http://www.metronieuws.nl(...)rfect-werkende-aircoquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef twist02 het volgende:
Ohja, over hete slaapkamers gesproken, geen idee of iemand er wat aan heeft, maar wie weet!
Hoorde gisteren de tip om een ventilator vol aan te zetten met een bak ijs ervoor; dat schijnt echt goed te werken om een ruimte af te laten koelen (zou het uiteraard niet doen als je baby in die kamer ligt te slapen maar tussen de slaapjes in).
jaaa!quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het..
Hier wordt nu ook eindelijk gekropen..
Joepie voor kruipen!quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het..
Hier wordt nu ook eindelijk gekropen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet Lou ook sinds 2 wekenquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef krijgerrtje het volgende:
kruip I, kruip! Freedom!![]()
Zal ik er dan vanuit gaan dat S het morgen gaat doen?tijgeren gaat best aardig, kruipen kan ze de knietjes wel en de handjes wel, maar nog niet tegelijk
![]()
Mooie stats, GM![]()
Ik heb af en toe het idee dat S me dingen wil gevenheeft ze haar speen in haar hand en die houdt ze dan zo voor mijn mond, alsof ze wil zeggen, 'kijk mama, omdat je zelf geen speen hebt'
Kan dat überhaupt al op deze leeftijd? Of beeld ik me dingen in?
Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ps niet vragen waarom ik een pellet in mijn woonkamer heb
Ps2 ja die was expres DaD.
hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer danquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?
Nee, ik ben jaloersquote:Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer dan
Oh, mijn 'eindelijk' was eigenlijk omdat we echt al 2,5e maand horen en zeggen dat het nu écht niet lang meer kan duren voor hij kruipt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
I nu "pas" kruipen? LOL, M is ouder en die kruipt ook niet hoor, alleen die meiden hier zijn zo snel allemaal! Mèn...
Oh ik lees net weer dat jullie hebben gebabyzwommen/babygezwemt. Sjaak kon toen de rest van de dag ook met geen mogelijkheid meer slapen. Zal het daarmee te maken hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:29 schreef JufMariska het volgende:
Pallets![]()
Sjaak & Mauw hebben alle slaaps dusMijnes is stuk. Nieslapennie in elk geval. En wel moe nu, dus moppers
Neuh, wij hangen ook nog een hydrofiel over de zijkant van het ledikant voor de zekerheid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even in. Straks lees ik bij. Maar nu een vraag: hoe erg is tocht nou eigenlijk? Het is hier nu fijn bewolkt en koel en het waait ein-de-lijk even lekker door boven dus het voelt als kindermishandeling om A's deur nu dicht te doen. Slaapt ze eindelijk lekker na een hele dag niet slapen, ga ik het bloedheet maken. Ze ligt niet in de lijn raam-deur, zou 't kwaad kunnen?
De linker filangie, denk ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Cholula het volgende:
Wat gaat er precies stuk aan baby's als ze in de tocht liggen?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:21 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
De linker filangie, denk ik.
Maar nee, seriously, het is er hier in de eerste weken echt haast ingerámd door de kraamhulp dat tocht Heel Erg Gevaarlijk is. Geen idee waarom, maar daarom twijfel ik dus nu of ik de (heerlijk frisse) wind wel door haar kamer moet laten gaan. Maar ik doe het maar gewoon want die 35 graden die het daar is kan ook niet heel gezond zijn.
Ik was net op tijd binnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 20:06 schreef ingee het volgende:
Wie woonde er nou bij Arnhem? Skittles? Zijn jullie al verzopen?
Nou zeker bij onze grote dames kan t geen kwaad.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh goed dat je dat gevraagd heb GM, ik vroeg me dat ook af. Zet m eigenlijk altojd op laagste stand of uit als ik met Nora op schoot zit.
ja, goftedommequote:Op donderdag 2 juli 2015 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou ook wel een bui willen maar zo te zien worden we in ZO Brabant ruimschoots overgeslagen
altijd goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
hahaha meen je dat? Mijn agenda gaf een melding! Of heb ik toen jouw berekening van laatst aangehouden![]()
![]()
Nou, dan gewoon een trip down memory lane![]()
Nee, A heeft ook nog een tandeloos bejaardenbekkiequote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Spees! Ik ging ook al rekenen...
En ik zie allemaal tandjes! 2 bij SuzyQ en Frans heeft ook z'n eerste tandje. Is mijn Soesje nu de enige van de sept/okt/nov die nog tandloos is?
Mijn moeder appte me dat het regende! En een minuut later dat het weer over wasquote:
voetjes zíjn ook tof! Voetjesquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:11 schreef Phaidra het volgende:
A. heeft 2x omgerold en ontdekte toen zijn voeten. Die zijn nu helemaal het einde dus rollen is voor baby's euh watjes.
Bijgelezen maar ook alweer kwijt wat ik wilde zeggen op alles. Best intensief dat werken!
Razz vakantie! Kwak, ben jij ook een eind opgeschoten?
Shop
Ja gelukkig wel! Hij vindt me ook nog steeds liefquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:14 schreef Gevalletje het volgende:
Hoe is het nu met A? Bijgekomen van z'n eerste rolavontuur?
Ik vergeet ook altijd alles en ik werk (nog) niet eens.
M heeft ook niksquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Spees! Ik ging ook al rekenen...
En ik zie allemaal tandjes! 2 bij SuzyQ en Frans heeft ook z'n eerste tandje. Is mijn Soesje nu de enige van de sept/okt/nov die nog tandloos is?
Wait.. What? Zeker super zeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
Oh lief dat je t vraagt fap (vorige topique) en phaidra. Ben net binnen, was een marathondag met lessen, profielwerkstukbijeenkomst (3*woordwaarde) - dat project waar ik mee bezig was, en daarna diploma -uitreikingen ...
Heb mn hart gelucht bij de teamleider en die had het wel door geloof ik. We gaan nog samen om tafel voor het vervolg.
Uitreiking was leuk, kende deze kinderen allemaal zo goed! Solo gezongen in t docentenliedje. Leuke reacties van leerlingen,en ook leuke reacties op mijn minispeeches voor vier geslaagden, waarvan een hele speciale, mentorleerling van vorig jaar die vader werd in dat jaar en het zo fantastisch doet allemaal...![]()
Wat ga ik ze missen!
Verder niet meer bijgelezen, komt morgen wel weer.
Ja, ze lachen nog niet echt (1e sprong), maar voelen al veel aan speelgoed, tillen hun hoofd op, kunnen geluid volgen (2e sprong). Zou dat komen doordat ze te vroeg waren en sommige dingen inderdaad pas vanaf de UD ontwikkelen en sommige dingen toch al vanaf de geboorte?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Mijn moeder appte me dat het regende! En een minuut later dat het weer over wasIk heb het gewoon gemist
![]()
Gevalletje ook met nieuwe features van Q!![]()
N. met d'r koppie omhoog
Oh en Shop, ik las dat je iets schreef over twee sprongetjes tegelijk o.i.d. Ik merk hier dat Sjaak de meeste fysieke dingen van de 12-weken-sprong al wel kan, maar de mentale dingen nog niet. Zo begint hij nu pas naar zijn handjes en voetjes te kijken, maar kan hij al tijdenz'n hoofd goed optillen en dingen vastpakken en naar zijn mond brengen. Dus ik heb het idee dat daar het verschil zit. Het lichaam is er al wel mee bezig maar de hersenen doen het rustiger aan (en werken vanaf de UD zeg maar). Herken jij dat ook?
De meiden zijn van 17 maart, maar 2 maanden te vroeg. Gecorrigeerd zijn ze nu 1,5 maand. Maandag komt de fysio weer aan huis. Eens kijken wat ze van de meiden zegt. Vorige keer gaf ze aan dat de meiden behoorlijk sterk zijn voor hun leeftijd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef ingee het volgende:
Hoera JM, stabiliteit!
Dat doet N goed! Hoe oud zijn je dames nu shop?
Hier wel 2x 10 druppen. Ik vermaak me met ramen open, hee een bui!Ramen dicht, hee 10 druppen!
Ramen open, repeat.
Skittles heb je het overleefd? Of ben je onder het bed verstopt met Loutje?
O en die voortbewegers!
R vindt het prima op haar plek. Af en toe even de linker- of rechterzij, op de buik is ook tof en haar hoofd blijft gerust omhoog, omrollen prima, maar ze graait wel een speeltje naar zich toe of oefent haar geluidjes. Ergens heen bewegen ziet ze nog niet zo zitten.
Dat idee heb ik wel ja. In Oei ik groei staat dat je uit moet gaan van de UD maar dat gaat hier ook echt niet altijd op. Sjaak is lichamelijk ook erg sterk merk ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 04:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ja, ze lachen nog niet echt (1e sprong), maar voelen al veel aan speelgoed, tillen hun hoofd op, kunnen geluid volgen (2e sprong). Zou dat komen doordat ze te vroeg waren en sommige dingen inderdaad pas vanaf de UD ontwikkelen en sommige dingen toch al vanaf de geboorte?
(Soms zou een handleiding best makkelijk zijn)
Tnx!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:56 schreef DJMO het volgende:
Ik geloof nooit dat te vroeg geboren baby's zich pas vanaf de UD gaan ontwikkelen. Dat ze zich langzamer ontwikkelen tot aan de ud, is volgens mij veel aannemelijker. Tot aan de UD gebruiken ze een groot deel van de energie om aan te sterken en te groeien. Op het moment dat ze dan energie overhouden gaat dat naar de mentale en fysieke ontwikkeling. Althans, zo denk ik dat het gaat. Daarnaast kunnen baby's nooit alles van één sprong in één keer (staat ook als extra note in de app) en leren ze sommige dingen pas vier maanden ná de sprong. In de app geven ze de vroegst mogelijke leeftijd waarop ze het zouden _kunnen_ leren, het is dus absoluut geen graadmeter dat ze op die leeftijd daadwerkelijk al iets zouden moeten kunnen.
mogguh
mauw was 9 oktober uitgerekendquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:06 schreef JufMariska het volgende:
En Shop & MwC: Lucas zit idd ook ergens tussen UD en werkelijke leeftijd qua Gele BijbelHij heeft inmiddels overigens bijna alles ingehaald naar geboortedatum, aan de hand van de ontwikkelingsvinkjes van de kinderarts zit hij keurig op ruim 8 maanden
Maar qua grote stappen loopt hij vask wel weer in de pas met z'n UD-buddy's (Mauw en I van DaD enzo)
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:51 schreef Selvaria het volgende:
Mijn Bananen-N. deed gisteren ook een N. van Shop.
[ afbeelding ]
Oja! Duh.. Bedje gaat vandaag omlaagquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mauw was 9 oktober uitgerekend
I is gewoon snel![]()
Heb je het bedje al naar beneden gezet? Hij zat toch laatst al op zijn knieën?
Ja, vond het al zo gek om pas van de UD uit te gaan van alles. Net of ze de tijd dat ze te vroeg zijn helemaal nog niks ontwikkelen. Dus sommige dingen ontwikkelen ze 'gewoon' en andere dingen pas 'op tijd' vanaf de UD.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:06 schreef JufMariska het volgende:
En Shop & MwC: Lucas zit idd ook ergens tussen UD en werkelijke leeftijd qua Gele BijbelHij heeft inmiddels overigens bijna alles ingehaald naar geboortedatum, aan de hand van de ontwikkelingsvinkjes van de kinderarts zit hij keurig op ruim 8 maanden
Maar qua grote stappen loopt hij vask wel weer in de pas met z'n UD-buddy's (Mauw en I van DaD enzo)
Ja,die bui was dus echt niet leukquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:30 schreef ingee het volgende:
Moeders op de app een half uur geleden (Elst, bij Arnhem) Hagel ter grootte van ijsklontjes, bliksem stopt niet, je voelt de donder door je heen gaan, constant inslagen.
Hier: Nikswarm
pff
Magoe, R slaapt weer als een R bloot in haar lakenslaapzakje.
Op die lachjes wacht ik welquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:13 schreef Loj het volgende:
Ik weet dat Ow pas na drie maanden ging lachen Shop, terwijl hij zich op andere punten wel "volgens schema" ontwikkelde.
Wij hoefde na 8 maanden ook niet meer terug naar de ka omdat hij zich prima ontwikkelde.
Oh en ff voor een keer een update over Js...
Vandaag is m'n even lang in als uit mijlpaal
Ik tel gewoon door. Maar stiekem heb ik t gewoon in de widget van een appje staanquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:19 schreef Loj het volgende:
Js is vandaag 272 dagen
272:7 = 38.85
273:7=39
Ofw vandaag 38 weken en 6 dagen (vrijdag, klopt).
Of doe ik nou iets heel stomsSpees?
welke app ?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik tel gewoon door. Maar stiekem heb ik t gewoon in de widget van een appje staan
M is vandaag precies 36 wk!
En gefeliciteerd met je in/uit mijlpaal!
Bij ons gaat het precies zoals je zegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk DaD! Volgend jaar word ik mentor van een vijf havo klas
Doen jullie dst rapporten uitdelen nog een beetje leuk? Hier komen de kinderen gewoon even een lokaal in en halen t bij je op. Stom vind ik dat.
Flikken ze t bij jou ook dat als ze om elf uur moeten komen ze ergens tussen elf en een aan komen kakkenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij ons gaat het precies zoals je zegt..
Als je trouwens nog goede ideeën hebt voor het mentoruur in een examenklas, houd ik me aanbevolen!
SPOILER: Check m'n badkapsel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was niet geheel wat ik zocht, heb daardoor wel een andere app gevonden thnx dusquote:
Hier precies hetzelfde; echt hardop schateren om de lamp ofzo (quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:10 schreef Nikooos het volgende:
Terugkomend op die sprongetjes. Onze Liv lacht zich al een paar weken een breuk. Geweldig om te zien. Maar ze is nog niet echt bezig met dingen vastpakken enzo. Hoofdje optillen doet ze dan al weer wel redelijk.
Die foto Twist!Heerlijk!
Thanks!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Twist wat een leuk kindDie blik "ZOMG ik ben NAT
"
![]()
Hier is het warm in huis en buiten huis en ik heb er echt last van. Hoofdpijn en niet zo lekker. En dan kunnen we vandaag ook nog eens niet douchen want de loodgieter is ons bad aan het repareren. Grmbl. Als de zon niet meer pal op de tuin staat gaan we maar eens lekker klooien met de tuinslang denk ik zo
. En misschien is A. vandaag niet meer bang voor het badje
.
En op deze momenten voel ik me dus bijna bezwaard, hahaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:12 schreef Selvaria het volgende:
Twist![]()
![]()
![]()
Ik maak N. Wel wakker om haar te voeden rond 11 uur. Meestal slaapt ze rond half 10, maar ik heb geen zin om om 1 uur alweer wakker te worden als ze honger heeft.Werkt gelukkig goed, ze tukt meestal weer door van half 12 tot 4.
Haha, ja echt bizar die bos met haar!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:43 schreef DJMO het volgende:
en twist.. wat heeft ze veel haar~!! Dat van M zie je nauwelijks
klopt wel, Michael is van 2 maartquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef ingee het volgende:
DJMO, R is 125 dagen oud en van 28 februari.
Denk dus dat M nog geen 122 dagen is?
Concentratie NDie schrle oogjes herinner ik me ook nog wel van een paar maanden geleden.
En Twist, die verstoorde blik.
Huh? Was net z'n geboorte aan het opzoeken in het Update topic, om je te helpen met uitrekenen... Maar daar staat 11 maart:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt wel, Michael is van 2 maartscheelt exact drie dagen
quote:Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef DJMO het volgende:
Om 13:53 is geboren Michael Jeremy. Gewicht 2885 gram. Later meer details, nu bijkomen.
Maar uhm, in het update topic staat 11 maart?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
klopt wel, Michael is van 2 maartscheelt exact drie dagen
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:
[..]
Huh? Was net z'n geboorte aan het opzoeken in het Update topic, om je te helpen met uitrekenen... Maar daar staat 11 maart:
[..]
Stikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:
[..]
Huh? Was net z'n geboorte aan het opzoeken in het Update topic, om je te helpen met uitrekenen... Maar daar staat 11 maart:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Stikik heb Geert z'n geboortedag ingevoerd
oke .. ik heb last van de hitte
ik heb net een sprekende nijntje besteld voor Michaelquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En twist, wat een moppie! Zij wordt later lipstickmodel![]()
Heeft iemand mijn motivatie gevonden? Wat een drama ditik wil alleen maar online shoppen enzo /vrouw
hahaha neequote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mnoh djmo, wat een blijo met zn shelob![]()
Is dit preventieve therapie tegen arachnofobie?
Haha, lipstick model, da's een goeie!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
En twist, wat een moppie! Zij wordt later lipstickmodel![]()
heb je goede tips voor koopjes? Mauw heeft teveel kleren, ik heb teveel schoenen, kleren, nagellak en tassen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef Skittles het volgende:
Nat haar babyWat een bos haar al
![]()
![]()
Het mysterie is al opgelost? Anti-climax![]()
Motivatie kan ik je niet mee helpen. Winkelen wel
Miste ik bijna dat blije ei![]()
38w2dquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef twist02 het volgende:
Maar 11 maart bevallen dus en iets van 38 weken zwanger geweest, toch?
- 11 maart was in week 11 op woensdag
- week 11 + 38 weken = week 49
- M is op 2 december dus 38 weken oud
- dus als je exact met 38 weken bevallen bent, is M op 2 december even lang uit je buik als dat-ie erin heeft gezeten
Opgelost, slotje
Ah, dan is het dus 4 decemberquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
38w2dmaandag was mijn wisseldag, hij is op woensdag geboren
bedankt voor je rekenkunsten, het is wel duidelijk dat ik wiskunde heb laten vallen op de middelbare he??
![]()
Dan is ie 18 juli 40 weken, dus 30 juli is je even lang in als uit momentquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Hilmo het volgende:
Oh dat met net zo lang in de buik als eruit snap ik ook niet. 11 oktober bevallen met 41+5 weken. Ik wacht op jullie foto's en dan reken ik door![]()
Bedje naar beneden... Hmm shit. Box is wel nu een tijd naar beneden maar in bed altijd een slaapzak aan. Hij zit wel vaak in bed als hij klaarwakker is en party time heeftmaar moet die dan echt al naar beneden? Ik kan hem dan snachts niet meer zo subtiel wegleggen...
Je hebt een meisje! Teveel kleding bestaat niet!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je goede tips voor koopjes? Mauw heeft teveel kleren, ik heb teveel schoenen, kleren, nagellak en tassen.
Iets nuttigs misschien? Da's wel saai
ik probeerde die oepsie zo hard te negeren, trutquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef Skittles het volgende:
[..]
Je hebt een meisje! Teveel kleding bestaat niet!
Zie je Mauw hier al in lopen?![]()
http://oepsie.net/index.p(...)th=61&product_id=115
En anders alvast shoppen voor dr eerste verjaardag. Prinsesje mag niks tekort komen
dat is wel heel snel inderdaadquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef lunapuella het volgende:
Ik ga ook eens zo'n app opzoeken, leuk om die data bij te houden!
Volgens manlief rolde K net van zijn rug al op zijn buik. Wtf, hij is nog geen drie weken oud! Ik geloof het nog niet helemaal...
ik zie je nu echt met je armen om mauw heen gebogen, schichtig om je heen kijkend, my precious lispelenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik probeerde die oepsie zo hard te negeren, trut
Maar je hebt gelijk, my precious princess is me allesie.
Expres rollen zal ie nog niet kunnen denk ik maar per ongeluk misschien wel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef lunapuella het volgende:
Volgens manlief rolde K net van zijn rug al op zijn buik. Wtf, hij is nog geen drie weken oud! Ik geloof het nog niet helemaal...
Boks... ik voel mij alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen... en ik weet ook dat dit komt door te weinig drinken...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Twist wat een leuk kindDie blik "ZOMG ik ben NAT
"
![]()
Hier is het warm in huis en buiten huis en ik heb er echt last van. Hoofdpijn en niet zo lekker. En dan kunnen we vandaag ook nog eens niet douchen want de loodgieter is ons bad aan het repareren. Grmbl. Als de zon niet meer pal op de tuin staat gaan we maar eens lekker klooien met de tuinslang denk ik zo
. En misschien is A. vandaag niet meer bang voor het badje
.
oh zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:57 schreef BlueEyes het volgende:
Als je bent bevallen met 40weken en 5 dagen, dan is je kind als hij 40weken en 5 dagen oud is net zo lang uit je buik als dat 'ie in je buik heeft gezeten fap
Haha, kom er nu pas achter dat deze vraag niet voor mij wasquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vergeet steeds wat jouw UD was Maris. Hij is geboren in sept toch?
Ik merk het ook, rond deze tijd begon t gedoe met bloeddruk en bedrust...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Minarosa welkom!![]()
En herkenbaar van de leuke pakjes, hier hebben we de eerste weken vooral rompertjes geshowt aan het bezoek![]()
Vandaag een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik morgen een ballon zou krijgen voor de start van de inleiding...
Die trip down memory lane is serieus wat je steeds in je hoofd afspeelt zo voor de eerste verjaardag
Ze begint nu wel wat geluidjes te maken, maar schateren is er nog niet bij. Pas sinds een paar dagen begint ze nu een beetje te brabbelen, ook als ze wakker wordt 's ochtends. Echt superschattig hoe ze dan tegen zichzelf bezig is.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:52 schreef twist02 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde; echt hardop schateren om de lamp ofzo () maar dingen pakken doet ze nog niet echt, volgens mij heeft ze nog niet door dat die handjes die af en toe voorbij komen van haar zijn
Hoofdje optillen doet ze wel, maar wel onder zwaar protest!
Min twee weken. Want de eerste twee weken van je zwangerschap krijg je cadeau.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:57 schreef BlueEyes het volgende:
Als je bent bevallen met 40weken en 5 dagen, dan is je kind als hij 40weken en 5 dagen oud is net zo lang uit je buik als dat 'ie in je buik heeft gezeten fap
Zo maak je het weer ingewikkeldquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Min twee weken. Want de eerste twee weken van je zwangerschap krijg je cadeau.
M "mag" nog wel drie flessen ipv twee maar slaat sindsdien regelmatig de derde over (dan issie al moe na zn yoghurt en slaapt dan door).quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef Crumpette het volgende:
Welkom minarosa!![]()
![]()
Ik ben niet helemaal bijgelezen want ik had gasten de afgelopen dagen, maar ik heb even een vraagje tussendoor:
W heeft vandaag al 2 keer een halve fles laten staanwut? Hij wil echt niet. Het is hier niet zo heet meer gelukkig, maar wat kan er zijn? Tandjes? Dit lijkt me wel heel snel flessen afbouwen namelijk zo. Verder vrolijk, over luiers kan ik nog weinig zeggen, maar die zijn de afgelopen dagen uberhaupt wat lichter, ondanks goed drinken.
Ja, gapen.. maar dan ben ik al te laatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
niet meer open of niet meer dicht geppie?Fijn dat ze zo vrolijk is! M. is er gisteren ook drie keer uit geweest, elke keer dikke vette lol. Onze kinderen zijn meer van la dolce vita dus. Beetje slapen en lamballen overdag en 's avonds pret en jolijt!
Arme Lou, twee ontstoken ogen
Geeft ze geen andere signalen af Skittles?
Oh ja hij ging niet meer dicht en de slagbomen ook niet meer openquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
niet meer open of niet meer dicht geppie?Fijn dat ze zo vrolijk is! M. is er gisteren ook drie keer uit geweest, elke keer dikke vette lol. Onze kinderen zijn meer van la dolce vita dus. Beetje slapen en lamballen overdag en 's avonds pret en jolijt!
Arme Lou, twee ontstoken ogen
Geeft ze geen andere signalen af Skittles?
Hier ook zon grapjas-man die al een paar keer heeft geroepen dat Fedde kan rollen... Ja als je hem op bed legt en dan zelf op 20cm gaat zitten zodat het matras inzakt en Fedde ongeveer gelanceerd wordt jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef lunapuella het volgende:
Oooh zo'n wiebelhooft nogquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Hier ook zon grapjas-man die al een paar keer heeft geroepen dat Fedde kan rollen... Ja als je hem op bed legt en dan zelf op 20cm gaat zitten zodat het matras inzakt en Fedde ongeveer gelanceerd wordt jasuperknap!
Maar sterk is ie wel... Hoofd ophouden (zonder enige controle wel) en op zijn zij rollen zonder zwaartekracht kan ie wel. Mijn gupje \o/
Buuhhhh succes!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:
*ik lees driftig mee en negeer dat ik in de w8kmer van de tandarts zit om gaatje te vullen*![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de hele medische wereld die 2 weken steeds meerekent, mogen wij dat ook doen voor 1 fotoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Min twee weken. Want de eerste twee weken van je zwangerschap krijg je cadeau.
Oh, daar kijk ik wel echt naar uit! Als ik 'r tegen me aan hou, houdt ze steeds even zelf d'r hoofd omhoog, maar laat het vervolgens weer keihard vallenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:32 schreef Risu het volgende:
...
Maar ook voordelen, ik hoef haar hoofd niet meer te ondersteunen als ze op mn arm zit...
Ben jij mij maar dan met 4 weken voorsprong?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
Als de hele medische wereld die 2 weken steeds meerekent, mogen wij dat ook doen voor 1 foto
[..]
Oh, daar kijk ik wel echt naar uit! Als ik 'r tegen me aan hou, houdt ze steeds even zelf d'r hoofd omhoog, maar laat het vervolgens weer keihard vallenofwel tegen mij aan (hallo gebroken neus!) ofwel naar achter (arm nekje!)
Ook heel fijn: de buren zijn aan het klussensnap dat dit een heel normaal tijdstip is (
) maar ze zijn nu precies aan de andere kant van de muur bezig waar Minion ligt te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koemelk uit dieet is echt goed te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:00 schreef Selvaria het volgende:
O ja, en net terug van de diëtiste ivm het koemelkvrije dieet dat ik nu aan het volgen ben om alles in ieder geval uit te sluiten. Ik was al goed bezig en volgende week mag ik gaan provoceren (melk drinken zodat N. dat weer binnenkrijgt). Ik hoop natuurlijk dat daar uitkomt dat er niks aan de hand is, zodat ik zonder zelf te spastisch te moeten doen de bv voort kan zetten.Het gaat iig erg goed met haar nu, wat een wereld van verschil met die wanhopige post van mij van vorige week.
Ze 'gloept' nog wel wat als het zuur haar omhoog komt, maar ze heeft geen pijn meer.
Ik zal maar niet zeggen dat ik laatst ..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:31 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Selvaria!
Ik leef nog. Ging heel goed, alleen die verdoving![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat het achter de rug is, en dat in die warmte..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Frans slaapt ook in slaapzak hoor! Amders gaat het niet. Hij leeft nog steedsquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Tandartsverhalenhnngg. Wat een bikkels zijn jullie, zonder verdoving..
Ik zit met een baby die dus blijkbaar alleen kan slapen met een slaapzak aan. En dat is eigenlijk veel te warm nu. Dus ik dacht, lekker in je luier in bed. Maar daar bleef ze een uur lang spelen, keutelen, staan (
), en uiteindelijk huilen, krijsen, boos, in ogen wrijven. Maar niet slapen. Dus toch het slaapzakje aangedaan, en ze sliep binnen een minuut. Raar kind. Hier hebben ze nergens van die hydrofiele slaapzakjes, dus ik hoop dat ik nu m'n kind niet aan het gaarkoken ben.
Oh dit vind ik oprecht heel fijn om te horenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Frans slaapt ook in slaapzak hoor! Amders gaat het niet. Hij leeft nog steeds.
En wat een geniale foto weer van Atje
Hè bah Hilmo wat rot voor je!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:57 schreef Hilmo het volgende:
Net uit gesprek. Helaas![]()
ik voldoe prima maar mag geen vast contract ivm moeilijkheden van bedrijf. Wist het wel maar toch, kreeg tranen in mijn ogen.
In augustus bij dat andere werk informeren, ik zou dan nogmaals contact opnemen met hun... Waarom is de arbeidsmarkt nu zoals die nu is.
Waardeloos. Bah. Laatste dag is begin september.
Ah godverquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:57 schreef Hilmo het volgende:
Net uit gesprek. Helaas![]()
ik voldoe prima maar mag geen vast contract ivm moeilijkheden van bedrijf. Wist het wel maar toch, kreeg tranen in mijn ogen.
In augustus bij dat andere werk informeren, ik zou dan nogmaals contact opnemen met hun... Waarom is de arbeidsmarkt nu zoals die nu is.
Waardeloos. Bah. Laatste dag is begin september.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef AwayTL het volgende:
Hilmo wat klote![]()
Ik plukte er 1 uit bed en mijn kint heeft dus een kapsel(spam-a-lot-much?)
A doet vast een aanvraag voor brommers kiekn over een jaar of 16.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik lekker bijlezen. Ik zag al een leuk bericht over dikke korting op zwangerschapskleding hahahah.
[ Bericht 2% gewijzigd door Hilmo op 03-07-2015 17:15:56 ]
Soberso altijd op de mat. De diarree ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij zijn verDikkieDikt hier. Ken je die flapboekjes waar Dikkie Dik vanalles zoekt?
Hier gaat nu elk gesprek zo:
Mama wil naar school. Maar waar zijn de sleutels? Dáár, op de tafel! De sleutels van mama op de tafel.
Papa is niet wakker. Maar waar is de koffie? Dáár, in het apparaat. De koffie van papa in het apparaat.
De poes is ziek. Maar waar is de kots? Dáár, op de mat! De kots van de poes op de mat.
Op de mat ja? Mazzelaar. Hier altijd ergens op de bank of op de eettafel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Soberso altijd op de mat. De diarree ook.
Franske met z'n vette kuif![]()
Chillsjaak
Hilmo, volgens mij heb je recht op ww over je huidige contractuele uren.
Altijd in 1 of ander kloterig hoekje waar je t niet meteen ziet...quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:19 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Op de mat ja? Mazzelaar. Hier altijd ergens op de bank of op de eettafel.
Nee hij gaat hooguit een haarbal opgeven denk ikquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:53 schreef AwayTL het volgende:
Kwak! Wat wordtie groot!!!
En fap, filmpjes wil mn tel niet aan,fotospam plz
.
Btw mijn melkbaby rapleyed ineens heel goed gras. Is niet heel erg toch? Ook niet met klaver?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dafuq wat zijn er veel moeders die best een cursus 'Hoe houd ik mijn kind veilig in leven? voor dummy's' hadden mogen volgen.![]()
Mnohquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:34 schreef faptist het volgende:
En wij lollen hier lekker verder.
Hoe deel ik een video?
http://s1239.photobucket.(...)6C2285F5B_1.mp4.html
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:17 schreef ingee het volgende:
TenenkaasMellie! Je kan je fetisj maar op tijd ontdekken.
Ja ik heb een windowsphone aka trollphone.
Ww gedoe:het kan nog erger: http://www.metronieuws.nl(...)by-belandt-in-de-zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dafuq wat zijn er veel moeders die best een cursus 'Hoe houd ik mijn kind veilig in leven? voor dummy's' hadden mogen volgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
OMG ja die zag ik ook vanmiddag!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
het kan nog erger: http://www.metronieuws.nl(...)by-belandt-in-de-zee
Waarom vind he het engquote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:54 schreef Risu het volgende:
Fap, wat een lekkere spekwangen![]()
Skittles, gaat goed zo met die lepel. Alleen is het natuurlijk makkelijker met de handjes, en leuker ook.![]()
Ja, die mensen die zich eigenlijk niet moeten voortplanten. In die buggy'sdie van mij ligt nog in de bak, en zo lang mogelijk, en anders dragen. Alleen niet met dit weer. Ik zag er gisteren ook een dragen, 37 graden, mini baby. Ik zag de blote beentjes bungelen, maar meer niet. Een BB was het.
Ze heeft wel moeite met slapen, te warm denk ik. En ik vind het ook eng.
Mijn ervaring is dat het wel goed gaat, luchtig kleden (saar ligt in luier+slaapzak) en verder niks, je kunt nog n hydrofiel onder dr hoofdje leggen maar meer kun je niet doen, Saar ligt vanaf dag 1 in n slaapkamer waar de temp niet onderdoet aan die van buiten en dat ging ook goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:00 schreef Risu het volgende:
Omdat volwassenen het zelfs al te moeilijk krijgen met dit weer. En ik zie haar zweten, natte haartjes of het loopt lang haar nek. En dan doe ik haar maar weer even in een badje, afkoelen enzo, maar als ze slaapt kan ik niet in de gaten houden of ze suf wordt ofzo.
Het is 27,5 binnen.
En dan al die ouders die maar wat doen met hun baby.. Voel ik me weer overbezorgd. Of zijn zij nou maf..
tandjes? sprongetje? sterktequote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:05 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff ik had goede hoop dat hij op zou knappen van even slapen vandaag maar hij ligt weeer te kermen. Op de vloer, in de box, op schoot (te warm), in bedniks is goed.
Luier is schoon, eten en yoghurt op en vanmiddag nog een flesje, ik weet t even niet meer hoor.
@ingeee als ze niet meee zo helepiepmini zijn kunnen ze vaaknal wat beter hun warmte kwijt. M heeft gisteren probleemloos in zn luier 10 uur geslapen in een kamer waar het 29 graden was...
Die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Lieverds. Baby's in zuid-Europa overleven ook he. Dus ja, dat gaat goed. Zorg voor voldoende vocht, meer kun je niet doen. Het zijn baby's, die houden toch gewoon siësta all day long
http://www.lobbes.nl/zoek/xylofoon/allquote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:56 schreef Skittles het volgende:
Fiësta![]()
Leuke foto GM!
Het verbaasde me al dat ze snapt waar die lepel voor dient.![]()
Weet iemand waar je een eenvoudige houten xylofoon kan halen? We gingen kijken bij de hema (niks) en bij de intertoys, maar daar hadden ze alleen een plastic piano/xylofoon voor 25 euro (en dat vind ik echt heul veul te duur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |