quote:
Ja maar hallo ik ben toch jarig en moet ik betalen ook nog. Kunnen jullie als FOK!kers niet allemaal geld inzamelen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.societyservice.com/nl/service/ontknaap-service/
Graag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan wel de namen van een aantal FOK!sters aan je doorspelen die behoorlijk aan de promiscue kant zijn.
Spermabank?quote:
Google.nlquote:
Als je er een beetje oud uitziet kan je daar zo binnenlopen, je hoeft niet je ID te laten zien of zo hoorquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef Scuidward het volgende:
Ik wil wel bijleggen voor je 18e verjaardag, als je met camera naar de hoeren gaat.
Ga zoeken dan, luie maagdquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen crowdfundingsite.
Ja maar met camera is het meer dan het zakgeld van een gemiddelde 16-jarige.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:15 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Als je er een beetje oud uitziet kan je daar zo binnenlopen, je hoeft niet je ID te laten zien of zo hoor
ben 166quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef Scuidward het volgende:
Ik zou een advertentie in het lokale sufferdje zetten.
Man, 16, 1.78 zkt
prtnr om eenmlg
te rmptmpn en
evt. lepellepel
sigaret delen
Als wij mogen bepalen met wie je seks hebt, dan denk ik dat wel een potje gemaakt kan worden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar hallo ik ben toch jarig en moet ik betalen ook nog. Kunnen jullie als FOK!kers niet allemaal geld inzamelen?
Wie dan?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:38 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Als wij mogen bepalen met wie je seks hebt, dan denk ik dat wel een potje gemaakt kan worden.
Is Fylax niet wat voor jou?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
Uitgespeeld dames? Dan gooien we Fylax en zn pubertjes weer terug naar ONZ
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef Nizno het volgende:
Uitgespeeld dames? Dan gooien we Fylax en zn pubertjes weer terug naar ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |