Fijn he zo'n sociaal levenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:29 schreef Franny_G het volgende:
Jaa, ik heb haar vandaag dus helemaal niet gezien. Dus weet niet of het gelukt is met het hoedje.
Op vrijdag brengt mijn vriend haar altijd naar het kdv, en ik had diploma uitreiking en daarna een spontane borrel met twee collega's (en mijn vriend die daar gelukkig relaxed op reageert en I ophaalt van kdv).
. Mijn sociale leven gaat echt goed deze week, met veel spontane afspraken en borrels.
.
Hoe bevalt het werken, Chanty en gaat het nog goed op het kdv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij ligt al lekker vanaf 8 uur te slapen en wij zijn nog steeds de zooi op aan het ruimenMaar we hebben een supergezellige dag gehad en vanaf morgen probeer ik meer bij te lezen
(ik zag al dat het hier niet zo hard gaat als in het babytopic)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze heeft sinds gister koorts. Zal wel combi tandjes/kiezen en warmte zijn. Ze drinkt iig goed en is vrolijk.
Ik geef wel paracetamol, want ben een beetje huiverig voor nog een koortsstuip![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil van de flessen af. Dus volgende week in de vakantie gaan we daar mee stoppen. Kijken of dat lukt.
Ik heb het gevoel dat het feit dat jullie het KDV hebben gekozen bij het werk van je vrouw in feite tegen jullie wordt gebruikt ivm die nieuwe werkdagen van je vrouw. Want schooldirectie is dus met het KDV gaan overleggen om dit 'op te lossen'. Maar deze oplossing is voor jullie dus eigenlijk helemaal niet ideaal. Ik weet niet, ik zou hier denk ik een vervelend gevoel bij krijgen, dat je werk overlegt met KDV en dat je dan voor voldongen feiten wordt gesteld zo ongeveer. (Of zie ik dat nu verkeerd?) Om die reden zou ik ook gaan nadenken over andere opvang. Dat vrij nemen wat jij dus zou moeten doen, gaat naar mijn idee veel te ver en dat je dan zelf moeten gaan vragen om financiele compensatie.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:18 schreef exode het volgende:
Ah thanks over de KDV's. Wij (met name ik) twijfelen ook omdat B op in 2 verschillende groepen komt. Dus andere kindjes en andere leidsters. De groepen zijn met 18 kindjes en eigen ruimtes. Maar dus 1 buitenruimte die niet zo heel groot is. Tenminste ik vind het klein ogen voor 48 kids.
Gedoe dus (ook omdat ze eind nov/begin dec 3 donderdagen geen plek hebben en ik dus vrij moet nemen).
Wel fijn om te lezen dat grotere KDV's bij jullie goed bevallen. Wij hebben dit KDV destijds echt gekozen vanwege de plaats (zelfde gebouw school van mijn vrouw) en omdat het er op vrijdag lekker rustig is.
Sac heeft dat ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Franny_G het volgende:
Eens kijken of jullie dit herkennen:
I zit nu in een fase dat ze alles zelf wil doen. Ze kijkt goed naar hoe anderen dingen doen en dan wil zij ook. Maar voor veel dingen is ze gewoon nog te klein. Zo wil ze bijvoorbeeld heel graag bij ons zelf de trap op lopen en zich dan vasthouden aan de leuning. Maar die zit te hoog voor haar, dus dat gaat gewoon niet. Daar wordt ze heel boos en verdrietig om. Als ik haar dan aanbied om mijn hand vast te houden, duwt ze die weg. Ze wil zelf de leuning vasthouden en niet mijn hand! En op de fiets houdt zij het stuur vast. Als ik dan mijn handen aan het stuur heb (wat toch vrij noodzakelijk is), wordt ze ook boos en verdrietig en wil ze steeds mijn handen wegduwen. Het is tegelijk schattig en sneu tegelijk. Het voelt zo oneerlijk voor haar, dat ze wel snapt wat de bedoeling is, maar het niet kan uitvoeren zoals ze wil.
Ik leg nu steeds de nadruk op dat we het dan samen doen. Dus fietsen doen we bijvoorbeeld samen en bij het stoplicht helpt ze me door op het knopje te drukken.. Het is een schrale troost.
Hier is dat maar met een paar dingen. Winkelwagentje mag ik idd soms niet vasthouden, háár handen moeten daar! Maar de trap op gaat klauterend en dat is prima. Op vakantie heeft ze wel alle leuningen waar ze bij kon vastgehouden, maar het is geen punt als het niet kan. Ellie is vrij gemakzuchtig wat dat betreft, net als wijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:23 schreef Franny_G het volgende:
Eens kijken of jullie dit herkennen:
I zit nu in een fase dat ze alles zelf wil doen. Ze kijkt goed naar hoe anderen dingen doen en dan wil zij ook. Maar voor veel dingen is ze gewoon nog te klein. Zo wil ze bijvoorbeeld heel graag bij ons zelf de trap op lopen en zich dan vasthouden aan de leuning. Maar die zit te hoog voor haar, dus dat gaat gewoon niet. Daar wordt ze heel boos en verdrietig om. Als ik haar dan aanbied om mijn hand vast te houden, duwt ze die weg. Ze wil zelf de leuning vasthouden en niet mijn hand! En op de fiets houdt zij het stuur vast. Als ik dan mijn handen aan het stuur heb (wat toch vrij noodzakelijk is), wordt ze ook boos en verdrietig en wil ze steeds mijn handen wegduwen. Het is tegelijk schattig en sneu tegelijk. Het voelt zo oneerlijk voor haar, dat ze wel snapt wat de bedoeling is, maar het niet kan uitvoeren zoals ze wil.
Ik leg nu steeds de nadruk op dat we het dan samen doen. Dus fietsen doen we bijvoorbeeld samen en bij het stoplicht helpt ze me door op het knopje te drukken.. Het is een schrale troost.
Ja, 6e ziekte, maar die hebben we volgens mij al gehad. Nou ja, koorts is van 40 naar 38 gezakt, dus dat is fijn. De rest aan vlekjes e.d. zien we wel verschijndn dan - of niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 07:55 schreef Sylver_ het volgende:
Awwwh, arme Ellie![]()
Enige symptoom is flinke koorts? Je hebt toch zo'n kinderziekte dat begint met 3 dagen koorts en daarna vlekjes? 5e of 6e ziekte geloof ik.
Hopelijk voelt ze zich snel beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |