SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Rot is op met die idioot in het Ajax topic.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Rot zelf op.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rot is op met die idioot in het Ajax topic.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Volgens mij begrijp jij niet zo goed waar ik aan refereer. Ben je een beetje dom? Het lijkt er sterk op. Is niet erg hoor.quote:![]()
Heeft weinig met Ajax te maken nietmensen die me een pm sturen omdat ik niet zou weten wat op 5 mei is
![]()
![]()
ze zijn er maar druk meequote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Heeft weinig met Ajax te maken nietmensen die me een pm sturen omdat ik niet zou weten wat op 5 mei is
![]()
Goedemorgen iedereen.
De interesse in Nicolai Boilesen is nog niet zo concreet, dat de linksback op korte termijn al zal vertrekken bij Ajax. Aston Villa zou volgens Ekstra Bladet een bedrag van twee miljoen euro geboden hebben, maar dat bod zou door Ajax weer zijn afgeslagen. Kenny Boilesen, behalve vader ook zaakwaarnemer van de verdediger, wacht rustig af wat er gebeurt.
“Ik kan op dit moment niet zeggen welke clubs belangstelling tonen voor Nicolai. Maar ik kan wel zeggen dat we aan het praten zijn over wat er gaat gebeuren”, zegt Boilesen senior in Ekstra Bladet. “En mocht de club van zijn keuze zich nu niet melden, dan gaat hij door bij Ajax. Daar heeft hij nog een contract tot volgend jaar”, benadrukt de vader.
Ajax speelde al in op een vertrek van Boilesen door Mitchell Dijks terug te halen naar Amsterdam. Hij wordt waarschijnlijk eerste keus aan de linkerkant, want Frank de Boer betitelde hem deze week nog als de beste linksback in de Eredivisie.
bron:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=249461
---------------------
2 miljoen afslaan voor Boilesen.... strik er om zou ik zeggenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een bod van 2 miljoen weigeren voor die prutser. Godver
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ze houden wel vol bij VZ hè, over dat de Boer gezegd zou hebben dat Dijks de beste LB van de ED zou zijn....
Wat een kutsite is het toch. Blij dat ik er een lifeban heb.![]()
Komt ook omdat er een aantal filmpjes zijn waarin geknipt is en dan zegt hij het wel degelijk op die manier.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
Ze houden wel vol bij VZ hè, over dat de Boer gezegd zou hebben dat Dijks de beste LB van de ED zou zijn....
Wat een kutsite is het toch. Blij dat ik er een lifeban heb.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ratten zijn het, bij de media.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Komt ook omdat er een aantal filmpjes zijn waarin geknipt is en dan zegt hij het wel degelijk op die manier.
Noi zal het mij ook niet verbazen als de Boer ook echt vindt dat Dijks de beste is. De Boer is een held, maar echt kijk op kwaliteiten van spelers heeft hij niet.![]()
Ik denk wel dat hij Willems beter vindt hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ratten zijn het, bij de media.
Noi zal het mij ook niet verbazen als de Boer ook echt vindt dat Dijks de beste is. De Boer is een held, maar echt kijk op kwaliteiten van spelers heeft hij niet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
dat heeft hij toch wel aardig en hij heeft ook niets verkeerd gezegd, buiten Willems is er ook weinig kwaliteit op die plek dus dan hoort Dijks snel bij de beterenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ratten zijn het, bij de media.
Noi zal het mij ook niet verbazen als de Boer ook echt vindt dat Dijks de beste is. De Boer is een held, maar echt kijk op kwaliteiten van spelers heeft hij niet.![]()
Echt he? Ik zeg, crowdfunding, 7 ton ophalen enquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:08 schreef StarGazer het volgende:
Een bod van 2 miljoen weigeren voor die prutser. Godver.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zou me niks verbazen als Kolbein er daar een hoop in gaat schieten hoor en van grote waarde zal zijn voor Nantes.![]()
beter toch? ik zie daar niks verkeerds in.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef GwaiLow het volgende:
Zou me niks verbazen als Kolbein er daar een hoop in gaat schieten hoor en van grote waarde zal zijn voor Nantes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik heb alle statistieken tussen Dijks en Boilesen bekeken, maar zelfs Boilesen die iedereen zo dramatisch vind heeft het nog een stuk beter gedaan dan Dijks. Op een heleboel vlakken was Boilesen gewoon beter.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat heeft hij toch wel aardig en hij heeft ook niets verkeerd gezegd, buiten Willems is er ook weinig kwaliteit op die plek dus dan hoort Dijks snel bij de beteren
Toch heb ik nog goede hoop op Dijks!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: