abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:38:45 #1
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154026911
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:21:14 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_154033928
Benieuwd hoe het af gaat lopen met de school Exode!

Franny wat apart dat ze het hoedje nu wel wil :D fokwet? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_154041391
Jaa, ik heb haar vandaag dus helemaal niet gezien. Dus weet niet of het gelukt is met het hoedje.
Op vrijdag brengt mijn vriend haar altijd naar het kdv, en ik had diploma uitreiking en daarna een spontane borrel met twee collega's (en mijn vriend die daar gelukkig relaxed op reageert en I ophaalt van kdv O+ ). O+ . Mijn sociale leven gaat echt goed deze week, met veel spontane afspraken en borrels. 8-) .

Hoe bevalt het werken, Chanty en gaat het nog goed op het kdv?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 3 juli 2015 @ 23:05:05 #4
52229 Chanty
pi_154044791
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 21:29 schreef Franny_G het volgende:
Jaa, ik heb haar vandaag dus helemaal niet gezien. Dus weet niet of het gelukt is met het hoedje.
Op vrijdag brengt mijn vriend haar altijd naar het kdv, en ik had diploma uitreiking en daarna een spontane borrel met twee collega's (en mijn vriend die daar gelukkig relaxed op reageert en I ophaalt van kdv O+ ). O+ . Mijn sociale leven gaat echt goed deze week, met veel spontane afspraken en borrels. 8-) .

Hoe bevalt het werken, Chanty en gaat het nog goed op het kdv?
Fijn he zo'n sociaal leven :D

Ik geniet echt van weer werken. Had dit gisteren op Facebook gezet:

De eerste twee werkweken zitten er alweer op! Tijd vliegt maar wat heb ik het naar mijn zin. Fijn om weer met data te kunnen prutsen in SPSS <3 Had verwacht dat ik zou moeten wennen aan de combinatie werken en moederschap maar zit al helemaal in het nieuwe ritme. En ook totaal geen moeite ermee dat ik Lucas nu iets minder zie. Hij doet het ook hartstikke goed op het kinderdagverblijf :) love my new life!
  zaterdag 4 juli 2015 @ 09:05:38 #5
52229 Chanty
pi_154052634
Twee weken geleden had ik een rare stekende pijn linksonder in mijn buik. Mijn man opperde dat het misschien iets met mijn cyclus te maken kon hebben. En gisteren ineens bloed en krampen. Ik ben weer voor het eerst ongesteld! Niet dat ik daar zo blij mee ben, maar mijn lichaam werkt *O* Ik ben zo benieuwd hoe mijn cyclus zich gaat ontwikkelen. Of die weer langer is, of die regelmatig is.
pi_154065026
Grappig Chanty, lijkt echt zo op hoe het bij mij ging, ook wat moment betreft.

Wij hebben vandaag zo genoten op het strand. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154068947
En wat betreft het hoedjes verhaal. Vandaag ging ze er met mijn hoed vandoor. Dat was pas echt leuk natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 juli 2015 @ 22:06:52 #8
52229 Chanty
pi_154070827
Hahaha die tweede foto :D _O-
pi_154071336
Hoihoi, ik kom hier voorzichtig binnenschuivelen met mijn jarige meid! O+

Vorig jaar nog een pasgeboren smurf van 1,5 kilo, nu een echte grote, jarige dame:
SPOILER
Zij ligt al lekker vanaf 8 uur te slapen en wij zijn nog steeds de zooi op aan het ruimen :P Maar we hebben een supergezellige dag gehad en vanaf morgen probeer ik meer bij te lezen ;) (ik zag al dat het hier niet zo hard gaat als in het babytopic)
pi_154071356
Wat een gedoe weer exode, ik hoop dat het in jullie voordeel uitpakt. Goed dat je vrouw voet bij stuk houdt!

Fijn dat je lichaam het nog doet Chanty *O*
En fijn dat werken fijn is *O*

Wat een diva op de 2e foto Franny O+

Hier wilde S gister en vandaag zelf haar hoedje op doen. Verkeerd om en scheef, maar als je ook maar met je hand in de buurt van het ding kwam werd ze boos :') Dus dan maar als malle eppie boordschappen doen oO<

SPOILER
Ze heeft sinds gister koorts. Zal wel combi tandjes/kiezen en warmte zijn. Ze drinkt iig goed en is vrolijk.
Ik geef wel paracetamol, want ben een beetje huiverig voor nog een koortsstuip ;(
pi_154071394
Gefeliciteerd met L Dyre *O*

Wat een leuke muts! echt de muts he, niet L oO< . Dat is een leuk meisje O+
pi_154071482
Het is ook soms wel een muts hoor O+

ik ben echt keilang bezig geweest met die muts (pokkewerk die confetti-1 :'( ) en stiekem ook wel een beetje trots. Rondom de muts allemaal fruitjes met een gaatje erin. Hele dag mee bezig geweest en natuurlijk wilde ze hem maar een halve seconde op :')
pi_154071540
Als dat trouwens voor malle eppie door moet gaan :o Hij zit in ieder geval op haar hoofd, dat lukt hier niet altijd meer :+
pi_154077603
Nog 20 min en dan ben ik thuis! Duurt echt het langst van de hele reis natuurlijk :')

Welkom Dyre! *O*
  zondag 5 juli 2015 @ 10:17:43 #15
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154078559
Dyre, gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  zondag 5 juli 2015 @ 10:40:49 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_154078932
Gefeliciteerd Dyre en Blue! *G* Dreumesjes O+
pi_154081033
Verse dreumesjes!! Gefeliciteerd!!

Welkom thuis Dot. Lekker knuffelen met je mannen.
pi_154089481
Geweldige foto's Franny, geweldig met jouw hoed :)
Welkom en gefeliciteerd Dyre!
Welkom thuis Dot, fijn!

Wij hebben een erg fijn weekend gehad, gisterenochtend de vouwwagen op de dagcamping van de M'Veense Plassen neergezet. Hele dag gespeeld in het water en zand met B, mijn vrouw, zwager, schoonzus en hun kinderen. Was echt heel fijn. Vouwwagen in de schaduw dus prima. Vouwwagen laten staan en vandaag weer erheen tot middagslaap.

Zo leuk dat we zelfs serieus overwegen om een goedkope bungalowtent ofzo op de kop te tikken daar neer te zetten. Vakantiehuisje om te delen met familie. Zo leuk om de interactie van B met andere kindjes te zien en dan met name zijn grote neef en kleine nichtje :)
pi_154089890
Dat klinkt inderdaad heel erg leuk exode!

Ik kom zelf oorspronkelijk ook uit die richting, dus ben vroeger vaak op de plassen geweest, maar ik wist niet dat je daar gewoon voor 1 dagje met een tent/caravan kan staan. Klinkt ideaal!
pi_154090659
Wij wisten het ook niet Dyre terwijl mijn hele schoonfamilie er vandaan komt. Betreffende zwager en schoonzus wonen er ook nog eens erg dichtbij. Je mag er niet slapen maar wel je tent/caravan/vouwwagen laten staan. En het mooie is, je mag op dat stuk niet zomaar gaan 'liggen' dus het is er hartstikke rustig. Gisteren was het afgeladen en wij hadden enorm veel ruimte. Onze nieuwe vouwwagen laat ik er niet staan onder de bomen, maar een tweedehands tent is ideaal.

Ik zie nu de foto pas van Butter, koorts gezakt ondertussen?
pi_154095842
Dyre en Blue, van harte! Heerlijke foto's Dyre. O+ .

Dot, ik herken het, de terugreis duurde mij ook veel te lang (we liepen ook wat vertraging op met het vliegtuig, pfff). Welkom thuis, veel knuffelen. *; .
  zondag 5 juli 2015 @ 20:12:03 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154095939
Blue ook gefeliciteerd natuurlijk O+ *O*.
KuikenGuppy
pi_154101510
:W Long time, no see!

Dot heb je vandaag weer heerlijk geknuffeld met Stipje? O+

Franny wat een toffe foto's van I met de hoed. O+

Ik ben terug van "weggeweest". Ik ben de afgelopen week bezig geweest met het schilderen van de buitenkozijnen van ons huis. Best een enorme klus, maar ik vind schilderen echt ontspannend en doe het daarom graag. Het enige nadeel is dat er zoveel tijd in gaat zitten. ;) Ik ben inmiddels bijna klaar. Ik moet nog twee kozijnen, maar daar heb ik een steiger voor nodig, dus ik kan nog even niet verder.

Met mijn mannen gaat het goed. Ze maken momenteel beiden enorme stappen in hun ontwikkeling. S heeft zich helemaal op het lezen gestort en wil het liefst de hele dag op schoot zitten om boekjes te lezen. Ik vind dat zo gezellig dat ik er telkens mezelf meerdere keren per dag terugvind op de grond terwijl ik al een half uur boekjes aan het lezen ben met S (en T kijkt soms ook mee). S kiest zelf boekjes uit en komt met de boekjes in zijn hand aanlopen om te 'vragen' of ik met hem wil lezen, dat zijn echt heerlijke momenten.
En T heeft afgelopen vrijdag het lopen uitgevonden, dus ik heb nu twee lopende dreumessen. Het gaat allemaal nog een beetje stijfjes en hij is nog wat wankel, maar het begin is er. *O*
pi_154112486
Zo 2 lopende dreumessen Nikki, wat cool! En jeetje, jij schildert ff de hele buitenboel, respect. Wij hebben daar een 'mannetje' voor :P

Herkenbaar het lezen van S, B pakt steeds een boekje uit zijn boekenkist (flapjes heeft de voorkeur) en slaat dan op de bank zo van, kom we gaan hier zitten en lezen. 10 boekjes later is hij er klaar mee en gaat weer voetballen etc. O+ Dikke, vette genieten.

Ik zag net trouwens een hoektandje bij B :o , nu nog 3 hoektanden erbij en mijnheer heeft alle tanden, kiezen etc. Ik heb er dit keer niet heel veel van gemerkt eigenlijk.

KDV is geregeld....directie van school heeft een plaats op donderdag 'geregeld'. Alleen in november hebben ze 3 donderdagen echt geen plek. Dan moet ik dus extra vrij gaan nemen. Mijn vrouw gaat vandaag om financiele compensatie vragen bij school....ze gaat al minder verdienen omdat ze haar op woensdag hebben ingepland en dan dus ook ineens dubbele opvangkosten. Leuk hoor die nieuwe onderwijs CAO. Ze gaven ook aan bij het KDV dat ze veel klagende leerkrachten hebben, dagen omgegooid,salaris omlaag, maar wel de werkdruk omhoog.
pi_154116568
Lekker weer thuis Dot *O*

2 wandelaars Nikki, gezellig druk! En boekjes lezen O+

Fijn dat het bijna geregeld is Exode. Nu de compenstatie nog idd!

Ik heb me aangemeld bij de oudercommissie van ons kdv. Eerste vergadering is in september. Ben benieuwd!

Koorts is weg. Maar mw krijgt 2 kiezen en 1 hoektand tegelijkertijd, en is daarom een beetje huilie en hangerig :')

Slapen gaat ook wat minder nu. Gister heeft ze overdag 0 minuten geslapen. En 's avonds viel ze pas om 23.00 uur in slaap. Vanmorgen was ze dus met geen mogelijkheid wakker te krijgen.
Ze werd pas wakker toen ik haar aangekleed weer op ons bed legde. En toen had ze dus ook al een papfles op :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')