Nee, hij reed zo sloom dat ik mijn snelheid moest aanpassen zodanig dat ik al deze dingen kon beheersen op mijn fiets.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Schultenbrau, fiets, mobieltje in het handje ... En je bent niet gepleurd?
Hij reed zó sloom dat-ie om de meter "Gelukkig nieuwjaar" kon roepen...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, hij reed zo sloom dat ik mijn snelheid moest aanpassen zodanig dat ik al deze dingen kon beheersen op mijn fiets.
Goeiequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij reed zó sloom dat-ie om de meter "Gelukkig nieuwjaar" kon roepen...
TS is dit rotterdamquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:42 schreef hemarookworst het volgende:
Een gemotoriseerde driewieler is al een klacht op zich en een goede reden om een gezicht als deze te trekken:![]()
Maar hij rijdt nog heel sloom ook om naast een andere fietser te kunnen ouwehoeren. En dat midden op de Beurs, waar het wel een stuk drukker is en de ruimte beperkt voor de fietser in vergelijking met een of ander burgelijk dorpje of vinex-wijkje. Hij reed zo sloom dat ik met in de ene hand een blik Schultenbrau en in de andere hand een telefoon fietsend een foto kon maken:
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam er net vandaan (paar honderd meter eerder bij Stadhuis)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:33 schreef Juup© het volgende:
Was net als TS vast op weg naar de McDonalds
Dus iemand heeft een wazige foto gemaakt van jou op jouw 3-wieler?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee, ik kwam er net vandaan (paar honderd meter eerder bij Stadhuis)
huh?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dus iemand heeft een wazige foto gemaakt van jou op jouw 3-wieler?
Het gepruttel was zo hard dat ie dat niet eens hoorde johquote:
Dat is gevaarlijk voor de voetgangers. Wie weet vlieg je wel over een rollator heen.quote:
Warme Schultenbrauquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gepruttel was zo hard dat ie dat niet eens hoorde johToen bedacht ik dat ik een blikje Schultenbrau in mijn tas had, welke ik op mijn gemakkie kon opzuipen want was toch warm.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het gepruttel was zo hard dat ie dat niet eens hoorde johToen bedacht ik dat ik een blikje Schultenbrau in mijn tas had, welke ik op mijn gemakkie kon opzuipen want was toch warm.
Dat dus ^quote:
quote:
Oh ik bedoelde dat het een warme dag was. Ik had een koude Schultenbrau in de koeling gevondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |