is die kerel P.?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 19:42 schreef Opoefiets het volgende:
[..]
Nee joh, het fantasywereldje is klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modepopje van 23, alleenstaand en een tweeling uitgepoept. Ik vind het wel knap hoe ze zich staande houdt. Omdat alleen een tweeling. Veel werk
Haar kinderen heten trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had immers ook niet anders verwacht
[ Bericht 81% gewijzigd door zeefje op 28-07-2015 21:35:31 ]I like the way you look at me with those beautiful eyes
ben zelf al een paar jaar niet zo veel meer in dat wereldjequote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:17 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
ik zag het direct![]()
Maar hij is schattig, dus nog zat karma-punten over.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:22 schreef zeefje het volgende:
Ik heb weer een pareltje. My god whyeven uploaden
Spoiler omdat ranzig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Modepopje van 23, alleenstaand en een tweeling uitgepoept. Ik vind het wel knap hoe ze zich staande houdt. Omdat alleen een tweeling. Veel werk
Haar kinderen heten trouwensGodverdomme zeg. Altijd als je denkt dat je het ergste wel gehad hebt...en die namen...uit het boekje hoor. Valt me nog mee dat dat kind blank is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had immers ook niet anders verwachtgeregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Die namen zijn toch prachtig, niet? !quote:Op dinsdag 28 juli 2015 21:48 schreef exile79 het volgende:
[..]
Godverdomme zeg. Altijd als je denkt dat je het ergste wel gehad hebt...en die namen...uit het boekje hoor. Valt me nog mee dat dat kind blank is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |