abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154004425
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

pi_154004442
(Even een nieuwe geopend omdat ik al bezig was met een post; niet ongeduldig bedoeld hoor! ;) )

Ohja, over hete slaapkamers gesproken, geen idee of iemand er wat aan heeft, maar wie weet!
Hoorde gisteren de tip om een ventilator vol aan te zetten met een bak ijs ervoor; dat schijnt echt goed te werken om een ruimte af te laten koelen (zou het uiteraard niet doen als je baby in die kamer ligt te slapen ;) maar tussen de slaapjes in).

Prikjes: zou het niet doen met een kindje dat zich niet lekker voelt idd. Maar ik heb het vrij bewust gisteren wel gedaan. Minion voelde zich prima en dan had ik liever de prikjes én een hete dag zodat we alles in 1x gehad hadden. Anders heeft ze nu last van de hitte en volgende week alsnog van de prikjes. Gisteren had ze dus wel wat verhoging/koorts, maar dat is al weer gezakt gelukkig. Ze heeft vooral heel veel geslapen gisteren, dus pakte achteraf prima uit (maar dat weet je uiteraard niet vooraf) :)
pi_154004970
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het. :*.

Hier wordt nu ook eindelijk gekropen. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:52:51 #4
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154005010
Sq wat klotd. Hoop dat er iets goeds uit voortkomt :* en wat fijn dat het goed met je moeder gaat!

Shop, ik zou de prikjes uitstellen.

Ik ben nog niet regelmatig. Nu 2x ongesteld geweest en duurt nu alweer langer dan er tussen de vorige keren zat.
pi_154005096
Als het goed voelt om t uit te stellen moet je dat lekker doen. Geen issue van maken :)

Saar heeft ze net weer gehad, geen kik gegeven, mijn dappere dodo O+
En de stats;

76.4 cm
10.750 kg.

S. 2014
J. 2016
pi_154006918
kruip I, kruip! Freedom! *O*

Zal ik er dan vanuit gaan dat S het morgen gaat doen? :D tijgeren gaat best aardig, kruipen kan ze de knietjes wel en de handjes wel, maar nog niet tegelijk :P

Mooie stats, GM ^O^

Ik heb af en toe het idee dat S me dingen wil geven :P heeft ze haar speen in haar hand en die houdt ze dan zo voor mijn mond, alsof ze wil zeggen, 'kijk mama, omdat je zelf geen speen hebt' :D Kan dat überhaupt al op deze leeftijd? Of beeld ik me dingen in? :+
pi_154007087
I! Tsjakka! L houdt het bij af en toe een cm of een hups :)

Wij hebben net ein-de-lijk babygezwommen O+ Hij vond het gaaf! En maar lachen en hupsen, dat moeten we dus vaker doen :)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 juli 2015 @ 16:11:35 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154007114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:30 schreef twist02 het volgende:
Ohja, over hete slaapkamers gesproken, geen idee of iemand er wat aan heeft, maar wie weet!
Hoorde gisteren de tip om een ventilator vol aan te zetten met een bak ijs ervoor; dat schijnt echt goed te werken om een ruimte af te laten koelen (zou het uiteraard niet doen als je baby in die kamer ligt te slapen maar tussen de slaapjes in).

http://www.metronieuws.nl(...)rfect-werkende-airco

SQ :* en hilmo jij ook :*

nu even verder bijlezen. In de trein was het prima toeven, maar wat een teringklap van de hitte krijg je toch als je die trein uitstapt -_-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154007127
Oh twist dankjewel! ik was boodschapje aan t doen en had niet door dat ik m sloot!
Kwak
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:16:38 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_154007229
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Selvaria, als jij je er niet prettig bij voelt om je baby nu te laten inenten, moet je het uitstellen. Zo simpel is het. :*.

jaaa! *O*
Hier ook :D

Voorwaarts mars:
disclaimer
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:17:40 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154007251
De week van het kruipen *O*
pi_154007254
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

Joepie voor kruipen! *O*

JM, babyzwemmen is tof he?

Hier werd vandaag tijdens naakt-tijd (want lekker warm) gerold van rug naar zij, en daarna ook naar de andere zij. En volgens mij heeft Sjaak met Mauw gekletst, want hij doet nu al een derde dutje!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:18:06 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_154007267
Ps niet vragen waarom ik een pellet in mijn woonkamer heb

Ps2 ja die was expres DaD.
disclaimer
pi_154007296
Jeeej voor het kruipen!

Ik heb net t verjaardagcadeau voor mn tut besteld. O+ scheelde 40 euro dus dan maar iets vroeger
S. 2014
J. 2016
pi_154007311
SQ, hopelijk komt er inderdaad iets positiefs uit voort, een goede nieuwe stap!

DAD, ik herken het heel erg. Ook met werkdingen wel. Normaal had ik altijd heel goed overzicht, wist precies wanneer ik wat moest doen. Nu niet altijd en dat geeft me soms wel onrust/stress, maar leert me ook relativeren. Wat betreft cyclus: het duurde bij mij lang voor ik weer menstrueerde (14 maanden), maar het is wel meteen heel regelmatig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154007464
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:03 schreef krijgerrtje het volgende:
kruip I, kruip! Freedom! *O*

Zal ik er dan vanuit gaan dat S het morgen gaat doen? :D tijgeren gaat best aardig, kruipen kan ze de knietjes wel en de handjes wel, maar nog niet tegelijk :P

Mooie stats, GM ^O^

Ik heb af en toe het idee dat S me dingen wil geven :P heeft ze haar speen in haar hand en die houdt ze dan zo voor mijn mond, alsof ze wil zeggen, 'kijk mama, omdat je zelf geen speen hebt' :D Kan dat überhaupt al op deze leeftijd? Of beeld ik me dingen in? :+
Doet Lou ook sinds 2 weken :D !
Dan vraag ik "mag ik *dat wat ze op dat moment in haar handen heeft*?"
Dan steekt ze haar arm uit en terwijl ik mijn hand op hou, krijg ik het ook nog O+ en boos als ze het niet terugkrijg :')

Kruipers *O* niks is meer veilig!

:* voor alle vervelende werkperikelen. Wat onwijs shit als je denkt vastigheid te hebben en het dan zo onder je vandaan geschopt wordt.

Hoera voor Kwak's sleutel! *O*
pi_154007492
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ps niet vragen waarom ik een pellet in mijn woonkamer heb

Ps2 ja die was expres DaD.
Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:27:41 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_154007518
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:26 schreef Skittles het volgende:

[..]

Waarom heb jij een pallet in je woonkamer?
hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer dan :?
disclaimer
pi_154007535
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo, heb jij geen pallet in je woonkamer dan :?
Nee, ik ben jaloers ;(
pi_154007759
Muwahaha die Michelin in de OP :D
pi_154007897
Oi, zit je mijn zoon uit te lachen? :{w
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:56:09 #22
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154008321
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:28 schreef Skittles het volgende:

[..]

Nee, ik ben jaloers ;(
Dat krijg je als je volwassen wordt, een pallet.
Kwak
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:56:41 #23
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154008342
I nu "pas" kruipen? LOL, M is ouder en die kruipt ook niet hoor, alleen die meiden hier zijn zo snel allemaal! Mèn...
Kwak
pi_154008505
Hiji deze okt jongen is ook snel, maar dan weer niet met eten :P Kruipen doet hij al een maand, staan is nu het nieuwe trucje. Continu overal tegen aan staan.

Dankje voor jullie succes wensen!

En kruipende baby's! *O*
pi_154008560
*O* knappe baby's!

En mooie stats ! *O*
pi_154008669
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 16:56 schreef kwakz0r het volgende:
I nu "pas" kruipen? LOL, M is ouder en die kruipt ook niet hoor, alleen die meiden hier zijn zo snel allemaal! Mèn...
Oh, mijn 'eindelijk' was eigenlijk omdat we echt al 2,5e maand horen en zeggen dat het nu écht niet lang meer kan duren voor hij kruipt.

Maar dat kan het dus wel. :+.
pi_154009091
Kruipende baby's!
heb ik serieus een pallet over het hoofd gezien vanochtend SQ?

Stomme werk perikelen. :* Vaste contracten zeggen eigenlijk ook weinig meer.

Mijn baby draaide net uit zichzelf, zonder hulp van rug naar buik. Toen ik hem daarna terug legde op zijn buik, want ik wilde het filmen, begon hij uit frustratie naar me toe te tijgeren. Een halve meter, maar toch.
  donderdag 2 juli 2015 @ 17:32:01 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_154009252
Zo, Frits komt even al die wat rustigere jongens compenseren :D :o!

Nee, de pallet kwam pas rond 12. Iets met een man en een hobby...
disclaimer
pi_154010551
Pallets O+

Sjaak & Mauw hebben alle slaaps dus }:| Mijnes is stuk. Nieslapennie in elk geval. En wel moe nu, dus moppers :{
pi_154011447
Cho, draaien en tijgeren op 1 dag! Wow!

JM, sterkte met L. Ik hoop dat hij jullie vannacht wat rust gunt.
pi_154011480
Ik breek even in. Straks lees ik bij. Maar nu een vraag: hoe erg is tocht nou eigenlijk? Het is hier nu fijn bewolkt en koel en het waait ein-de-lijk even lekker door boven dus het voelt als kindermishandeling om A's deur nu dicht te doen. Slaapt ze eindelijk lekker na een hele dag niet slapen, ga ik het bloedheet maken :') . Ze ligt niet in de lijn raam-deur, zou 't kwaad kunnen?
pi_154011500
Op kruiperds *O* en wat een lieve altruistische baby's die gewoon dingen aan moeders geven. O+

Frits wat doe je nu? Rollen en tijgeren! :o (zijn die militaire genen zeker? :+ )
pi_154011505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 18:29 schreef JufMariska het volgende:
Pallets O+

Sjaak & Mauw hebben alle slaaps dus }:| Mijnes is stuk. Nieslapennie in elk geval. En wel moe nu, dus moppers :{
Oh ik lees net weer dat jullie hebben gebabyzwommen/babygezwemt. Sjaak kon toen de rest van de dag ook met geen mogelijkheid meer slapen. Zal het daarmee te maken hebben?
pi_154011531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even in. Straks lees ik bij. Maar nu een vraag: hoe erg is tocht nou eigenlijk? Het is hier nu fijn bewolkt en koel en het waait ein-de-lijk even lekker door boven dus het voelt als kindermishandeling om A's deur nu dicht te doen. Slaapt ze eindelijk lekker na een hele dag niet slapen, ga ik het bloedheet maken :') . Ze ligt niet in de lijn raam-deur, zou 't kwaad kunnen?
Neuh, wij hangen ook nog een hydrofiel over de zijkant van het ledikant voor de zekerheid.
pi_154011563
Hmm wij hebben ook gebabyzwammert in de tuin gisteren en daarna begon er een monsterslaap!
pi_154011766
OMG Sjaak is in 3 weken van maat 50 naar maat 62 gegaan :o Waar is mijn kleine mannetje? Hij is ook zwaar om te dragen op de arm ineens...

Inge, misschien scheelt het dat jij in de tuin en wij in een gewoon zwembad hebben babygezwooimd?
pi_154011794
Het tijgeren is trouwens meer rupsen.

Slapen dat die uk doet! In zijn eentje, op bed, uniek!

Sorry JufM, misschien dat de jouwes dan vannacht de slaap krijgt?
pi_154011816
Mja, meer drukte en chloor, kan wel schelen ja.

Groeisjaak :)

Cholula, al die nieuwe bewegingsvormen moeten ook verwerkt worden ;)
pi_154011842
Wat gaat er precies stuk aan baby's als ze in de tocht liggen? :@
pi_154011873
:o tijgertje al ja Cho? Wat een snelle!

Hier is na een regen- en onweersbui (nog steeds wat gerommel) het heerlijk afgekoeld O+

We zaten vanmiddag ook met badderkind onder de parasol. In de tijd dat vriend bij de buren was en ik met Lou bezig om haar in slaap te krijgen, is de parasol gaan vliegen.. van vier hoog. Onvindbaar! :')
pi_154011877
Hun snotorgaan?
pi_154011976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:18 schreef ingee het volgende:
Hun snotorgaan?
Het duurde even voor ik door had wat er stond :D
Snotor-gaan?
Sno-torgaan?
Ooooh..
pi_154011983
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:16 schreef Cholula het volgende:
Wat gaat er precies stuk aan baby's als ze in de tocht liggen? :@
De linker filangie, denk ik :+ .

Maar nee, seriously, het is er hier in de eerste weken echt haast ingerámd door de kraamhulp dat tocht Heel Erg Gevaarlijk is. Geen idee waarom, maar daarom twijfel ik dus nu of ik de (heerlijk frisse O+ ) wind wel door haar kamer moet laten gaan. Maar ik doe het maar gewoon want die 35 graden die het daar is kan ook niet heel gezond zijn.
  donderdag 2 juli 2015 @ 19:22:20 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_154012028
Zou het gewoon doen razz!
disclaimer
  donderdag 2 juli 2015 @ 19:23:48 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_154012067
En wtf parasol?
disclaimer
pi_154012154
Zou dan toch voor afkoelen kiezen hoor. Dan maar wat tocht toch?

Hahaha die parasol!

Pff R gooide na een verkoelend badje de hond zijn drinkbakje om. Eerst plonzen en toen huopa, omkiepen. Overal water. Daarna je gym oefeningen doen en plat op de snuffert, op de stenen vloer... :') Bloedneus en huilen :'( Ik had hem er niet meteen weggehaald, dacht dat valt wel wat mee, kan hij lekker spatteren...
pi_154012161
Razz, zolang er geen koude wind direct op haar lijfje komt, zal het allemaal best loslopen, denk ik. Je kan altijd nog het raam dicht doen als het evt koud wordt vannacht?
pi_154012465
Ik zou het ook lekker laten luchten hoor razz. Dat benauwde en plakkerige vs. een lekker fris en koel kamertje. Gewoon doen dus :)

Auw Hilmo! Mijn kind heeft trouwens ook een bloederige ervaring gehad, tand door der lip. Mama was iets te enthousiast bezig met de schommel terwijl Nora met haar mondje tegen schommel klapte :/ Toen ik paardjes en zulks liet zien was het weer goed :D
pi_154012578
Ik heb t vanmiddag toevallig gevraagd op t cb, en de vpk zei letterlijk, zodra ze wat ouder zijn hoef je daar niet meer zo spastisch mee te doen :Y) nu ging mijn vraag over de ventilator maar doorluchten lijkt me t zelfde verhaal....
S. 2014
J. 2016
pi_154012624
Oh goed dat je dat gevraagd heb GM, ik vroeg me dat ook af. Zet m eigenlijk altojd op laagste stand of uit als ik met Nora op schoot zit.
pi_154012629
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:21 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

De linker filangie, denk ik :+ .

Maar nee, seriously, het is er hier in de eerste weken echt haast ingerámd door de kraamhulp dat tocht Heel Erg Gevaarlijk is. Geen idee waarom, maar daarom twijfel ik dus nu of ik de (heerlijk frisse O+ ) wind wel door haar kamer moet laten gaan. Maar ik doe het maar gewoon want die 35 graden die het daar is kan ook niet heel gezond zijn.
:D
O+
pi_154012662
Hokay, here goes mijn bijleespoging. Ik ben de twee dagen soort van ondergedompeld in school-laatste-vergaderingen-afscheids-etentjes-eind-barbecues-sectie-lunch-havo5-spoedvergadering en heb A ook nauwelijks gezien. Maar nu heb ik tot half augustus *O* VERKANSIE *O* en kan ik dus weer fijn op de voet gaan volgen hoe het hier met alle mini's en niet-zo-mini-meer's gaat O+ .

Hilarisch feit voordat ik bijlees: Mijn kind is bang voor het badje in de tuin. Zelfde badje in de badkamer: no prob. In de tuin: krijsen. I O+ her met haar onlogische reacties.

Ik las danwel zag:
Een ingebakerd rolmopjes van Selvaria O+ en later met lief hoedje en jurkje O+ !
JM met quality time, wat klinken jullie stranddagen heerlijk! En L in bad, wat een hunk O+
Saartje Plons O+ en daarna SaartjeinSlaapindeBox O+ en SaartjeGoedeStats *O*
InhaalSjaakStats *O*
Fransje op speelkleed in de tuin, wat een guit O+
Goed nieuws voor BE *O* wat fijn voor jullie :*
DJMO playa dellos stratos ^O^
Cholula die even een Bikkel doet op d'r eerste werkdag, mén, RESTEPCT _O_
Kwakkie, het is ook zwaar :* maar het is bijnabijnabijna af. Joe ken doe it! En gefelicitaart met de sleutels van jullie nieuwe casa, doe je snel een Cribs-rondleiding-filmpje?
Nikooooos wat doe je :o wat een prupke met die aangedraaide armpjes, O+ lief!!
DAD voor wie ik geen advies heb maar wel een dikke :* en een hopelijkwordthetsnelbeter
Phaidra ook weer aan het werk, jemig, wat vliegt de tijd!
Vicje zittend en in het badje O+ Ik ben FAN Rady, wat een heerlijk kind.
Zoë wat een gaaf jurkje en wat ben je slank! Staat je goed hoor!
Amsel ik snap je bezorgdheid hoor, zie mijn tochtvraag :')
Shop alvast een dikke :* voor volgende week. Wat spannend zeg!
Lijn wat fijn dat je F het goed doet, je klinkt heel Zen en alles!
SQ noes wat een klotenieuws -O- *positieve karmapoints naar je stuurt voor snel iets nieuws* - Wel supertof dat kruipende Mauwtje :D ! Krijg je je handen nog vol aan ;)
DAD gefeliciBaard *O* en nog een *O* voor kruipende I!
Een draaiFrits, wat een snelle :D !
Ocharme R Hilmo, kusje erop :* sneu! En ook voor de tanddoordelip van N Sun :* ! Sneuneusjes, gelukkig is een kus en een liedje / boekje / knuffel meestal genoeg.
pi_154012692
En nu ga ik eens uitzoeken of je graszaad kan strooien als het heet is want manlief weigerde weer eens een handleiding te lezen en heeft per ongeluk ons nieuwe gazonnetje op de kortste stand gemaaid terwijl het nog niet helemaal goed geworteld was en nu hebben we meer kale plekken dan gras.

Mannen }:| .
pi_154012769
Razz jouw bijleespost :o

Ik was net klaar met snel scannen en lezen. Had betee jouw post af kunnen wachten

Dus bij deze +1 :D

En mannen en geen handleidingen lezen }:|
pi_154012928
Monsterpost Razz _O_
pi_154013321
Wie woonde er nou bij Arnhem? Skittles? Zijn jullie al verzopen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:15:20 #57
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154013595
Thanx Razz!
pi_154013719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:06 schreef ingee het volgende:
Wie woonde er nou bij Arnhem? Skittles? Zijn jullie al verzopen?
Ik was net op tijd binnen :7

want ik hoorde gerommel, zag een flits boven Nijmegen en ben doodsbang voor onweer :')
pi_154013776
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 19:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh goed dat je dat gevraagd heb GM, ik vroeg me dat ook af. Zet m eigenlijk altojd op laagste stand of uit als ik met Nora op schoot zit.
Nou zeker bij onze grote dames kan t geen kwaad.
S. 2014
J. 2016
pi_154014380
Onweer O+ Zo te zien op buienradar krijgen wij ook nog, heurlijk!

Lucas is net eindelijk op schoot al drinkend in slaap gevallen O+ Zo proberen weg te leggen, al plakken we waarschijnlijk enorm aan elkaar :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:46:40 #61
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154014487
Ik zou ook wel een bui willen maar zo te zien worden we in ZO Brabant ruimschoots overgeslagen :P
pi_154014543
I sliep al, maar werd weer wakker en is nu met geen mogelijkheid meer in slaap te krijgen. Baard is hem aan het wiegen en ik zit hier te wachten met taart en een cadeautje.

Ik vind onweer eng. :@.
  donderdag 2 juli 2015 @ 20:50:36 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154014602
Hier (westkust) regent het ook een beetje *O*. Lekker nu buiten, en koeler in huis O+

Wow Razz, megabijleespost! Hoe gaat A'tje?
pi_154014776
Regen? Hier vooral benauwd. Ik wil ook regen!
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:01:33 #65
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154014899
Onweer O+ als we binnen zitten vind ik het fantastisch!
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:02:48 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_154014932
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 20:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou ook wel een bui willen maar zo te zien worden we in ZO Brabant ruimschoots overgeslagen :P
ja, goftedomme :(
disclaimer
pi_154015051
Het drupt hier MC *O* dan krijg jij vast ook!
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:12:15 #68
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154015211
Ik wil ook onweer! :( O+

Razzz lekker vakantie en _O_ voor je bijleespost!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:13:39 #69
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154015256
*O* voor kruipende I
En.. I O+ mauw-filmpjes
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154015312
Zo, ik lees hier over onweer en ik denk huh, dat wil ik ook wel. Nou BOOM daar is het al.

Menstruatie heb ik nog niet. Maar na de 6 weken na bevalling hoeft het ook nog even niet hoor.

Ik heb gelezen, :* voor de baanzooi.
*O* voor nieuwe features.
En _O_ voor de mensen die de 30+ in gingen.

Zo gingen wij dus ook 'even wat leuks doen'
Uiteindelijk de airco gevoelt van mediamarkt, blokker en prenatal. Drankje gedaan in een veel te warme lunchzaak. En me eigen helemaal de pleuris geschrokken toen Y niet meer op me reageerde. Duurde maar 5 seconden, maar ik heb dus in dr wangen zitten knijpen. Ze ging ervan lachen :')
Maar goed, ben dusdanig hard geschrokkem dat ik voortaan wel binnen blijf.
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:18:41 #71
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154015407
We hebben een tand.. Ik herhaal, we hebben een tand *O*
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154015446
Jeeuuh tandenFrans *O*
pi_154015461
*O*
Ik droomde dat Y ineens een bek vol tanden had. Schrok me rot, hoe had ik dat gemist! Maar heb even gecheckt. Ze heeft echt nog niks. :')
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:20:16 #74
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154015468
Hier in Limbourgois 10 druppels en dat was het.

Kinderen slapen met de ramen open nu. Ze liggen allebei buiten de luchtstroom en blijkbaar heeft het effect aangezien Piranha het al 2 uur vol houd zo ^O^.

Net maar eens voor het doopcadeau gekeken... We willen graag een speelhuisje maar wel voor op de grond. Alle gasten betalen mee dus we hebben een redelijk budget maar wij hebben een nogal uitgesproken smaak dus ik denk dat het nog wel even duurt voor we er eentje hebben :').
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:21:50 #75
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154015515
ALLESWEGDEGASTENDOEKJESWEGDEKANDELAARSDITDATALLES

[ Bericht 98% gewijzigd door Spees_Eend op 02-07-2015 21:35:54 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:24:54 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_154015616
Nee toch spees? Dat is toch pas over twee weken en een beetje? :D
disclaimer
pi_154015630
O+
Ik heb helaas geen foto van de laatste buikdag. Ik was die dag een beetje te druk met iets anders bezig. Maar ik heb er wel een van een paar dagen ervoor.

Oh, nadeel van het onweer.. Beetje luidruchtig. Mijn kind wil slapen heur :P
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:26:43 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154015680
hahaha meen je dat? Mijn agenda gaf een melding! Of heb ik toen jouw berekening van laatst aangehouden _O- 8)7

Nou, dan gewoon een trip down memory lane :') :+
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:27:35 #79
149959 SQ
snelle trees
pi_154015706
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
hahaha meen je dat? Mijn agenda gaf een melding! Of heb ik toen jouw berekening van laatst aangehouden _O- 8)7

Nou, dan gewoon een trip down memory lane :') :+
altijd goed O+

Regen hiero! *O*
disclaimer
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:30:01 #80
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154015789
Ons dorp is zelfs te klein voor regen ;(
pi_154015910
Spees _O-
Ik kreeg even een "wtf nu al? De mijne is zoveel later HOE KAN DIT?!" momentje :P

En je edit is nog zoveel leuker dan je faal :D
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:36:22 #82
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154015974
Spees je was echt prachtig zwanger O+ en dan nu zo een heerlijk meisje O+

Tand voor Frans *O*
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:43:33 #83
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154016192
Spees :D! Ik ging ook al rekenen...

En ik zie allemaal tandjes! 2 bij SuzyQ en Frans heeft ook z'n eerste tandje *O*. Is mijn Soesje nu de enige van de sept/okt/nov die nog tandloos is?
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:46:22 #84
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154016317
Ja Suus zit al bijna drie maanden op die twee tandjes!

En thanx Snoenk!
pi_154016327
Tandjes! *O*
Tante_Soesa nee S.ophie is ook tandloos. E.mma heeft er al 1,5 :+

Razz _O_
pi_154016337
Hier een paar rommels en buitjes van max 10 seconde, maar het is wel wat afgekoeld *O* Lekker de deur open nu!

Wel bijgelezen steeds.
*O* voor vader van BE!
*O* voor sleutel van Kwak!
:* voor SQ en anderen met werkproblemen!

Verder veel leuke foto's O+ En kindjes met nieuwe features! *O*

Frans met een tandje!

Verder maar een schaamteloze +1 op Razz haar geweldige bijleespost!

Nieuwste feature hier is op je zij draaien en dan zo blijven liggen. Al snel wordt het dan klagen, want er lukt duidelijk nog iets niet, ik denk dat ie door wil draaien naar z'n buik. Als ik hem dan doordraai is het ook al snel weer frustratie. Hoofdje paar keer omhoog, maar is maar even leuk. Hou dan steeds als hulp z'n kontje omlaag gedrukt. Hij was wat druk en ik keek wat hij deed als ik z'n kont niet omlaag hielt. Begon ie druk met z'n handjes te klauwen en te trappelen met z'n beentjes. Probeerde zich af te zetten met z'n knietjes en met z'n teentjes, waarbij dan z'n kont de lucht in ging. Lukte natuurlijk niet zoals hij wilde, dus veel pieps en luid geklaag, maar hij kwam zo wel degelijk wat vooruit!! Niet teveel, want dan zat z'n hoofd steeds bij de spijlen.

Sinds kort heeft Q ook een vaste poeptijd! Als hij S ochtends wakker wordt verschoon ik eerst z'n vaak behoorlijk volle plasluier, daarna krijgt hij een fles en poept ie z'n schone luier vol :P. Meestal is dat het dan, soms even later nog een klein beetje poep. Blijft tot nu toe netjes in z'n luier en hij lijkt niet erg veel moeite te hoeven doen bij het persen, fijn :)
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:49:02 #87
149959 SQ
snelle trees
pi_154016404
Spees was wel prachtig zwanger ja! En het resultaat is ook O+
leuk ook dat de suusjes en mauw nu allemaal hetzelfde kapsel rocken 8-)
disclaimer
pi_154016467
Hehehe Spees! Maar zag de foto's nog: prachtige buik en ook prachtige dochter die daarin zat!
pi_154016491
Een jaar geleden had ik mijn UD!

Enneuh, ik durf jullie nu met een gerust hart te verlaten zondag naar de dreumesjes.
Het grut hier kruipt, zit, rolt en heeft tandjes *O* O+
  donderdag 2 juli 2015 @ 21:54:07 #90
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154016589
Jeej, Kwak heeft sleutels van haar nieuwe huis.

Bleh voor alle werkproblemen.

Tand voor Fransje O*

Geen regen nog in Rotjeknor.

N is lekker om zich heen aan het kijken O+
pi_154016603
Tand voor Frans *O*
K. heeft ook nog geen tandjes hoor!

En Spees jouw buik was echt O+ Maar S. is nog veel meer O+ O+

Q. is dus ook al lekker aan het ontwikkelen! Goed bezig!

En hier flitst het al lekker en er zijn ook al een paar druppels gevallen!

Jeetje wat gaat de tijd toch eigenlijk snel he Blue! Al bijna een jaar mama!

En N. O+
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  donderdag 2 juli 2015 @ 22:00:39 #92
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154016801
Hier ook nieuwe features.

Niet meer slapen op je rug want dat is voor baby's :{w

En ze komt op plekken *O*
Ze heeft een beetje een vreemde techniek maar het werkt. Ze ziet er een beetje uit als een rups O+
pi_154017025
Goffer. Het begint hier weer te onweren ;( en nu ben ik alleen met Lou thuis met de sirenes van de brandweer op de achtergrond. Is nie leuk nie.
pi_154017058
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

En ik zie allemaal tandjes! 2 bij SuzyQ en Frans heeft ook z'n eerste tandje *O*. Is mijn Soesje nu de enige van de sept/okt/nov die nog tandloos is?
Nee, A heeft ook nog een tandeloos bejaardenbekkie O+ . Logisch ook, als bijnadatumtweeling :7 .
pi_154017123
Wat kan N al goed haar hoofdje omhoog houden O+
pi_154017319
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:06 schreef ingee het volgende:
Het drupt hier MC *O* dan krijg jij vast ook!
Mijn moeder appte me dat het regende! En een minuut later dat het weer over was :') Ik heb het gewoon gemist :(

Gevalletje ook met nieuwe features van Q! *O*

N. met d'r koppie omhoog *O*
Oh en Shop, ik las dat je iets schreef over twee sprongetjes tegelijk o.i.d. Ik merk hier dat Sjaak de meeste fysieke dingen van de 12-weken-sprong al wel kan, maar de mentale dingen nog niet. Zo begint hij nu pas naar zijn handjes en voetjes te kijken, maar kan hij al tijdenz'n hoofd goed optillen en dingen vastpakken en naar zijn mond brengen. Dus ik heb het idee dat daar het verschil zit. Het lichaam is er al wel mee bezig maar de hersenen doen het rustiger aan (en werken vanaf de UD zeg maar). Herken jij dat ook?
pi_154017481
Foto's O+
Onweer in Grunn *O*

Ik ben een kleine 2 wk na de diagnose weer behoorlijk evenwichtsorgaanstoornisloos *O* Alleen nog kleine wankels, verder gaat alles weer goed, ga ik weer met uk van de trap, rij ik weer veilig auto en werk ik weer gewoon uren achter de mac :')

Ik heb Spees' buikfoto gemist :'( *zoekt zelf dan maar terug*
pi_154017684
WACHT OP MIJ WACHT OP MIJ!!!
Jullie posten te snel :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154018151
Bedankt :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154018223
Neem je tijd Ph.
pi_154018600
Hoera JM, stabiliteit! *O*

Dat doet N goed! Hoe oud zijn je dames nu shop?

Hier wel 2x 10 druppen. Ik vermaak me met ramen open, hee een bui! :D Ramen dicht, hee 10 druppen! :( Ramen open, repeat.

Skittles heb je het overleefd? Of ben je onder het bed verstopt met Loutje?

O en die voortbewegers! :o
R vindt het prima op haar plek. Af en toe even de linker- of rechterzij, op de buik is ook tof en haar hoofd blijft gerust omhoog, omrollen prima, maar ze graait wel een speeltje naar zich toe of oefent haar geluidjes. Ergens heen bewegen ziet ze nog niet zo zitten.
pi_154018858
Q ligt normaal ook rustig op z'n rug hoor! Pakt alles waar ie bij kan en stopt dat dan in z'n mond. Als de babygym boven de box is gespannen dan tikt ie daar tegenaan of pakt de poppetjes vast en trekt eraan. Leukste is wel wanneer je ietsje omhooggeduwd bent je benen omhoog gooien en dan tegen de babygym aantrappen! Liefst met knuffeltje of doekje die je over jezelf heen hebt gelegd en een speeltje in je hand :P

N kan haar hoofdje idd al goed omhoog houden!

Fijn dat het zoveel beter gaat JM!

En rondrupsende baby van Snoenk!
pi_154018908
A. heeft 2x omgerold en ontdekte toen zijn voeten. Die zijn nu helemaal het einde dus rollen is voor baby's euh watjes.

Bijgelezen maar ook alweer kwijt wat ik wilde zeggen op alles :'). Best intensief dat werken!

Razz vakantie! Kwak, ben jij ook een eind opgeschoten?

Shop O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154018925
Ohja en geluidjes oefenen natuurlijk. Weet niet hoeveel ze dat normaal nu kunnen, maar heb het idee dat ie al best aardig kan brabbelen. Soms heel lief en schattig wat geluidjes maken, tot echt luid "praten" als ie boos of moe is!
pi_154018974
Hoe is het nu met A? Bijgekomen van z'n eerste rolavontuur?

Ik vergeet ook altijd alles en ik werk (nog) niet eens :') .
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:16:59 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_154019025
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:11 schreef Phaidra het volgende:
A. heeft 2x omgerold en ontdekte toen zijn voeten. Die zijn nu helemaal het einde dus rollen is voor baby's euh watjes.

Bijgelezen maar ook alweer kwijt wat ik wilde zeggen op alles :'). Best intensief dat werken!

Razz vakantie! Kwak, ben jij ook een eind opgeschoten?

Shop O+
voetjes zíjn ook tof! Voetjes O+

Extraspeciale hartjes voor shops meisje ook O+
disclaimer
pi_154019087
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:14 schreef Gevalletje het volgende:
Hoe is het nu met A? Bijgekomen van z'n eerste rolavontuur?

Ik vergeet ook altijd alles en ik werk (nog) niet eens :') .
Ja gelukkig wel! Hij vindt me ook nog steeds lief ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154019303
Moeders op de app een half uur geleden (Elst, bij Arnhem) Hagel ter grootte van ijsklontjes, bliksem stopt niet, je voelt de donder door je heen gaan, constant inslagen.

Hier: Niks :( warm :( pff :(

Magoe, R slaapt weer als een R bloot in haar lakenslaapzakje.
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:34:00 #109
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154019408
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Tante_Soesa het volgende:

M heeft ook niks :')
Kwak
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:41:50 #110
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154019610
Oh lief dat je t vraagt fap (vorige topique) en phaidra. Ben net binnen, was een marathondag met lessen, profielwerkstukbijeenkomst (3*woordwaarde) - dat project waar ik mee bezig was, en daarna diploma -uitreikingen ...

Heb mn hart gelucht bij de teamleider en die had het wel door geloof ik. We gaan nog samen om tafel voor het vervolg.

Uitreiking was leuk, kende deze kinderen allemaal zo goed! Solo gezongen in t docentenliedje. Leuke reacties van leerlingen,en ook leuke reacties op mijn minispeeches voor vier geslaagden, waarvan een hele speciale, mentorleerling van vorig jaar die vader werd in dat jaar en het zo fantastisch doet allemaal... O+

Wat ga ik ze missen!

Verder niet meer bijgelezen, komt morgen wel weer.
Kwak
  vrijdag 3 juli 2015 @ 01:02:37 #111
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154021772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef kwakz0r het volgende:
Oh lief dat je t vraagt fap (vorige topique) en phaidra. Ben net binnen, was een marathondag met lessen, profielwerkstukbijeenkomst (3*woordwaarde) - dat project waar ik mee bezig was, en daarna diploma -uitreikingen ...

Heb mn hart gelucht bij de teamleider en die had het wel door geloof ik. We gaan nog samen om tafel voor het vervolg.

Uitreiking was leuk, kende deze kinderen allemaal zo goed! Solo gezongen in t docentenliedje. Leuke reacties van leerlingen,en ook leuke reacties op mijn minispeeches voor vier geslaagden, waarvan een hele speciale, mentorleerling van vorig jaar die vader werd in dat jaar en het zo fantastisch doet allemaal... O+

Wat ga ik ze missen!

Verder niet meer bijgelezen, komt morgen wel weer.
Wait.. What? Zeker super zeg.

Bij mij is er nu een meisje van 15
Zwanger. Vriend is 23. Ze hebben al 'vet lang verkering' -2 jaar ( :o ) en ouders vinden het hartstikke leuk.
En ondanks gristelijke school wordt ze keihard veroordeeld.
Ik denk alleen maar aan hoe ik haar kan helpen en hoe we nu verder moeten.
Heb haar een berichtje gestuurd via ons leerlingvolgsysteem.

Sorry. Ook niet bijgelezen. Morgen weer.
Lig wakker omdat ik zo zit te piekeren, maar echt om niks. Gewoon 1001 dingen. Hebben jullie dat ook weleens?
Morgen weer naar ha. Spannend.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 04:49:25 #112
360012 Shopaholic1984
pi_154023039
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:18 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Mijn moeder appte me dat het regende! En een minuut later dat het weer over was :') Ik heb het gewoon gemist :(

Gevalletje ook met nieuwe features van Q! *O*

N. met d'r koppie omhoog *O*
Oh en Shop, ik las dat je iets schreef over twee sprongetjes tegelijk o.i.d. Ik merk hier dat Sjaak de meeste fysieke dingen van de 12-weken-sprong al wel kan, maar de mentale dingen nog niet. Zo begint hij nu pas naar zijn handjes en voetjes te kijken, maar kan hij al tijdenz'n hoofd goed optillen en dingen vastpakken en naar zijn mond brengen. Dus ik heb het idee dat daar het verschil zit. Het lichaam is er al wel mee bezig maar de hersenen doen het rustiger aan (en werken vanaf de UD zeg maar). Herken jij dat ook?
Ja, ze lachen nog niet echt (1e sprong), maar voelen al veel aan speelgoed, tillen hun hoofd op, kunnen geluid volgen (2e sprong). Zou dat komen doordat ze te vroeg waren en sommige dingen inderdaad pas vanaf de UD ontwikkelen en sommige dingen toch al vanaf de geboorte?
(Soms zou een handleiding best makkelijk zijn ;) )
  vrijdag 3 juli 2015 @ 04:53:16 #113
360012 Shopaholic1984
pi_154023047
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 22:58 schreef ingee het volgende:
Hoera JM, stabiliteit! *O*

Dat doet N goed! Hoe oud zijn je dames nu shop?

Hier wel 2x 10 druppen. Ik vermaak me met ramen open, hee een bui! :D Ramen dicht, hee 10 druppen! :( Ramen open, repeat.

Skittles heb je het overleefd? Of ben je onder het bed verstopt met Loutje?

O en die voortbewegers! :o
R vindt het prima op haar plek. Af en toe even de linker- of rechterzij, op de buik is ook tof en haar hoofd blijft gerust omhoog, omrollen prima, maar ze graait wel een speeltje naar zich toe of oefent haar geluidjes. Ergens heen bewegen ziet ze nog niet zo zitten.
De meiden zijn van 17 maart, maar 2 maanden te vroeg. Gecorrigeerd zijn ze nu 1,5 maand. Maandag komt de fysio weer aan huis. Eens kijken wat ze van de meiden zegt. Vorige keer gaf ze aan dat de meiden behoorlijk sterk zijn voor hun leeftijd.

Hier geen regen en onweer gezien. Het is hier dus nog steeds warm. Bleh...
  vrijdag 3 juli 2015 @ 05:48:36 #114
348178 NotTheSame
pi_154023086
Die van mij kan niet bij z'n voeten door z'n spekbenen _O-.

Fap succes bij de ha straks :* .

kwak goed dat je het hebt uitgesproken. Hopelijk kan er bij jou nu een beetje de druk af. En nog gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

Snoek met d'r rupsje O+.

Hier een best goede avond/nacht gehad. Tenminste, de kinderen hebben zich prima gedragen (Piranha om 22.30/3/5 en Draak om 3.30), maar manlief daarentegen :X . Die is echt ziek van de warmte en kotst momenteel weer alles bij elkaar.
Ik hoop toch wel dat dit gestopt is voor zondag anders voorzie ik dat ik alleen naar de kerk kan ;(.
pi_154023336
Aiii NTS, het zit niet mee :{

Weten jullie nog dat ik eerder deze week zo moest lachen om baby's die op bubbeltjesplastic veilig van bedden konden vallen enzo? :X
Ik han 'm nog op tijd bij z'n middel gelukkig.. Bovenste helft bungelde al over de bedrand :{ Ik mag blijven liggen, J brengt 'm weg. Maar toch een standje wakkerder nu!
pi_154023383
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 04:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ja, ze lachen nog niet echt (1e sprong), maar voelen al veel aan speelgoed, tillen hun hoofd op, kunnen geluid volgen (2e sprong). Zou dat komen doordat ze te vroeg waren en sommige dingen inderdaad pas vanaf de UD ontwikkelen en sommige dingen toch al vanaf de geboorte?
(Soms zou een handleiding best makkelijk zijn ;) )
Dat idee heb ik wel ja. In Oei ik groei staat dat je uit moet gaan van de UD maar dat gaat hier ook echt niet altijd op. Sjaak is lichamelijk ook erg sterk merk ik.
pi_154023443
Wat leuk die diploma uitreiking kwak! Ik ben er afgelopen maandag in mijn verlof nog voor teruggekomen, wilde zo graag zelf mijn mentorleerlingen uitzwaaien. Ga ze ook echt missen. O+

Wat vervelend voor je man nts. :{

Fap, succes bij de ha vandaag, hopelijk verbetering!

Onweer gemist. :D Ik sliep met oordoppen, maar volgens man leek het alsof het een paar keer insloeg in de tuin. :o

Mijn Bananen-N. deed gisteren ook een N. van Shop. 8-)

vrijdag 3 juli 2015 @ 07:55:57 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_154023462
Dat schele snuitje!!! O+ O+ O+!!!
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 07:56:37 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154023465
Ik geloof nooit dat te vroeg geboren baby's zich pas vanaf de UD gaan ontwikkelen. Dat ze zich langzamer ontwikkelen tot aan de ud, is volgens mij veel aannemelijker. Tot aan de UD gebruiken ze een groot deel van de energie om aan te sterken en te groeien. Op het moment dat ze dan energie overhouden gaat dat naar de mentale en fysieke ontwikkeling. Althans, zo denk ik dat het gaat. Daarnaast kunnen baby's nooit alles van één sprong in één keer (staat ook als extra note in de app) en leren ze sommige dingen pas vier maanden ná de sprong. In de app geven ze de vroegst mogelijke leeftijd waarop ze het zouden _kunnen_ leren, het is dus absoluut geen graadmeter dat ze op die leeftijd daadwerkelijk al iets zouden moeten kunnen.

mogguh c_/
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

vrijdag 3 juli 2015 @ 07:56:39 #120
360012 Shopaholic1984
pi_154023466
Ahhh Selveria O+
Lief he?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 07:57:20 #121
360012 Shopaholic1984
pi_154023469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:56 schreef DJMO het volgende:
Ik geloof nooit dat te vroeg geboren baby's zich pas vanaf de UD gaan ontwikkelen. Dat ze zich langzamer ontwikkelen tot aan de ud, is volgens mij veel aannemelijker. Tot aan de UD gebruiken ze een groot deel van de energie om aan te sterken en te groeien. Op het moment dat ze dan energie overhouden gaat dat naar de mentale en fysieke ontwikkeling. Althans, zo denk ik dat het gaat. Daarnaast kunnen baby's nooit alles van één sprong in één keer (staat ook als extra note in de app) en leren ze sommige dingen pas vier maanden ná de sprong. In de app geven ze de vroegst mogelijke leeftijd waarop ze het zouden _kunnen_ leren, het is dus absoluut geen graadmeter dat ze op die leeftijd daadwerkelijk al iets zouden moeten kunnen.

mogguh c_/
Tnx! :)
pi_154023482
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dat schele snuitje!!! O+ O+ O+!!!
Geconcentreerd noem je dat! o|O
pi_154023530
En Shop & MwC: Lucas zit idd ook ergens tussen UD en werkelijke leeftijd qua Gele Bijbel :) Hij heeft inmiddels overigens bijna alles ingehaald naar geboortedatum, aan de hand van de ontwikkelingsvinkjes van de kinderarts zit hij keurig op ruim 8 maanden w/ Maar qua grote stappen loopt hij vask wel weer in de pas met z'n UD-buddy's (Mauw en I van DaD enzo)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:08:47 #124
149959 SQ
snelle trees
pi_154023545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:06 schreef JufMariska het volgende:
En Shop & MwC: Lucas zit idd ook ergens tussen UD en werkelijke leeftijd qua Gele Bijbel :) Hij heeft inmiddels overigens bijna alles ingehaald naar geboortedatum, aan de hand van de ontwikkelingsvinkjes van de kinderarts zit hij keurig op ruim 8 maanden w/ Maar qua grote stappen loopt hij vask wel weer in de pas met z'n UD-buddy's (Mauw en I van DaD enzo)
mauw was 9 oktober uitgerekend :D
I is gewoon snel O-)
Heb je het bedje al naar beneden gezet? Hij zat toch laatst al op zijn knieën?
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:09:50 #125
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154023556
Die mini's O+ O+
pi_154023564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 07:51 schreef Selvaria het volgende:

Mijn Bananen-N. deed gisteren ook een N. van Shop. 8-)

[ afbeelding ]
O+ Die concentratie!
pi_154023570
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

mauw was 9 oktober uitgerekend :D
I is gewoon snel O-)
Heb je het bedje al naar beneden gezet? Hij zat toch laatst al op zijn knieën?
Oja! Duh.. Bedje gaat vandaag omlaag 8-)
pi_154023592
Ik weet dat Ow pas na drie maanden ging lachen Shop, terwijl hij zich op andere punten wel "volgens schema" ontwikkelde.
Wij hoefde na 8 maanden ook niet meer terug naar de ka omdat hij zich prima ontwikkelde. :)

Oh en ff voor een keer een update over Js...
Vandaag is m'n even lang in als uit mijlpaal O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:14:11 #129
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154023599
Reken ff na Loj!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:16:57 #130
360012 Shopaholic1984
pi_154023616
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:06 schreef JufMariska het volgende:
Ja, vond het al zo gek om pas van de UD uit te gaan van alles. Net of ze de tijd dat ze te vroeg zijn helemaal nog niks ontwikkelen. Dus sommige dingen ontwikkelen ze 'gewoon' en andere dingen pas 'op tijd' vanaf de UD.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:17:16 #131
348178 NotTheSame
pi_154023621
Aaah Selv wat een knapperd O+ .

Draak was 2 weken te vroeg & dysmatuur, maar ontwikkelde zich veel sneller dan een UD-baby. Ieder kind is anders en ontwikkelt zich anders.

En een vriendin van me is 3 weken te vroeg bevallen (en 9 dagen na mij) en die kleine meid van haar heeft gewoon al 2 tanden en loopt qua ontwikkeling redelijk gelijk met Piranha.

Ach, voor hun 18e zullen ze echt wel alles kunnen, no worries ;).
pi_154023627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:30 schreef ingee het volgende:
Moeders op de app een half uur geleden (Elst, bij Arnhem) Hagel ter grootte van ijsklontjes, bliksem stopt niet, je voelt de donder door je heen gaan, constant inslagen.

Hier: Niks :( warm :( pff :(

Magoe, R slaapt weer als een R bloot in haar lakenslaapzakje.
Ja,die bui was dus echt niet leuk :{
Lou sliep er gewoon lekker doorheen en ik zat afleiding te zoeken. Faalt natuurlijk als de ramen zelfs trillen van de klappen :')

Af en toe denk ik dat Lou ingehuurd is door Bananasplit. Slaapt met gemak door die keiharde onweersbui heen, maar toen dat afgelopen was en ik me heel zachtjes omdraaide in bed werd ze daar wakker van :')
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:18:49 #133
360012 Shopaholic1984
pi_154023630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:13 schreef Loj het volgende:
Ik weet dat Ow pas na drie maanden ging lachen Shop, terwijl hij zich op andere punten wel "volgens schema" ontwikkelde.
Wij hoefde na 8 maanden ook niet meer terug naar de ka omdat hij zich prima ontwikkelde. :)

Oh en ff voor een keer een update over Js...
Vandaag is m'n even lang in als uit mijlpaal O+
Op die lachjes wacht ik wel O+
Soms doen ze het in hun slaap. Zo lief!

Wat fijn dat Ow niet meer terug hoeft naar de kinderarts!
pi_154023639
Js is vandaag 272 dagen
272:7 = 38.85
273:7=39
Ofw vandaag 38 weken en 6 dagen (vrijdag, klopt).
Of doe ik nou iets heel stoms :@ Spees?
pi_154023640
Mnohh Selvaria O+ O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:20:08 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154023644
Ik vergeet steeds wat jouw UD was Maris. Hij is geboren in sept toch?

Ik neem t gele boek met een flinke korrel zout, de volgordes van onteikkelen en t idee dat een kind hangerig is huilerig is als de ontwikkeling hard gaat klopt vast wel, maar ik heb gekezen dat er niks wetenschappelijk aangetoond kon worden van de sprongen.

Oh jongons! Ik doe NIKS vandaag. beetje keutelen met M in huis, hij ligt nu lekker te brabbelen en met zn drinkbeker te spelen O+ mijn voeten lijken wel zwangergezwollen van de hitte, ik heb gisteren heel dom droog mn benen geschoren om even snel toonbaar te zijn en heb dus nu allemaal rode striemen en schaafplekken :(... Ik vind t gescheten. pootjes omhoog en netflix!
Kwak
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:20:58 #137
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154023650
Het was een grapje Loj omdat ik gisteren een rekenfaal had ;)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:22:25 #138
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154023660
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:19 schreef Loj het volgende:
Js is vandaag 272 dagen
272:7 = 38.85
273:7=39
Ofw vandaag 38 weken en 6 dagen (vrijdag, klopt).
Of doe ik nou iets heel stoms :@ Spees?
Ik tel gewoon door. Maar stiekem heb ik t gewoon in de widget van een appje staan :7

M is vandaag precies 36 wk!

En gefeliciteerd met je in/uit mijlpaal! O+
Kwak
pi_154023678
Voor wie hoopte op onweer gisteren... We hebben er alledrie wakker van gelegen vannacht en het is echt helemaal niks afgekoeld.

Die sterke kleintjes met hun koppies omhoog! O+. En dat pakje van N., Selvaria. :D.

Kwak, fijn dat je vandaag even lekker kan bijkomen. En wat stoer om te zingen bij de diploma-uitreiking! JM was uitgerekend op 15 november en is bevallen op 4 oktober, volgens mij.

Ik moet zo naar school om de rapporten uit te delen aan mijn mentorleerlingen en I gaat mee. Leuk en spannend tegelijk. :+.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:29:04 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154023720
Leuk DaD! Volgend jaar word ik mentor van een vijf havo klas *O*

Doen jullie dst rapporten uitdelen nog een beetje leuk? Hier komen de kinderen gewoon even een lokaal in en halen t bij je op. Stom vind ik dat.
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 08:29:35 #141
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154023724
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik tel gewoon door. Maar stiekem heb ik t gewoon in de widget van een appje staan :7

M is vandaag precies 36 wk!

En gefeliciteerd met je in/uit mijlpaal! O+

welke app ?

pi_154023733
Tnx DaD, klopt exactemundo! En toitoitoi met I op school!

Chillze Kwak O+
pi_154023777
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:29 schreef kwakz0r het volgende:
Leuk DaD! Volgend jaar word ik mentor van een vijf havo klas *O*

Doen jullie dst rapporten uitdelen nog een beetje leuk? Hier komen de kinderen gewoon even een lokaal in en halen t bij je op. Stom vind ik dat.
Bij ons gaat het precies zoals je zegt. :+.

Als je trouwens nog goede ideeën hebt voor het mentoruur in een examenklas, houd ik me aanbevolen!
pi_154023853
Oh, ik begon al aan mezelf te twijfelen Spees ;)
Zo maar teruglezen om jouw rekenfaal te lezen ;)
Js was trouwens 12 okt uitgerekend, ik zou 16 okt met een ks bevallen en hij kwam onverwacht op 4 okt op natuurlijke wijze O+

Ik heb trouwens ook een dagen appje. Zo heb ik vandaag ook 2938 dagen verkering. O+

Ik vind diplomauitreikingen altijd zo leuk! Ik verheug me op volgende week. Dan help ik twee dagen bij diplomauitreikingen van mijn oude middelbare school en 1 dag "diplomauitreiking" op m'n eigen schooltje van groep 8. De andere juffen ook veel plezier!

Een hele dag netflixen lijkt me ook wel wat Kwak. Helaas willen mijn kids vermaakt worden ;)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:51:15 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154023931
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

welke app ?
Feed baby
Kwak
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:53:48 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154023968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:34 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij ons gaat het precies zoals je zegt. :+.

Als je trouwens nog goede ideeën hebt voor het mentoruur in een examenklas, houd ik me aanbevolen!
Flikken ze t bij jou ook dat als ze om elf uur moeten komen ze ergens tussen elf en een aan komen kakken :+

Wij hebben geen mentoruur. Dus ik doe alles in de pauzes en tijdens de les Engels kleine dingen...

Heb je het handboek voorelkementor? Daar staat ook wel wat in.
Kwak
pi_154024000
Ohh die buik-mini's van Shop en Selvaria! O+ O+
Moet er toch ook eens wat vaker aan denken om onze Minion op d'r buik te leggen :@

Hier (W-Brabant) welgeteld 3 druppels regen gehad, verder niks :{ qua temperatuur is het wel goed te doen, maar nu de warmte het huis nog uit krijgen (fijn hoor, een goed geïsoleerd huis :{w )

Ik wil eigenlijk niks zeggen over hoe het met onze Minion gaat, uit angst dat ik het jinx :') maar laten we het er op houden dat we niks te klagen hebben als het om slapen gaat O-) komend weekend toch maar eens proberen wat er gebeurd als we d'r om 23u nog een fles geven
/living on the edge

SPOILER: Check m'n badkapsel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:05:55 #148
360012 Shopaholic1984
pi_154024086
Leuk badkapsel Twist! O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:10:18 #149
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154024129
Terugkomend op die sprongetjes. Onze Liv lacht zich al een paar weken een breuk. Geweldig om te zien. Maar ze is nog niet echt bezig met dingen vastpakken enzo. Hoofdje optillen doet ze dan al weer wel redelijk.

Die foto Twist! _O- Heerlijk!
pi_154024153
Twist O+ O+ O+

Ik maak N. Wel wakker om haar te voeden rond 11 uur. Meestal slaapt ze rond half 10, maar ik heb geen zin om om 1 uur alweer wakker te worden als ze honger heeft. :@ Werkt gelukkig goed, ze tukt meestal weer door van half 12 tot 4. O+
pi_154024461
Twist wat een leuk kind :D Die blik "ZOMG ik ben NAT :o " O+

Hier is het warm in huis en buiten huis en ik heb er echt last van. Hoofdpijn en niet zo lekker }:| . En dan kunnen we vandaag ook nog eens niet douchen want de loodgieter is ons bad aan het repareren. Grmbl. Als de zon niet meer pal op de tuin staat gaan we maar eens lekker klooien met de tuinslang denk ik zo :7 . En misschien is A. vandaag niet meer bang voor het badje :') .

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 09:37:02 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 09:39:37 #152
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154024527
Razz, goed drinken hoor en evt je polsen en nek koelen. Zonnesteek kun je ook gewoon oplopen binnenshuis. Gaat om warmte niet kwijt kunnen...

Hier wil een klein manneke niet slapen vanochtend. Wel moepieps maar bed is stom. Hij ligt er nog in, ws te gymmen op zijn buik :') De verhuisdozen zijn net gebracht. Ik denk dat we twee keer zoveel boekendozen nodig gaan hebben, maar goed...
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 09:41:26 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154024555
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Feed baby
was niet geheel wat ik zocht, heb daardoor wel een andere app gevonden thnx dus :)

Ben nu wel confused :') de app die ik nu heb zegt dat Michael 122 dagen en 20 uur oud is. Ik had laatst met jullie uitgerekend dat het even lang in als uit de buik, op 4 december zou zijn. Dat zou nog 154 dagen en 4 uur moeten duren. Als ik die twee bij elkaar optel kom ik uit op 276 dagen. Echer: 38*7 is 266, plus twee dagen = 268 dagen. ik heb dus ergens tien dagen teveel volgens mij :')

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 09:43:40 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154024590
ik had gisteren in de trein spuugdoekjes flink natgemaakt met koud water en met koelelementen in een koeltas gedaan. Had eind van de dag nóg koude doekjes om te koelen. Kunnen ook gewoon in de koelkast uiteraard! (de koude tegenhanger van hete chinese doekjes na het eten zeg maar :P )

en twist.. wat heeft ze veel haar~!! Dat van M zie je nauwelijks :')

pi_154024713
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:10 schreef Nikooos het volgende:
Terugkomend op die sprongetjes. Onze Liv lacht zich al een paar weken een breuk. Geweldig om te zien. Maar ze is nog niet echt bezig met dingen vastpakken enzo. Hoofdje optillen doet ze dan al weer wel redelijk.

Die foto Twist! _O- Heerlijk!
Hier precies hetzelfde; echt hardop schateren om de lamp ofzo ( :') ) maar dingen pakken doet ze nog niet echt, volgens mij heeft ze nog niet door dat die handjes die af en toe voorbij komen van haar zijn ;)
Hoofdje optillen doet ze wel, maar wel onder zwaar protest!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef Razztwizzle het volgende:

Hier is het warm in huis en buiten huis en ik heb er echt last van. Hoofdpijn en niet zo lekker }:| . En dan kunnen we vandaag ook nog eens niet douchen want de loodgieter is ons bad aan het repareren. Grmbl. Als de zon niet meer pal op de tuin staat gaan we maar eens lekker klooien met de tuinslang denk ik zo :7 . En misschien is A. vandaag niet meer bang voor het badje :') .
Thanks! :@ O+ Haha, ja zo kijkt ze bijna constant naar alles --> :o afgewisseld met --> :D
En uiteraard af en toe ook --> :{ ;( :'( :(

Inderdaad goed drinken als je er zo'n last van hebt. Als je denkt dat je genoeg drinkt, verdubbel dat dan in gedachten ;) en wat kwak zegt, nek, polsen en enkels goed koelen doet ook veel! :Y

Ben benieuwd of het badje nog steeds zo angstaanjagend is ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:12 schreef Selvaria het volgende:
Twist O+ O+ O+

Ik maak N. Wel wakker om haar te voeden rond 11 uur. Meestal slaapt ze rond half 10, maar ik heb geen zin om om 1 uur alweer wakker te worden als ze honger heeft. :@ Werkt gelukkig goed, ze tukt meestal weer door van half 12 tot 4. O+
En op deze momenten voel ik me dus bijna bezwaard, haha :@ onze Minion slaapt sowieso al tot een uur of 3 door (vanaf half 10 ook ongeveer). Onze hoop is dat ze met die fles van 23u misschien wel meteen tot 6u/half 7 doorslaapt O-)
pi_154024714
DJMO, R is 125 dagen oud en van 28 februari.
Denk dus dat M nog geen 122 dagen is?

Concentratie N :) Die schrle oogjes herinner ik me ook nog wel van een paar maanden geleden. O+

En Twist, die verstoorde blik. :)
pi_154024729
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:43 schreef DJMO het volgende:
en twist.. wat heeft ze veel haar~!! Dat van M zie je nauwelijks :')
Haha, ja echt bizar die bos met haar! :D Vooral omdat ik nagenoeg kaal was bij m'n geboorte (en als kind hartstikke blond), en man was rood/rossig :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 09:55:09 #158
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154024762
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef ingee het volgende:
DJMO, R is 125 dagen oud en van 28 februari.
Denk dus dat M nog geen 122 dagen is?

Concentratie N :) Die schrle oogjes herinner ik me ook nog wel van een paar maanden geleden. O+

En Twist, die verstoorde blik. :)
klopt wel, Michael is van 2 maart ;) scheelt exact drie dagen :D

pi_154024798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

Huh? Was net z'n geboorte aan het opzoeken in het Update topic, om je te helpen met uitrekenen... Maar daar staat 11 maart:

quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 15:03 schreef DJMO het volgende:
Om 13:53 is geboren Michael Jeremy. Gewicht 2885 gram. Later meer details, nu bijkomen.
pi_154024816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

Maar uhm, in het update topic staat 11 maart?
pi_154024828
En 28/02 en 02/03 scheelt (dit jaar) trouwens ook maar 2 dagen...
pi_154024866
Het was nog een live fok bevalling ook, dus die datum moet kloppen :D ;)
pi_154024870
Ja DJ, whats up... Y is van 9 maart en toch 2 dagen ouder dan M? 2 maart was mijn UD.

Die houdt niet meer van liggen trouwens. Als ze half ligt/zit, duwt ze haar hoofd omhoog zo van hup zitten moet ik! Verder is het gewoon een heerlijk kind en let ik eerlijk niet zo op wat ze moet kunnen enzo.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:02:55 #164
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154024879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:

[..]

Huh? Was net z'n geboorte aan het opzoeken in het Update topic, om je te helpen met uitrekenen... Maar daar staat 11 maart:

[..]

_O-

Spannend dit!
Kwak
pi_154024886
*popcorn pakt*
pi_154024897
Ik wilde net gaan douchen, maar ik vind het nou ineens ook wel spannend worden..
pi_154024902
Arme M, is hij eigenlijk wel geboren? ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 10:04:14 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154024905
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:58 schreef twist02 het volgende:

[..]

[..]

Stik _O- ik heb Geert z'n geboortedag ingevoerd

oke .. ik heb last van de hitte :')

pi_154024923
:o Dit moet wel werk van de Illuminati zijn. :o
pi_154024930
Haha, wat een grap.
pi_154024933
O, jammer, het is al opgelost. :'(
pi_154024946
Je kan er beter nu achter komen dan op 2 maart 2016, met slingers en een taartje met 1 kaars :+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:06:31 #173
348178 NotTheSame
pi_154024952
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

Stik _O- ik heb Geert z'n geboortedag ingevoerd

oke .. ik heb last van de hitte :')
_O- _O- _O-!

Zo heb ik nog steeds problemen met Draaks geboortedatum. Ze is op mijn verjaardag geboren en hoe vaak ik niet 1984 in tik ipv 2011 :')
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:08:25 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_154024981
Godsamme _O- goed verhaal!
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:10:29 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_154025013
En twist, wat een moppie! Zij wordt later lipstickmodel :D

Heeft iemand mijn motivatie gevonden? Wat een drama dit :') ik wil alleen maar online shoppen enzo /vrouw
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 10:11:56 #176
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154025031
nou ja, als bonus krijgen jullie deze van me:

met als extrabonus:

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:10 schreef Stormqueen het volgende:

Heeft iemand mijn motivatie gevonden? Wat een drama dit :') ik wil alleen maar online shoppen enzo /vrouw
ik heb net een sprekende nijntje besteld voor Michael :')

vrijdag 3 juli 2015 @ 10:13:02 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_154025057
Mnoh djmo, wat een blijo met zn shelob :D O+

Is dit preventieve therapie tegen arachnofobie?
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 10:14:56 #178
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154025099
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
Mnoh djmo, wat een blijo met zn shelob :D O+

Is dit preventieve therapie tegen arachnofobie?
hahaha nee :P J&G kregen van een vriendin de olifant en krokodil van de freek vonk knuffels. Ik wilde er er ook ééntje voor M. Dat werd de spin omdat dunne pootjes makkelijk vast te grijpen/houden zijn ;)

pi_154025130
Nat haar baby O+ Wat een bos haar al O+ O+

Het mysterie is al opgelost? Anti-climax -O-

Motivatie kan ik je niet mee helpen. Winkelen wel *O*

Miste ik bijna dat blije ei :D
pi_154025131
Hè, dacht ik net een nieuwe rel gevonden te hebben -O-

't Is een schatje hoor DJMO! ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:10 schreef Stormqueen het volgende:
Haha, lipstick model, da's een goeie! :D
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:19:22 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_154025175
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:16 schreef Skittles het volgende:
Nat haar baby O+ Wat een bos haar al O+ O+

Het mysterie is al opgelost? Anti-climax -O-

Motivatie kan ik je niet mee helpen. Winkelen wel *O*

Miste ik bijna dat blije ei :D
heb je goede tips voor koopjes? Mauw heeft teveel kleren, ik heb teveel schoenen, kleren, nagellak en tassen.
Iets nuttigs misschien? Da's wel saai -O-
disclaimer
pi_154025180
Maar 11 maart bevallen dus en iets van 38 weken zwanger geweest, toch?

- 11 maart was in week 11 op woensdag
- week 11 + 38 weken = week 49
- M is op 2 december dus 38 weken oud
- dus als je exact met 38 weken bevallen bent, is M op 2 december even lang uit je buik als dat-ie erin heeft gezeten

Opgelost, slotje :7
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 10:21:55 #183
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154025230
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef twist02 het volgende:
Maar 11 maart bevallen dus en iets van 38 weken zwanger geweest, toch?

- 11 maart was in week 11 op woensdag
- week 11 + 38 weken = week 49
- M is op 2 december dus 38 weken oud
- dus als je exact met 38 weken bevallen bent, is M op 2 december even lang uit je buik als dat-ie erin heeft gezeten

Opgelost, slotje :7
38w2d :) maandag was mijn wisseldag, hij is op woensdag geboren :) bedankt voor je rekenkunsten, het is wel duidelijk dat ik wiskunde heb laten vallen op de middelbare he?? :') :P

vrijdag 3 juli 2015 @ 10:25:36 #184
149959 SQ
snelle trees
pi_154025299
Maar ik blijf er bij dat op je UD bevallen het makkelijkst is. Wij zijn even lang uit als in op donderdag 16 juli en op donderdag 9 juli is ze exact 9 maanden.
disclaimer
pi_154025332
Oh dat met net zo lang in de buik als eruit snap ik ook niet. 11 oktober bevallen met 41+5 weken. Ik wacht op jullie foto's en dan reken ik door :X

Bedje naar beneden... Hmm shit. Box is wel nu een tijd naar beneden maar in bed altijd een slaapzak aan. Hij zit wel vaak in bed als hij klaarwakker is en party time heeft :') maar moet die dan echt al naar beneden? Ik kan hem dan snachts niet meer zo subtiel wegleggen...
pi_154025339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:21 schreef DJMO het volgende:

[..]

38w2d :) maandag was mijn wisseldag, hij is op woensdag geboren :) bedankt voor je rekenkunsten, het is wel duidelijk dat ik wiskunde heb laten vallen op de middelbare he?? :') :P
Ah, dan is het dus 4 december :)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:28:15 #187
149959 SQ
snelle trees
pi_154025350
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:27 schreef Hilmo het volgende:
Oh dat met net zo lang in de buik als eruit snap ik ook niet. 11 oktober bevallen met 41+5 weken. Ik wacht op jullie foto's en dan reken ik door :X

Bedje naar beneden... Hmm shit. Box is wel nu een tijd naar beneden maar in bed altijd een slaapzak aan. Hij zit wel vaak in bed als hij klaarwakker is en party time heeft :') maar moet die dan echt al naar beneden? Ik kan hem dan snachts niet meer zo subtiel wegleggen...
Dan is ie 18 juli 40 weken, dus 30 juli is je even lang in als uit moment :s)
disclaimer
pi_154025393
Ik ga ook eens zo'n app opzoeken, leuk om die data bij te houden!

Volgens manlief rolde K net van zijn rug al op zijn buik. Wtf, hij is nog geen drie weken oud! Ik geloof het nog niet helemaal...
pi_154025394
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je goede tips voor koopjes? Mauw heeft teveel kleren, ik heb teveel schoenen, kleren, nagellak en tassen.
Iets nuttigs misschien? Da's wel saai -O-
Je hebt een meisje! Teveel kleding bestaat niet!
Zie je Mauw hier al in lopen? O+

http://oepsie.net/index.p(...)th=61&product_id=115

En anders alvast shoppen voor dr eerste verjaardag. Prinsesje mag niks tekort komen O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:31:31 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_154025415
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef Skittles het volgende:

[..]

Je hebt een meisje! Teveel kleding bestaat niet!
Zie je Mauw hier al in lopen? O+

http://oepsie.net/index.p(...)th=61&product_id=115

En anders alvast shoppen voor dr eerste verjaardag. Prinsesje mag niks tekort komen O+
ik probeerde die oepsie zo hard te negeren, trut :(
Maar je hebt gelijk, my precious princess is me allesie.
disclaimer
pi_154025431
Mwhuahahaha })
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:33:33 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_154025448
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:30 schreef lunapuella het volgende:

Volgens manlief rolde K net van zijn rug al op zijn buik. Wtf, hij is nog geen drie weken oud! Ik geloof het nog niet helemaal...
dat is wel heel snel inderdaad :D was het niet andersom?
disclaimer
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 10:33:46 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154025452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik probeerde die oepsie zo hard te negeren, trut :(
Maar je hebt gelijk, my precious princess is me allesie.
ik zie je nu echt met je armen om mauw heen gebogen, schichtig om je heen kijkend, my precious lispelen O+

vrijdag 3 juli 2015 @ 10:34:24 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154025461
quote:

Expres rollen zal ie nog niet kunnen denk ik maar per ongeluk misschien wel?
Kwak
pi_154025731
Shoppen *O*
Ben alleen hardstikke blut en zie nog een leuke offerte tegemoet van lekkend plat dak én garage waarvan het dak op inzakken staat }:|

Ooh ik ben zo blij dat ik geen kapitalen uitgegeven heb aan verjaardagsoutfit voor F.
Dit weekend is het zo warm, denk dat ik hem lekker in rompertje laat ronddartelen op zijn verjaardag :D
pi_154025734
Ik denk ook dat de zwaartekracht (hij lag op de bank, die is niet echt waterpas zeg maar) hem enigszins geholpen heeft...
  vrijdag 3 juli 2015 @ 10:51:48 #197
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154025822
Lolz.. Wat is deze?
In de buik uit de buik.
Hier ud 31 maart. Geboren op 26 maart.
Wat is mijn uit m'n buik dag?

Ro is bijna vlekjes vrij en drinkt en plast weer!
Wat kun je toch super blij zijn met de ontlasting van je kindje. :D
pi_154025931
Als je bent bevallen met 40weken en 5 dagen, dan is je kind als hij 40weken en 5 dagen oud is net zo lang uit je buik als dat 'ie in je buik heeft gezeten fap
pi_154025947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:36 schreef Razztwizzle het volgende:

Boks... ik voel mij alsof ik ben aangereden door een vrachtwagen... en ik weet ook dat dit komt door te weinig drinken... o|O dus nu maar n fles water naast me neer gezet.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:05:49 #200
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154026133
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:57 schreef BlueEyes het volgende:
Als je bent bevallen met 40weken en 5 dagen, dan is je kind als hij 40weken en 5 dagen oud is net zo lang uit je buik als dat 'ie in je buik heeft gezeten fap
oh zo.
Ajeto !
pi_154026177
En de even lang in als uit de buikfoto is hier ook fout gegaan hoor Spees :')
Vriend vertelde me dat het zover was, dus foto's gemaakt.
Bleek dat we een week te vroeg waren (met dank aan oplettendheid van Chanty, ik had het niet nagerekend :D )
pi_154026290
Nieuwe baby in het topic! Hij is nu ruim een week oud. Over het algemeen is hij heel tevreden, een a twee keer per dag een uurtje onrustig. Gek genoeg (vind ik, na een week :D ) slaapt hij goed, 's avonds rond elf uur voed ik hem, daarna weer tussen twee en drie en vervolgens weer rond zevenen. Nu met de warmte zetten we de wekker zodat hij in ieder geval vaker drinkt. En alle leuke langemouwenpakjes die ik de afgelopen maanden heb verzameld blijven in de kast, hij ligt lekker de hele dag in zijn romper in de box. Jammer dat hij nog te klein is voor een badje buiten, jullie foto's zien er zo gezellig uit O+
pi_154026384
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:20 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vergeet steeds wat jouw UD was Maris. Hij is geboren in sept toch?

Haha, kom er nu pas achter dat deze vraag niet voor mij was :@ :D
Ik blijf het wel ingewikkeld vinden. Twee juffen Mariska bevallen op 4 okt :)

DJMO, hahaha echt he :D
pi_154026414
Minarosa welkom! *O*
En herkenbaar van de leuke pakjes, hier hebben we de eerste weken vooral rompertjes geshowt aan het bezoek :')

Vandaag een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik morgen een ballon zou krijgen voor de start van de inleiding...
Die trip down memory lane is serieus wat je steeds in je hoofd afspeelt zo voor de eerste verjaardag
pi_154026450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Minarosa welkom! *O*
En herkenbaar van de leuke pakjes, hier hebben we de eerste weken vooral rompertjes geshowt aan het bezoek :')

Vandaag een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik morgen een ballon zou krijgen voor de start van de inleiding...
Die trip down memory lane is serieus wat je steeds in je hoofd afspeelt zo voor de eerste verjaardag
Ik merk het ook, rond deze tijd begon t gedoe met bloeddruk en bedrust...
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:23:02 #206
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154026520
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 09:52 schreef twist02 het volgende:

[..]

Hier precies hetzelfde; echt hardop schateren om de lamp ofzo ( :') ) maar dingen pakken doet ze nog niet echt, volgens mij heeft ze nog niet door dat die handjes die af en toe voorbij komen van haar zijn ;)
Hoofdje optillen doet ze wel, maar wel onder zwaar protest!
Ze begint nu wel wat geluidjes te maken, maar schateren is er nog niet bij. Pas sinds een paar dagen begint ze nu een beetje te brabbelen, ook als ze wakker wordt 's ochtends. Echt superschattig hoe ze dan tegen zichzelf bezig is.

Hoorde net trouwens wel krijsen en gillen bij de CB voor de prikjes. M'n vrouw had er toch wat moeite mee en die is nog verpleegkundigen en nooit zo kleinzerig :o
pi_154026607
Welkom Minarosa & baby! Yaaay meer mini's O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:35:14 #208
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154026820
Welkom verse baby! Mag ik misschien nog een DM met de naam? O-)

Ik had niet verwacht dat t zo snel zou gaan, ik merk dat ik nu sinds een maand of wat echt merk dat ik een 'oudere baby' heb. Geeft vertrouwen dat de minibabystruggles nu echt ver van mijn bed lijken.

Er ligt hier overigens een doodmoe jongetje op de vloer in zn ogen te wrijven en te piepen. Heb m sinds negen uur al drie keer geprobeerd in bed te stoppen en een fopflesje gegeven maar nog 0 succes :')
Kwak
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:38:57 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_154026918
Fijn dat het zo goed gaat Mina!
Ik wil ook de naam! O+

Mijn gup heeft overigens vannacht weer ouderwets in ons bed geslapen. Ik kreeg haar slaapkamer niet gekoeld. Ondanks rolluik en alles bleef de hitte niet buiten, en het luchten had geen effect. Matrasje was nat van het zweet ;( En ik was weer eens ouderwets liggend buffet :D
disclaimer
pi_154026981
Welkom Mina! Ik ben ook benieuwd naar de naam O+
S. 2014
J. 2016
pi_154026993
Oeeh ik ben ook benieuwd naar de naam!

Lou heeft een ontstoken oogje en nu begint het andere oog ook ;( steeds wrijven en huilerig. Ook vervelend dat ik nu niet kan zien of het van vermoeidheid is of die ogen :')
pi_154027027
Mijn baby is gewoon in het verkeerde land geboren :D sinds de warmte gaat het hier echt super. Ze is lang wakker maar niet ongezellig *O*
Zelfs toen we eergisteren bijna twee uur in de file stonden voor een brug die niet meer open wilde bleef ze vrolijk. Mij stond het huilen echter nader dan het lachen...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 3 juli 2015 @ 11:46:49 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_154027129
niet meer open of niet meer dicht geppie? :D Fijn dat ze zo vrolijk is! M. is er gisteren ook drie keer uit geweest, elke keer dikke vette lol. Onze kinderen zijn meer van la dolce vita dus. Beetje slapen en lamballen overdag en 's avonds pret en jolijt!

Arme Lou, twee ontstoken ogen ;(
Geeft ze geen andere signalen af Skittles? -O-
disclaimer
pi_154027153
Welkom Mina!

En Geppie wat superfijn voor je!
pi_154027198
*ik lees driftig mee en negeer dat ik in de w8kmer van de tandarts zit om gaatje te vullen* :X :{w -O- o|O
pi_154027229
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 10:57 schreef BlueEyes het volgende:
Min twee weken. Want de eerste twee weken van je zwangerschap krijg je cadeau. :+
pi_154027234
Welkom minarosa! *O* O+

Ik ben niet helemaal bijgelezen want ik had gasten de afgelopen dagen, maar ik heb even een vraagje tussendoor:

W heeft vandaag al 2 keer een halve fles laten staan -O- wut? Hij wil echt niet. Het is hier niet zo heet meer gelukkig, maar wat kan er zijn? Tandjes? Dit lijkt me wel heel snel flessen afbouwen namelijk zo. Verder vrolijk, over luiers kan ik nog weinig zeggen, maar die zijn de afgelopen dagen uberhaupt wat lichter, ondanks goed drinken.
pi_154027502
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef -Spring het volgende:

[..]

Min twee weken. Want de eerste twee weken van je zwangerschap krijg je cadeau. :+
Zo maak je het weer ingewikkeld :D

Hier een jochie die niet eten wil. Brood beland op de grond, banaan wordt fijngeknepen en nagekeken als het over de rand van de stoel gaat, komkommer wordt op gekauwd en uitgespuugd.
Gelukkig wel drinken, heb er zelfs 300ml ijskoude net ontdooide melk ingekregen via rietjesbeker over de ochtnd :o
Zelf heb ik ook geen honger met dit warme weer, maar vind het maar niks bij zo'n uk
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:04:31 #219
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154027528
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef Crumpette het volgende:
Welkom minarosa! *O* O+

Ik ben niet helemaal bijgelezen want ik had gasten de afgelopen dagen, maar ik heb even een vraagje tussendoor:

W heeft vandaag al 2 keer een halve fles laten staan -O- wut? Hij wil echt niet. Het is hier niet zo heet meer gelukkig, maar wat kan er zijn? Tandjes? Dit lijkt me wel heel snel flessen afbouwen namelijk zo. Verder vrolijk, over luiers kan ik nog weinig zeggen, maar die zijn de afgelopen dagen uberhaupt wat lichter, ondanks goed drinken.
M "mag" nog wel drie flessen ipv twee maar slaat sindsdien regelmatig de derde over (dan issie al moe na zn yoghurt en slaapt dan door).

Wil hij wel water? Misschien heeft ie toch nog last van de warmte?

Ik zat er net even een beetje doorheen met een al een uur niksniegoednie huilende M maar blijkbaar had ie honger. Zit nu anderhkave boterham met houmous te nommen als een malle :@
Kwak
pi_154027712
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
niet meer open of niet meer dicht geppie? :D Fijn dat ze zo vrolijk is! M. is er gisteren ook drie keer uit geweest, elke keer dikke vette lol. Onze kinderen zijn meer van la dolce vita dus. Beetje slapen en lamballen overdag en 's avonds pret en jolijt!

Ja, gapen.. maar dan ben ik al te laat :P
Ach ze heeft een 45 minuten dutje om 10 uur gedaan en is nu met haar vader aan het spetteren in bad O+
Buiten zijn maakt haar een blije baby.

Wat fijn Geppie O+ Leuk voordeel van dat warme weer!
pi_154027756
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:46 schreef Stormqueen het volgende:

Oh ja hij ging niet meer dicht en de slagbomen ook niet meer open :( las ik gisteren in de krant dat hulpdiensten water hadden uitgedeeld. Ik heb ze heul niet gezien o|O

Balen van Loutje haar oogjes, bij mijn oudste hielp camillethee op een watje altijd wel aardig...
Sterkte!

Kinderen van het goede leven jeuj *O*
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154027815
quote:

Hier ook zon grapjas-man die al een paar keer heeft geroepen dat Fedde kan rollen... Ja als je hem op bed legt en dan zelf op 20cm gaat zitten zodat het matras inzakt en Fedde ongeveer gelanceerd wordt ja _O- superknap! :+
Maar sterk is ie wel... Hoofd ophouden (zonder enige controle wel) en op zijn zij rollen zonder zwaartekracht kan ie wel. Mijn gupje \o/
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:16:53 #223
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154027835
Owh die mini's O+ dan is mijn half jaar baby ineens geen mini meer -O-

Shop wat houdt ze al goed dr hoofd omhoog!

Twist wat een haar O+

Mijn meisje heeft gelukkig ook weinig last van de warmte. Het is 300 graden op dr kamer maar ze slaapt heerlijk. Ze wordt wel heel erg bezweet wakker, kan dat kwaad? :@

En verder breng ik haar s avonds nu rond 10 uur naar bed (heeft ze wel al lang niet geslapen) en draait ze zich op dr buik en ze slaapt tot de volgende ochtend.

En vanavond man weer thuis
*O*
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:17:48 #224
149959 SQ
snelle trees
pi_154027848
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:16 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hier ook zon grapjas-man die al een paar keer heeft geroepen dat Fedde kan rollen... Ja als je hem op bed legt en dan zelf op 20cm gaat zitten zodat het matras inzakt en Fedde ongeveer gelanceerd wordt ja _O- superknap! :+
Maar sterk is ie wel... Hoofd ophouden (zonder enige controle wel) en op zijn zij rollen zonder zwaartekracht kan ie wel. Mijn gupje \o/
Oooh zo'n wiebelhooft nog O+ O+
disclaimer
pi_154027917
Jaaaa dat! O+ om vervolgens vol tegen je hoofd te klappen. :')

Mina :W welkom met je mannetje! Fijn dat ie het zo goed doet. Ik ben ook wel benieuwd naar de naam.
pi_154028146
Nieuwe mini's. *O*
Die van mij is heul geen mini meer. Ik til me een breuk. En ze ligt zo groot te wezen in de kinderwagenbak. En ooh ze past over een maand vast niet meer in de wieg :'(

Maar ook voordelen, ik hoef haar hoofd niet meer te ondersteunen als ze op mn arm zit, alleen nog de rug een beetje. Ze onderneemt van alles in de box. Ze draait helemaal op haar zij omdat ze persee met de verste arm dat ene dingetje wil pakken. Ik ga haar zo even op een kleedje leggen op de grond met wat speelgoed, net iets te ver. Even kijken of ze wil rollen. O+
Ze gilt van het lachen (helaas ook als ze moppert :') ) en 'babbelt' ook al een beetje.
Ze moet alleen wel even wakker worden straks, ik vind het eng met dat warme weer als ze zo lang zonder drinken slaapt. Want vannacht was het ook weer gewoon doorslapen.
pi_154028291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:50 schreef JufMariska het volgende:
*ik lees driftig mee en negeer dat ik in de w8kmer van de tandarts zit om gaatje te vullen* :X :{w -O- o|O
Buuhhhh succes!
pi_154028334
Ze kan net zelf gaan zitten en heeft nu ineens besloten dat ze alleen nog maar wil staan :D

SPOILER
pi_154028347
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 11:51 schreef -Spring het volgende:

[..]

Als de hele medische wereld die 2 weken steeds meerekent, mogen wij dat ook doen voor 1 foto :6

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:32 schreef Risu het volgende:
...
Maar ook voordelen, ik hoef haar hoofd niet meer te ondersteunen als ze op mn arm zit...
Oh, daar kijk ik wel echt naar uit! Als ik 'r tegen me aan hou, houdt ze steeds even zelf d'r hoofd omhoog, maar laat het vervolgens weer keihard vallen :X ofwel tegen mij aan (hallo gebroken neus!) ofwel naar achter (arm nekje!) ;(

Ook heel fijn: de buren zijn aan het klussen :{ snap dat dit een heel normaal tijdstip is ( ;) ) maar ze zijn nu precies aan de andere kant van de muur bezig waar Minion ligt te slapen :{
pi_154028444
Aaah Razz! O+ Wat 'n pluizebolletje! O+ Zie d'r trots zijn ook! :D
pi_154028504
O+ Razz
Ik vind dit weer stiekem best wel leuk ook, want alle baby's hebben geen mouwtjes en zo kun je de spekjes goed zien O+
Mijn hummel ligt nu ook in enkel een luier en mouwloos jurkje in de wagen (boven is me te warm) en O+ Spekjes!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:48:49 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_154028527
A. O+!!! Je bent zo leuk!
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 12:50:04 #233
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154028553
A. O+ wat ben je toch vreselijk leuk!

Ja risu heerlijk die spekkies
pi_154028564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 12:41 schreef twist02 het volgende:

[..]

Als de hele medische wereld die 2 weken steeds meerekent, mogen wij dat ook doen voor 1 foto :6

[..]

Oh, daar kijk ik wel echt naar uit! Als ik 'r tegen me aan hou, houdt ze steeds even zelf d'r hoofd omhoog, maar laat het vervolgens weer keihard vallen :X ofwel tegen mij aan (hallo gebroken neus!) ofwel naar achter (arm nekje!) ;(

Ook heel fijn: de buren zijn aan het klussen :{ snap dat dit een heel normaal tijdstip is ( ;) ) maar ze zijn nu precies aan de andere kant van de muur bezig waar Minion ligt te slapen :{
Ben jij mij maar dan met 4 weken voorsprong?

Hier ook klusburen die vandaag de betonboor maar weer hebben gepakt om lekker te herrie-en. Zucht! Gelukkig lijkt de kleine man er gewoon door te slapen maar ik vind het na 5 weken wel mooi geweest met dat geklus van ze. Opboklen nou! :(
pi_154028738
Noh A. wat een guitig koppie heb je toch. O+

Welkom Mina met mini! O+

Succes bij de tandarts JM! :*

Mijn mini wil niet meer als een kleine baby tegen me aan liggen. ;( De wereld moet verkend worden, dus we klimmen op mama alsof we al een volleerd bergbeklimster zijn en kijken dan verwonderd alle kanten uit over mama's schouder, mét een hoofdje dat zelf rechtop gehouden wordt! :7

Gisteren bij het consultatiebureau ervoor gekozen om de prikjes nog niet te geven, bedankt voor de bemoedigende woorden nog allemaal! Voelde me echt even een zeur, maar nergens voor nodig zo blijkt. :)

Mijn kind is trouwens übergemiddeld:

SPOILER
:9
pi_154028793
Oh, da's helemaal irritant Lijn, 5 weken lang! :(

Voorlopig lijk ik er ook meer last van te hebben dan onze kleine dame
* twist02 klopt af
En eigenlijk mag ik ook niet (te veel) klagen over onze buren hoor :@ ze hebben zelfs de bouw van een dakkapel 2 maanden vroeger gedaan zodat het niet rond m'n UD was O+ en we kregen van de week ook nog zo'n raamsticker voor de auto van ze!
Aan de andere kant hebben ze ook 4 kinderen (met bijbehorend geluid ;) ) en schreeuwen ze daar ook het nodige tegen :X

Was m'n UI trouwens helemaal zat, dus tegen alle forum etiquette in heb ik die veranderd :6
pi_154028843
O ja, en net terug van de diëtiste ivm het koemelkvrije dieet dat ik nu aan het volgen ben om alles in ieder geval uit te sluiten. Ik was al goed bezig en volgende week mag ik gaan provoceren (melk drinken zodat N. dat weer binnenkrijgt). Ik hoop natuurlijk dat daar uitkomt dat er niks aan de hand is, zodat ik zonder zelf te spastisch te moeten doen de bv voort kan zetten. :) Het gaat iig erg goed met haar nu, wat een wereld van verschil met die wanhopige post van mij van vorige week. *O* Ze 'gloept' nog wel wat als het zuur haar omhoog komt, maar ze heeft geen pijn meer. :)
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:20:58 #238
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154030881
Wat fijn dat ze geen pijn meer heeft selvaria *O*
pi_154031092
Wat fijn Selvaria!

Ik leef nog. Ging heel goed, alleen die verdoving :X
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:37:53 #240
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154031229
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:00 schreef Selvaria het volgende:
O ja, en net terug van de diëtiste ivm het koemelkvrije dieet dat ik nu aan het volgen ben om alles in ieder geval uit te sluiten. Ik was al goed bezig en volgende week mag ik gaan provoceren (melk drinken zodat N. dat weer binnenkrijgt). Ik hoop natuurlijk dat daar uitkomt dat er niks aan de hand is, zodat ik zonder zelf te spastisch te moeten doen de bv voort kan zetten. :) Het gaat iig erg goed met haar nu, wat een wereld van verschil met die wanhopige post van mij van vorige week. *O* Ze 'gloept' nog wel wat als het zuur haar omhoog komt, maar ze heeft geen pijn meer. :)
Koemelk uit dieet is echt goed te doen :) . Als je soja en melk er uit moet laten wordt het een ander verhaal.

Succes ^O^ .

Fijn dat het beter gaat!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154031232
Selvaria, wat fijn!!

Haha dat baby ontdekt de wereld is herkenbaar. Op ons willen klimmen of gebruiken om te gaan staan, is nu helemaal hip. En dan tshirt vast grijpen of de borst :X

Fijn dat je het gehad hebt JM. Ik moet in augustus en ben altijd zo bang.

Welkom nieuwe baby!

Ik heb zo gesprek en krijg dikke koppijn van de stress. Ik durf er gewoon niet heen, wil niet weten dat het de laatste tijd voor mij hier is, dan is het zo definitief. Ben bang voor verandering, zo fijn als dat sq het kan zien, zie ik het niet. Een leerschool is het wel altijd ^O^
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:03:12 #242
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_154031792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 14:31 schreef JufMariska het volgende:
Wat fijn Selvaria!

Ik leef nog. Ging heel goed, alleen die verdoving :X
Ik zal maar niet zeggen dat ik laatst ..

SPOILER
Fijn dat het achter de rug is, en dat in die warmte.. ;(
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_154032303
Oh gaatjes vullen: ev0l! Ik dacht ooit "nah, ik kon een bevalling, dan kan ik dit gaatje wel zonder verdoving"... Boy was I wrong!!!
pi_154032478
Ha, ik had dat andersom. Tijdens mijn zwangerschap ging een van mijn vullingen los zitten, dus die moest vervangen worden - zonder verdoving, want zwanger dus. Ik dacht "nou ja, straks moet ik ook bevallen, dus dan moet ik dit ook wel kunnen." Leuk was anders, maar heb het overleefd. ;)
pi_154032626
Tandartsverhalen :X hnngg. Wat een bikkels zijn jullie, zonder verdoving..

Ik zit met een baby die dus blijkbaar alleen kan slapen met een slaapzak aan. En dat is eigenlijk veel te warm nu -O- . Dus ik dacht, lekker in je luier in bed. Maar daar bleef ze een uur lang spelen, keutelen, staan ( O+ ), en uiteindelijk huilen, krijsen, boos, in ogen wrijven. Maar niet slapen. Dus toch het slaapzakje aangedaan, en ze sliep binnen een minuut. Raar kind. Hier hebben ze nergens van die hydrofiele slaapzakjes, dus ik hoop dat ik nu m'n kind niet aan het gaarkoken ben.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 15:51:44 #246
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154032993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Tandartsverhalen :X hnngg. Wat een bikkels zijn jullie, zonder verdoving..

Ik zit met een baby die dus blijkbaar alleen kan slapen met een slaapzak aan. En dat is eigenlijk veel te warm nu -O- . Dus ik dacht, lekker in je luier in bed. Maar daar bleef ze een uur lang spelen, keutelen, staan ( O+ ), en uiteindelijk huilen, krijsen, boos, in ogen wrijven. Maar niet slapen. Dus toch het slaapzakje aangedaan, en ze sliep binnen een minuut. Raar kind. Hier hebben ze nergens van die hydrofiele slaapzakjes, dus ik hoop dat ik nu m'n kind niet aan het gaarkoken ben.
Frans slaapt ook in slaapzak hoor! Amders gaat het niet. Hij leeft nog steeds ;) .

En wat een geniale foto weer van Atje O+
pi_154033001
Hoe is het gegaan Hilmo?
pi_154033145
Net uit gesprek. Helaas :{ :'( ik voldoe prima maar mag geen vast contract ivm moeilijkheden van bedrijf. Wist het wel maar toch, kreeg tranen in mijn ogen. ;( In augustus bij dat andere werk informeren, ik zou dan nogmaals contact opnemen met hun... Waarom is de arbeidsmarkt nu zoals die nu is. :( Waardeloos. Bah. Laatste dag is begin september.
pi_154033205
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:51 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Frans slaapt ook in slaapzak hoor! Amders gaat het niet. Hij leeft nog steeds ;) .

En wat een geniale foto weer van Atje O+
Oh dit vind ik oprecht heel fijn om te horen O+! Ik schiet echt in de onzekeremamamodus met dit weer. Bang dat ze te heet wordt / uitdroogt / weet ik het. Ik vind er ook niks aan, gedij niet bij hitte -O- . Als mensen vertellen over plannen dagje plas/strand denk ik ook echt 'Als ze mij maar niet meevragen.' :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 15:59:24 ]
pi_154033240
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:57 schreef Hilmo het volgende:
Net uit gesprek. Helaas :{ :'( ik voldoe prima maar mag geen vast contract ivm moeilijkheden van bedrijf. Wist het wel maar toch, kreeg tranen in mijn ogen. ;( In augustus bij dat andere werk informeren, ik zou dan nogmaals contact opnemen met hun... Waarom is de arbeidsmarkt nu zoals die nu is. :( Waardeloos. Bah. Laatste dag is begin september.
Hè bah Hilmo wat rot voor je!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:08:24 #251
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154033506
Hilmo :( , rot voor je!

Suus slaapt ook in dr slaapzak hoor. Wel dus een hele dunne maar alsnog moet ik er zelf niet aan denken :P. Net 35 minuten strijd om het slapen -O- , ze heeft vandaag uitgeslapen tot 08:45 en sindsdien.nog maar 45 minuten geslapen dr grote zus heeft daarentegen bijna 3 uur geslapen :'), dat is echt een slaapkop in vergelijking met S S kan echt moeilijk in slaap komen als het zo warm is, sneu.
pi_154033590
Hier ook een baby in slaapzak hoor, en dan maar gewoon in dr luier of enkel een romper maar anders gaat ze keten in bed...

Migraine met 30 graden is niet tof!
S. 2014
J. 2016
pi_154033646
Hilmo, :*
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:15:09 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_154033740
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:57 schreef Hilmo het volgende:
Ah godver :(

Liefie, de arbeidsmarkt is niet verschrikkelijk he! Laat de moed niet zakken!
Nu helpt je woonplaats niet mee, dat weet ik, maar volgens mij ben je slim en hardwerkend dus jij vindt echt weer iets! Dat weet ik zeker :*
disclaimer
pi_154033782
Beterschaps GM!
Mijn uk is bij kdv vandaag, zal wel prima gaan daar :+ (altijd zo, hier moeilijk slapen, daar 2x 3u... Hóe dan :? )

Razz +1 :{ (sorry SQ...)

Hilmo :* Ruk!

En fijn, jullie tandartsverhalen *;

Onze eerste koophuisbezichtiging was mwah.. Te veel aan te doen, moet een handige klussert in (en wij dus niet :{ )
pi_154033965
Ah Hilmo! Sucks! :(

Wat doe je ook al weer voor werk?
Wat SQ zegt, de markt trekt aan hoor! Sinds een paar maanden merk je echt veel verschil!

Ik ga ook maar eens een hydrofiele slaapzak shoppen. Ze heeft er nu een maar die is tweedehands en was gemaakt voor een baby van 44 cm. :')
Dus knietjes omhoog en slapen maar. :D

Van Asten heeft weer goede acties zie ik, hydrofiele slaapzak voor een tientje.

En ik dacht hoera! :D 70% korting op positiekleding! :D

Maar ik ben dus helemaal niet zwanger. :o
Al maanden niet :( :')
pi_154033983
Oh bah Hilmo wat vervelend. :( :*

JM, leuk, huisjes kijken! O+ Hopelijk vinden jullie iets dat bij jullie past.

Hier al 2 uur een slapend meisje. :z

Ik heb vandaag een Tiny Love activity center gekocht. *O* Als N. hem half zo leuk vindt als dat ik hem vind wordt het een grote hit. :D
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:23:26 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_154033984
Nou Inge, doe er wat aan! :9
disclaimer
pi_154034041
Eh Selvaria, dat doe je fout.

Noooiit toegeven dat je Tiny Love eigenlijk zelf ook wel grappig vind.
pi_154034083
Jonguh :{w Als ik er zelf nog onder had gepast had ik het wel geweten. :6
pi_154034275
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik toch lolde met een Dikkie Dik Kiekeboe knusperboekje gisteren...

Er zitten dus flapjes, en daar zitten weer dingen achter verstopt! :o :D
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:38:53 #262
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154034438
Hilmo wat klote :(

Ik plukte er 1 uit bed en mijn kint heeft dus een kapsel _O- (spam-a-lot-much?)

SPOILER
pi_154034452
Wij zijn verDikkieDikt hier. Ken je die flapboekjes waar Dikkie Dik vanalles zoekt?

Hier gaat nu elk gesprek zo:

Mama wil naar school. Maar waar zijn de sleutels? Dáár, op de tafel! De sleutels van mama op de tafel.

Papa is niet wakker. Maar waar is de koffie? Dáár, in het apparaat. De koffie van papa in het apparaat.

De poes is ziek. Maar waar is de kots? Dáár, op de mat! De kots van de poes op de mat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2015 16:39:34 ]
pi_154034480
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef AwayTL het volgende:
Hilmo wat klote :(

Ik plukte er 1 uit bed en mijn kint heeft dus een kapsel _O- (spam-a-lot-much?)

SPOILER
A doet vast een aanvraag voor brommers kiekn over een jaar of 16.
pi_154034516
Hilmo, dat is mooi klote :* Ik denk ook dat je snel weer wat anders vindt!

Hydrofiele slaapzakken inderdaad bij van Asten, dinsdag twee gekocht en Sjaak vindt ze fijn.

RelaxSjaak in het zwembad in de tuin:
SPOILER
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:43:31 #266
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154034593
Sjaak _O_
pi_154034604
Ik denk dat ik in de van Asten ga wonen, net als die vent in de media markt.
Mooi alles bij de hand voor R ipv elke week weer iets kopen waar we zogenaamd niet zonder kunnen.

Ik zie nog een staande A lollert O+
Away ik zie geen foto :(
En relaxsjaak O+
  vrijdag 3 juli 2015 @ 16:45:25 #268
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154034656
Ingee wat is deze. Razz wel, ik ook. Trollfoon?

Het is hier koel. Ik ga mn huis sproeien 8-)
pi_154035149
Bedankt meiden! :*
Ik doe administratief werk, dus lekker zo'n nietszeggend iets zonder echt nuttig en passend diploma (wel hbo gelukkig) :+
Offtopic vraag over werk;
SPOILER
En nu ga ik lekker bijlezen. Ik zag al een leuk bericht over dikke korting op zwangerschapskleding hahahah. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Hilmo op 03-07-2015 17:15:56 ]
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:10:16 #270
149959 SQ
snelle trees
pi_154035329
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 16:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij zijn verDikkieDikt hier. Ken je die flapboekjes waar Dikkie Dik vanalles zoekt?

Hier gaat nu elk gesprek zo:

Mama wil naar school. Maar waar zijn de sleutels? Dáár, op de tafel! De sleutels van mama op de tafel.

Papa is niet wakker. Maar waar is de koffie? Dáár, in het apparaat. De koffie van papa in het apparaat.

De poes is ziek. Maar waar is de kots? Dáár, op de mat! De kots van de poes op de mat.
Soberso altijd op de mat. De diarree ook.

Franske met z'n vette kuif O+ :D

Chillsjaak O+

Hilmo, volgens mij heb je recht op ww over je huidige contractuele uren.
disclaimer
pi_154035522
:')

SPOILER
pi_154035548
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Soberso altijd op de mat. De diarree ook.

Franske met z'n vette kuif O+ :D

Chillsjaak O+

Hilmo, volgens mij heb je recht op ww over je huidige contractuele uren.
Op de mat ja? Mazzelaar. Hier altijd ergens op de bank of op de eettafel.
pi_154035614
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:19 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Op de mat ja? Mazzelaar. Hier altijd ergens op de bank of op de eettafel.
Altijd in 1 of ander kloterig hoekje waar je t niet meteen ziet... :r

Cactus... :X
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:23:28 #274
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154035653
Zooo M en ik hebben drie uur geslapen allebei O+ wat ben ik daar van opgeknapt!

Hij was al wakker sinds zeven uur vanmorgen, en wilde maar niet slapen. Uiteindelijk op zn buik in de box in slaap gevallen, overgekgd in bed op zijn buik en zelf ook op bed gaan liggen O+

Ik zie zo gauw een vrolijke buitenfrans, sjakie O+, staande A-pluisjes, verdikkiedikt ook O+ :D

Hier even een kleine spam van M's ochtend tussen de huils door, het thema is "dingen die niet mogen":

Schoenenfetisj 1 mama's Teva's

Schoenenfetisj 2 mama's slippers (en heks die ik ben dat ik ze afpak en ze niet in je mond mogen)

Mama's tenen pakken en likken, lupluplup

En daarna nog gevallen kruimels van de grond likken maar daar heeft mama geen foto van :')
Kwak
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:26:02 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_154035719
Ik zie ook nog een ander thema kwak 8-)

Lekker ding O+
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:34:30 #276
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154035889
Razz,
Breng jij eens heel gauw je eigen dikkie dik boek uit. Ik lolde hem hard hier!

Hilmo
Wat ontzettend zuur. Ik heb geen idee hoe het zit met je ww. Volgens mij ging het in ieder geval gewoon over je salaris.

Mevrouwcactus
What the :') sommige mensen..
Toen ik vanmorgen van de huisarts terug liep zag ik ook een moeder bij de illegale oversteekplaats met hoge stoeprand oversteken. Haar -ik gok- ook 3 maanden oude kindje hing bungelend aan de onderkant uit de buggy toen ze haar wagen van de stoep op de weg stak. Ik dacht dat hij hing vallen dus roep 'kijk uit!', maar ze liep gewoon door.
( Jezus. Wat lopen m'n zinnen klote. Sorry. )

Hier dikke liefde met slapende ro. Als ze wakker is doet ze super actief. Drinkt een beetje en slaapt weer verder.
_O_ want nu heb ik een schone keuken!

En wij lollen hier lekker verder.
Hoe deel ik een video?

http://s1239.photobucket.(...)6C2285F5B_1.mp4.html
pi_154036134
Kwak! Wat een binkie O+
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:53:32 #278
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154036212
Kwak! Wat wordtie groot!!!

En fap, filmpjes wil mn tel niet aan, ;( fotospam plz *) .

Btw mijn melkbaby rapleyed ineens heel goed gras. Is niet heel erg toch? Ook niet met klaver?
  vrijdag 3 juli 2015 @ 17:59:21 #279
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154036294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:53 schreef AwayTL het volgende:
Kwak! Wat wordtie groot!!!

En fap, filmpjes wil mn tel niet aan, ;( fotospam plz *) .

Btw mijn melkbaby rapleyed ineens heel goed gras. Is niet heel erg toch? Ook niet met klaver?
Nee hij gaat hooguit een haarbal opgeven denk ik :')

@SQ thema voeten? Thema teringzooi? Thema vieze vloer? :P

@Hilmo wat klote van je baan...
Kwak
pi_154036627
TenenkaasMellie! Je kan je fetisj maar op tijd ontdekken. :)

Ja ik heb een windowsphone aka trollphone. :(

Ww gedoe:
SPOILER
En dafuq wat zijn er veel moeders die best een cursus 'Hoe houd ik mijn kind veilig in leven? voor dummy's' hadden mogen volgen. :(
pi_154036715
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 17:34 schreef faptist het volgende:

En wij lollen hier lekker verder.
Hoe deel ik een video?

http://s1239.photobucket.(...)6C2285F5B_1.mp4.html
Mnoh O+

Kwak O+

Razz :D
pi_154036891
Ik ga zo teruglezen en reageren, maar wilde deze delen :D

Eerst steeds lepelen en opeten, maar zodra er een camera opstaat is het opeens heel moeilijk :P

Maar geen zorgen, want daarna ging ze verder met haar handen. Het eindigde zo

O+ O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 18:39:23 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154037077
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 18:17 schreef ingee het volgende:
TenenkaasMellie! Je kan je fetisj maar op tijd ontdekken. :)

Ja ik heb een windowsphone aka trollphone. :(

Ww gedoe:
SPOILER
En dafuq wat zijn er veel moeders die best een cursus 'Hoe houd ik mijn kind veilig in leven? voor dummy's' hadden mogen volgen. :(
het kan nog erger: http://www.metronieuws.nl(...)by-belandt-in-de-zee

pi_154037283
A.! O+ Heerlijke pluizenbol!

Vrolijke Frans met je stoere out-of-bed look O+ en jeuzes wat lijkt ie op je Away :D

Mnohh, die geluidjes van je mini Fap O+

Hilmo wat enorm balen zeg :( succes met het zoeken naar een nieuwe baan en de WW. :*

Mellie en zijn fetisj O+ Lekkah bekkie O+ !
pi_154037778
quote:
OMG ja die zag ik ook vanmiddag! :o

Dat zulke mensen zichzelf al zo ver in leven hebben gehouden dat ze een kind hebben kunnen krijgen!

HOE DAN?
pi_154037844
En jaaa! Weer een telefoonfail :( Vast mooi Fap! :*

Loutje zie ik wel :D echt alles wat je met een lepel kan doen behalve gewoon in de mond steken!
  vrijdag 3 juli 2015 @ 19:17:29 #287
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154038023
Lou!! O+ _O_
pi_154038419
Mnoh Lou! O+ echt hoor skittles soms denk ik echt dat die meiden familie zijn....

Ik kwam even saar dr verjaardagsuitnodiging showen

S. 2014
J. 2016
pi_154038656
Mooi GM!

Haha dat eet filmpje van skittles! Knap al zo etenhoor. Lepel geven is hier trommelen, meer niet.

Dankje ingee!

Kwak, die foto's! Ik zag op alle foto's een bal O+ en een heerlijk jongetje.
R heeft romper 86 aan, past al aardig!
pi_154038863
Fap, wat een lekkere spekwangen O+

Skittles, gaat goed zo met die lepel. Alleen is het natuurlijk makkelijker met de handjes, en leuker ook. :Y)

Ja, die mensen die zich eigenlijk niet moeten voortplanten. In die buggy's :'( die van mij ligt nog in de bak, en zo lang mogelijk, en anders dragen. Alleen niet met dit weer. Ik zag er gisteren ook een dragen, 37 graden, mini baby. Ik zag de blote beentjes bungelen, maar meer niet. Een BB was het.

Ze heeft wel moeite met slapen, te warm denk ik. En ik vind het ook eng.
pi_154038917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 19:54 schreef Risu het volgende:
Fap, wat een lekkere spekwangen O+

Skittles, gaat goed zo met die lepel. Alleen is het natuurlijk makkelijker met de handjes, en leuker ook. :Y)

Ja, die mensen die zich eigenlijk niet moeten voortplanten. In die buggy's :'( die van mij ligt nog in de bak, en zo lang mogelijk, en anders dragen. Alleen niet met dit weer. Ik zag er gisteren ook een dragen, 37 graden, mini baby. Ik zag de blote beentjes bungelen, maar meer niet. Een BB was het.

Ze heeft wel moeite met slapen, te warm denk ik. En ik vind het ook eng.
Waarom vind he het eng
S. 2014
J. 2016
pi_154038994
Omdat volwassenen het zelfs al te moeilijk krijgen met dit weer. En ik zie haar zweten, natte haartjes of het loopt lang haar nek. En dan doe ik haar maar weer even in een badje, afkoelen enzo, maar als ze slaapt kan ik niet in de gaten houden of ze suf wordt ofzo.
Het is 27,5 binnen.
En dan al die ouders die maar wat doen met hun baby.. Voel ik me weer overbezorgd. Of zijn zij nou maf..
  vrijdag 3 juli 2015 @ 20:05:37 #293
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154039086
Pffff ik had goede hoop dat hij op zou knappen van even slapen vandaag maar hij ligt weeer te kermen. Op de vloer, in de box, op schoot (te warm), in bed :N niks is goed.

Luier is schoon, eten en yoghurt op en vanmiddag nog een flesje, ik weet t even niet meer hoor.

@ingeee als ze niet meee zo helepiepmini zijn kunnen ze vaaknal wat beter hun warmte kwijt. M heeft gisteren probleemloos in zn luier 10 uur geslapen in een kamer waar het 29 graden was...

[ Bericht 21% gewijzigd door kwakz0r op 03-07-2015 20:12:30 ]
Kwak
pi_154039622
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:00 schreef Risu het volgende:
Omdat volwassenen het zelfs al te moeilijk krijgen met dit weer. En ik zie haar zweten, natte haartjes of het loopt lang haar nek. En dan doe ik haar maar weer even in een badje, afkoelen enzo, maar als ze slaapt kan ik niet in de gaten houden of ze suf wordt ofzo.
Het is 27,5 binnen.
En dan al die ouders die maar wat doen met hun baby.. Voel ik me weer overbezorgd. Of zijn zij nou maf..
Mijn ervaring is dat het wel goed gaat, luchtig kleden (saar ligt in luier+slaapzak) en verder niks, je kunt nog n hydrofiel onder dr hoofdje leggen maar meer kun je niet doen, Saar ligt vanaf dag 1 in n slaapkamer waar de temp niet onderdoet aan die van buiten en dat ging ook goed!
Als je t eng vind kun je af en toe even in haar nekje voelen en een washandje over dr hoofdje en nekje halen.
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 20:37:23 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154039951
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:05 schreef kwakz0r het volgende:
Pffff ik had goede hoop dat hij op zou knappen van even slapen vandaag maar hij ligt weeer te kermen. Op de vloer, in de box, op schoot (te warm), in bed :N niks is goed.

Luier is schoon, eten en yoghurt op en vanmiddag nog een flesje, ik weet t even niet meer hoor.

@ingeee als ze niet meee zo helepiepmini zijn kunnen ze vaaknal wat beter hun warmte kwijt. M heeft gisteren probleemloos in zn luier 10 uur geslapen in een kamer waar het 29 graden was...
tandjes? sprongetje? sterkte :*

vrijdag 3 juli 2015 @ 20:40:12 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_154040025
Lieverds. Baby's in zuid-Europa overleven ook he. Dus ja, dat gaat goed. Zorg voor voldoende vocht, meer kun je niet doen. Het zijn baby's, die houden toch gewoon siësta all day long ;)
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 20:41:09 #297
149959 SQ
snelle trees
pi_154040045
En Skittles, wat een heerlijkheid!! Wat doet ze dat al goed met die lepel! :o en dat ondeugende snuitje dan O+

Faptist, wat praat ze al leuk! Wat gezellig *O*
disclaimer
  vrijdag 3 juli 2015 @ 20:45:12 #298
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154040178
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:40 schreef Stormqueen het volgende:
Lieverds. Baby's in zuid-Europa overleven ook he. Dus ja, dat gaat goed. Zorg voor voldoende vocht, meer kun je niet doen. Het zijn baby's, die houden toch gewoon siësta all day long ;)
Die van mij niet hoor :{w. Die doet meer fiësta all day long :')

Maar idd, don't worry. Koel kleden en vocht. Zo overleven ze het wel ;).

Skittles, wat een moppie is Loutje toch O+!

Leuke foto GM!
pi_154040443
Fiësta *O*

Leuke foto GM!

Het verbaasde me al dat ze snapt waar die lepel voor dient. :P

Weet iemand waar je een eenvoudige houten xylofoon kan halen? We gingen kijken bij de hema (niks) en bij de intertoys, maar daar hadden ze alleen een plastic piano/xylofoon voor 25 euro (en dat vind ik echt heul veul te duur :D )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 juli 2015 @ 21:03:26 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154040647
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 20:56 schreef Skittles het volgende:
Fiësta *O*

Leuke foto GM!

Het verbaasde me al dat ze snapt waar die lepel voor dient. :P

Weet iemand waar je een eenvoudige houten xylofoon kan halen? We gingen kijken bij de hema (niks) en bij de intertoys, maar daar hadden ze alleen een plastic piano/xylofoon voor 25 euro (en dat vind ik echt heul veul te duur :D )
http://www.lobbes.nl/zoek/xylofoon/all

vrijdag 3 juli 2015 @ 21:04:39 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_154040675
In houten speelgoedwinkels sowieso wel, Skittles. Maar daar zijn ze niet echt goedkoper.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')