreven kunt worden die je niet zit zittenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 02:53 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nou geloof me, dat gebeurde pas nadat zij er over door ging zeiken... vandaar dat ik ook aangaf dat je met dat soort opmerkingen zelf je vriend wellicht in de armen van een ander drijft. Zijn ongetwijfeld studies naar gedaan die aangeven dat de andere partij dit onbewust doen om uit de relatie te ontsnappen ;-) Nee maar zonder gekkigheid, deze dingen gebeuren... t is vervelend maar het leven gaat door. Hypotheekschuld is NHG voor. Voldoe je aan voorwaarden zoals een scheiding en heb je je huis tegen een normale prijs te koop gehad, dan krijg word dit gewoon vrij gescholden. Heb je geen NHG, tsja dan ben je in eerste instantie al dom geweest
nee maar je komt als je in een relatie zit wel meer mensen tegen met wie je een klik hebt, maar normaal blijf je toch je relatie trouw, maar ja als je vriendin zich dan ook nog zo jaloers gaat gedragen wordt het gras aan de overkant opeens een stuk groener.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de ex voelde gewoon prima aan dat er een klik tussen jullie was. Alsof je in iemands armen gedreven kunt worden die je niet zit zittenwat een magie van die ex dan
ts, het is allemaal heel erg kut. toch; beste wat je nu kan doen is de boel loslaten. ga jij lekker vrij zijn, zonder verplichtingen en je eigen ding doenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:14 schreef Koosje92 het volgende:
Hmm... Je ex wegdrijven zal best kunnen.. Vooral door social media is het tegenwoordig moeilijk om al niet te reageren.
Gister avond een overload berichten op whatsapp naar ELKAAR gestuurd (elkaar ja, niet dat het alleen aan mij ligt). Op het laatst zei ik hem, dat mocht hij in een relatie zijn met haar, ik het liefste wil dat hij dat eerlijk tegen mij komt vertellen, en niet via via het wil horen.
Het bleef lang stil, waarna hij stuurde, Oke ik ben klaar met jou ik ga ze nu bellen voor een relatie. En dat was het.. Ik zeg, Sorry?? En nu?? Hij zegt Niks nu. Daarna heb ik niet meer gereageerd en ons gesprek verwijderd.. Zou het echt zijn? Zou hij die vragen zo beu zijn en daarom mij zo even af willen schrikken?
Hij komt hier volgende week langs, dan zal ik het wel horen. Ik weet niet, kun je echt iemand in de armen van een ander drijven? Ik zou inderdaad ook denken dat je gevoelens niet echt kunt sturen, maar mij lijkt gewoon na zo'n lange relatie zo snel in een andere stappen niet altijd goed. Vooral omdat hij ook de woorden "vrij zijn" en "geen verplichtingen" en "mijn eigen ding doen" heeft genoemd.
Je hoort mij toch ook niets zeggen over dat ik iemand niet zag zitten?quote:Op maandag 6 juli 2015 09:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
de ex voelde gewoon prima aan dat er een klik tussen jullie was. Alsof je in iemands armen gedreven kunt worden die je niet zit zittenwat een magie van die ex dan
ja oke maar het ligt ook een beetje aan de situatie. Als zo een vrouw dan voelt dat er een klik tussen haar vriend en een andere vrouw en haar vriend gaat dat lopen ontkennen is het logisch dat ze wantrouwig word omdat ze merkt dat hij liegt. Daarentegen is het ook lastig om toe te geven dat er een klik is natuurlijk. Beter vraag je dat gewoon niet en kijk je gewoon of je partner wle of niet over grenzen gaat in het contact met iemand van het andere geslacht.quote:Op maandag 6 juli 2015 09:38 schreef Fokpop het volgende:
[..]
nee maar je komt als je in een relatie zit wel meer mensen tegen met wie je een klik hebt, maar normaal blijf je toch je relatie trouw, maar ja als je vriendin zich dan ook nog zo jaloers gaat gedragen wordt het gras aan de overkant opeens een stuk groener.
daar heb je gelijk in, ik dacht van welquote:Op maandag 6 juli 2015 10:37 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook niets zeggen over dat ik iemand niet zag zitten?
Lezen Madelief, lezen.......
Dus had je ex een punt. En jij wentelt jezelf lekker in onschuld, haar schuld dat jij meer ging doen met die meid die je wel zag zitten. Dat was helemaal niet je eigen keuze.quote:Op maandag 6 juli 2015 10:37 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Je hoort mij toch ook niets zeggen over dat ik iemand niet zag zitten?
Lezen Madelief, lezen.......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |