Zo 2 lopende dreumessen Nikki, wat cool! En jeetje, jij schildert ff de hele buitenboel, respect. Wij hebben daar een 'mannetje' voor
Herkenbaar het lezen van S, B pakt steeds een boekje uit zijn boekenkist (flapjes heeft de voorkeur) en slaat dan op de bank zo van, kom we gaan hier zitten en lezen. 10 boekjes later is hij er klaar mee en gaat weer voetballen etc.

Dikke, vette genieten.
Ik zag net trouwens een hoektandje bij B

, nu nog 3 hoektanden erbij en mijnheer heeft alle tanden, kiezen etc. Ik heb er dit keer niet heel veel van gemerkt eigenlijk.
KDV is geregeld....directie van school heeft een plaats op donderdag 'geregeld'. Alleen in november hebben ze 3 donderdagen echt geen plek. Dan moet ik dus extra vrij gaan nemen. Mijn vrouw gaat vandaag om financiele compensatie vragen bij school....ze gaat al minder verdienen omdat ze haar op woensdag hebben ingepland en dan dus ook ineens dubbele opvangkosten. Leuk hoor die nieuwe onderwijs CAO. Ze gaven ook aan bij het KDV dat ze veel klagende leerkrachten hebben, dagen omgegooid,salaris omlaag, maar wel de werkdruk omhoog.