Nee hoor.quote:Ik heb hem nodig
Wat je moet doen? Er een punt achter zetten. Accepteren dat het over is. En gaan beginnen met verwerken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:50 schreef Koosje92 het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom hij dit doet. Heb het idee dat hij het zelf ook niet weet.
De eerste weken hoopte ik dat het nog goed kwam, maar er is zoveel gebeurt. Ik heb zo vaak gevraagd speelt er iets tussen jullie? Nee hoor. Maar daarna wel een foto op facebook. Of als ik s'ochtends naar mijn werk rijdt en voorbij het huis van zijn ouders rijd (daar woont hij nu) staat of haar auto er bij, of zijn auto niet.
Hij zegt dat ie eerlijk is en huilt ook vaak als hij hier komt. Maar wat moet ik. Waarom doet hij dit? Hij zegt zelfs misschien is dit de grootste fout van mijn leven, maar wat moet ik daarmee? Ik hou nog van hem. Shoot!!
Je kent me niet, maar jaloers en bemoeial ben ik niet. We zitten naast elkaar op de bank en dan zag ik dat. Controleren heb ik nooit gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:52 schreef de_boswachter het volgende:
Ja goed idee van je door bij elke ruzie de naam van betreffende dame te gaan noemen. Heb je hem gewoon niet zelf haar richting uit gedreven met je manipulatief gedrag ? Als ik je verhaal lees denk ik alleen maar; jaloers en bemoeial.
Zo te lezen nu nog steeds.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:50 schreef Koosje92 het volgende:
De eerste weken hoopte ik dat het nog goed kwam,
Zou het niet normaal zijn als zijn ouders zouden zeggen doe het nog even rustig aan, dat meisje hoeft hier nog niet te slapen, en regel eerst wat je moet regelen. Is hij al naar de bank geweest? Nee. Heeft hij al gevraagd over de spulletjes? Nee. Alles komt van mij uit.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo te lezen nu nog steeds.
En hij is 30... moeten zijn ouders hem iets gaan verbieden om rekening te houden met....?
Dus een volwassen vent van 30 zou even door zijn ouders moeten worden terechtgewezen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Zou het niet normaal zijn als zijn ouders zouden zeggen doe het nog even rustig aan, dat meisje hoeft hier nog niet te slapen, en regel eerst wat je moet regelen. Is hij al naar de bank geweest? Nee. Heeft hij al gevraagd over de spulletjes? Nee. Alles komt van mij uit.
Als je een vent had die dat nodig heeft van zijn ouders kan je hem echt beter kwijt zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Zou het niet normaal zijn als zijn ouders zouden zeggen doe het nog even rustig aan, dat meisje hoeft hier nog niet te slapen, en regel eerst wat je moet regelen. Is hij al naar de bank geweest? Nee. Heeft hij al gevraagd over de spulletjes? Nee. Alles komt van mij uit.
Hij is volwassen he, denk dat zijn ouders zich daar gewoon niet mee willen bemoeien. Misschien praten ze wel tegen hem, maar verbieden is wel een stap verder.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:59 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Je weet dat hij het niet zo meer ziet zitten tussen jullie toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:00 schreef Koosje92 het volgende:
Terwijl hij weg is gegaan, en ik zonder reden te weten hier achterblijf.
En wat zie je dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:03 schreef Koosje92 het volgende:
Zij woont ook bij haar ouders. En ik rijdt voorbij zijn ouders huis omdat ik daar altijd langs moet. Dat huis staat aan een drukke weg. En je kijkt toch? Een blik, want je rijdt er 80
Jij drijft nogal je zin door en bent vervolgens gepikeerd?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:04 schreef Koosje92 het volgende:
De enige reden die ik had is ik twijfel over ons. Toen ging hij naar zijn vriend, en daarna een serieus gesprek heb ik niet meer met hem gehad over ons. Als hij iets zegt doet hij het alleen via de app. En zo wil ik niet met hem praten. Dus dan houdt het op.
Ik zou denken dat 2 volwassen mensen na een relatie van 10 jaar wel 1 avondje vrij kunnen maken om het er over te hebben wat er mis ging. Misschien zie ik het dan ook in.. Maar nee, ik weet het niet. Echt niet. Ik vraag bij vrienden of hij wel is iets zegt over me, maar zodra hun iets vragen praat hij over koetjes en kalfjes.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij drijft nogal je zin door en bent vervolgens gepikeerd?
Is het zo raar dan dat je met je partner in contact wil zijn bij zoiets, wil praten over wat er aan de hand is en hoe het zal gaan allemaal?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij drijft nogal je zin door en bent vervolgens gepikeerd?
Maar als hij tegen iedereen heeft gezegd dat het over en uit is, amper tot geen contact maakt, niet wil praten over hoe en wat, waarom besef jij je dan niet dat het gewoon over is en hij niet terug zal komen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:08 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat 2 volwassen mensen na een relatie van 10 jaar wel 1 avondje vrij kunnen maken om het er over te hebben wat er mis ging. Misschien zie ik het dan ook in.. Maar nee, ik weet het niet. Echt niet. Ik vraag bij vrienden of hij wel is iets zegt over me, maar zodra hun iets vragen praat hij over koetjes en kalfjes.
Jij denkt volgens mij dat ik hem iedere dag loop te smeken en bij vrienden ga vragen, even voor de duidelijkheid, dat is dus niet.
Ik ben in 10 jaar nooit jaloers geweest, maar sinds de 3 maanden dat hij haar kent ik al niet eens naar zijn telefoon mag kijken, niet eens om een foto van de hond te maken als mijn telefoon boven ligt, tja. Dan ga ik wel vragen stellen. Maar denk je dat ik dat elke dag deed? Nee hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:06 schreef spierbal het volgende:
Tsja jouw jaloezie heeft denk ik wel een doorslag factor. Daarbij is het wel een droeftoeter. Maar jaloerse wijven zijn stront vervelend.
Dus leg ook de schuld een beetje bij jezelf neer ja.
Ik heb een koophuis met hem. Ons huis komt te koop maar staat nog niet. Wie moet het dan regelen? Ik alleen? Het begint bij ons denk ik of niet? Het enige wat hij zegt is zsm verkopen, en dan met een schuld zitten?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar als hij tegen iedereen heeft gezegd dat het over en uit is, amper tot geen contact maakt, niet wil praten over hoe en wat, waarom besef jij je dan niet dat het gewoon over is en hij niet terug zal komen?
Wordt het dan niet gewoon tijd om er een advocaat bij te halen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:11 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik heb een koophuis met hem. Ons huis komt te koop maar staat nog niet. Wie moet het dan regelen? Ik alleen? Het begint bij ons denk ik of niet? Het enige wat hij zegt is zsm verkopen, en dan met een schuld zitten?
Idd iets van advocaat regelen en kijken hoe alles is vastgelegd zodat je weet waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:11 schreef Koosje92 het volgende:
Ik heb een koophuis met hem. Ons huis komt te koop maar staat nog niet. Wie moet het dan regelen? Ik alleen? Het begint bij ons denk ik of niet? Het enige wat hij zegt is zsm verkopen, en dan met een schuld zitten?
Ik heb geen broers of ooms die me helpen. Mijn vader woont de andere kant van nederland en heb ik weinig contact mee. En mijn moeder heeft nog nooit een huis verkocht. Tuurlijk zitten we bij een adviseur, maar hij kan toch ook iets inbrengen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:11 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Mijn moeder is alleen. Ik ben alleen. Sorry maar we weten niet hoe we dat moeten betalen. Hebben zijn ouders ook om hulp gevraagd maar ze doen niets. Ze vinden dat hij dat moet doen. Maar hij doet het niet. En steeds zeggen ze ja hij is bezig maar ???quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Wordt het dan niet gewoon tijd om er een advocaat bij te halen?
o zo stond dat niet in de op. Als dat in een tijdsbestek van drie maanden is zou ik ook mijn vraagtekens erbij zetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:10 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik ben in 10 jaar nooit jaloers geweest, maar sinds de 3 maanden dat hij haar kent ik al niet eens naar zijn telefoon mag kijken, niet eens om een foto van de hond te maken als mijn telefoon boven ligt, tja. Dan ga ik wel vragen stellen. Maar denk je dat ik dat elke dag deed? Nee hoor.
Dat zou hij wel moeten doen, maar hij doet het niet. Dus tijd voor jou om voor jezelf te gaan zorgen en te zorgen dat dit gewoon nu geregeld gaat worden zodat jij die slappe hap vent echt uit je leven kan gooien en door kan gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:13 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik heb geen broers of ooms die me helpen. Mijn vader woont de andere kant van nederland en heb ik weinig contact mee. En mijn moeder heeft nog nooit een huis verkocht. Tuurlijk zitten we bij een adviseur, maar hij kan toch ook iets inbrengen?
Advocaat, niet je moeder. Ga naar een rechtshulpwinkel ofzo, die kunnen je wel vertellen hoe en wat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:14 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Mijn moeder is alleen. Ik ben alleen. Sorry maar we weten niet hoe we dat moeten betalen. Hebben zijn ouders ook om hulp gevraagd maar ze doen niets. Ze vinden dat hij dat moet doen. Maar hij doet het niet. En steeds zeggen ze ja hij is bezig maar ???
En wat wil je hier bereiken? Je hart luchten? Wij kunnen hem niet dwingen en jij kan niks bereiken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:14 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Mijn moeder is alleen. Ik ben alleen. Sorry maar we weten niet hoe we dat moeten betalen. Hebben zijn ouders ook om hulp gevraagd maar ze doen niets. Ze vinden dat hij dat moet doen. Maar hij doet het niet. En steeds zeggen ze ja hij is bezig maar ???
Ja klopt, ik vond het nou al een lang verhaal daarom stonden details er niet bijquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:14 schreef spierbal het volgende:
[..]
o zo stond dat niet in de op. Als dat in een tijdsbestek van drie maanden is zou ik ook mijn vraagtekens erbij zetten.
Dan is hij wel een softie als hij geen besluit kan nemen
Maarja blijkbaar ruilt hij jou dus wel in als ie beter kan krijgen, waarom zou je zo iemand dan terug willen? Het is FF kut om uit je comfortzone te stappen dat wel ja.
Mijn hart luchten ja, een keer niet bij vriendinnen en mijn moeder.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
En wat wil je hier bereiken? Je hart luchten? Wij kunnen hem niet dwingen en jij kan niks bereiken.
Hij doet niks, zijn ouders doen niks, jouw familie kan niks en een advocaat kan ook niet...
Daarnaast loopt het emotionele en het zakelijke nogal door elkaar. Lijk je vooral behoefte te hebben aan contact en praten over wat er is gebeurd. Hij heeft daar overduidelijk geen zin in. Daardoor zal het zakelijke gedeelte ook lastiger worden als die emotionele rand er aan blijft. Dat is lastig. Maar zal wel moeten als je iets wilt bereiken.
En dat mag! Maar probeer wel zo snel mogelijk je practische zaken op orde te krijgen met wat professionele rechtshulpquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:21 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Mijn hart luchten ja, een keer niet bij vriendinnen en mijn moeder.
Daar is helemaal niets mis mee, het is ook echt nogal wat zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:21 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Mijn hart luchten ja, een keer niet bij vriendinnen en mijn moeder.
volwassen mensen wel inderdaad. Maarja, je ziet maar al te vaak, zeker bij mannen, dat als mensen gelijk vanuig hun ouders gaan samenwonen ze niet echt volwassen worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:08 schreef Koosje92 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat 2 volwassen mensen na een relatie van 10 jaar wel 1 avondje vrij kunnen maken om het er over te hebben wat er mis ging.
Nooit naar de Boswachter luisteren, schoolvoorbeeld van een autistische fokker die maagd is en alleen maar met zn virtuele 30cm pik durft te zwengelen en elke chik afkeurt want puntige knieén...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:55 schreef Koosje92 het volgende:
Je kent me niet, maar jaloers en bemoeial ben ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |