Wat een bullshit. Altijd jammer wanneer mensen te pas en te onpas dat soort termen erbij gaan halen. Dat tegendraadse niet zomaar ja-knikken zit in de volledige Nederlandse cultuur/mentaliteit en heeft een veel diepere oorsprong dan de links/rechts onzin die je er nu bij haalt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 20:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je met die linkse knuffelpolitiek, dat gaat zich nu tegen keren.
Misschien moet jij wat minder films kijken / computerspelletjes spelen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als we nou even Obama bellen en vragen of een A-10 een strafe run doet over zowel Den Haag als Rotterdam waar die "protesten" zijn dan scheelt dat een heleboel criminaliteit uitkeringen en gemiddelde iq punten
Dat kunnen we ook zeggen voor elke burger die uit z'n slof schiet nadat een agent hem aanspreekt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 18:41 schreef Bensel het volgende:
[..]
En wie weet wat die agent daarvoor allemaal heeft meegemaakt dat hij een camera die om z'n hoofd zoeft even niet kan verdragen.
Ik denk dat je een samenscholingsverbod met een beetje creativiteit wel uit de weg kunt gaan tot het moment dat je de confrontatie aan wilt gaan. Een avondklok haalt die ruimte voor creativiteit weg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Als een samenscholingsverbod niks uithaalt, waarom een avondklok wel?
Omdat je dan iedereen mag oppakken die zich op straat bevindt en niet alleen verdachte personen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:00 schreef Perrin het volgende:
Als een samenscholingsverbod niks uithaalt, waarom een avondklok wel?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij mag geweldloos demonstreren onder bepaalde voorwaarden gewoon. Dus ik weet niet precies wat je probeert te zeggen met jouw post... En waar haal je vandaan dat ze provoceren?
En nee, ik heb het natuurlijk niet over de geweldadige relschoppers. Dat die hard worden aangepakt spreekt voor zich.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat AFA is? Ik haal het er niet uit namelijk.
hi-ha-hilarische opmerking over de KFC ook
Kijk eens aan, dat wat ik 2 dagen eerder dus al beweerdequote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit. En de AFA zie ik ook niet duidelijk ertussen ofzo.
Hoewel mijn methode ernstig mensenschenden en whatnot is, maar geef me eens ongelijk. Zou het niet schelen? Of mis je echt wat aan mensen die racisme niet vinden kunnen maar wel kankerjoduh roepen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat minder films kijken / computerspelletjes spelen.
Als dat zo is, is het wel logisch, om het voor heel Den Haag strak te handhaven heb je zoveel agenten nodig dat je in de rest van Nederland geen agent meer over hebt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:11 schreef Kassamiep het volgende:
Begrijp ik nu goed dat het samenscholingsverbod is afgekondigd voor heel Den Haag, maar alleen gehandhaafd gaat worden in de Schilderswijk ?
Interessante linkquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kijk eens aan, dat wat ik 2 dagen eerder dus al beweerde![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)ruien_relschopp.html
Wat was de KFC opmerking?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Interessante linkBlijft alleen jammer van die trieste KFC-opmerking, zeker wanneer je serieus wil discussiėren.
Ja joh, niet te zwaar aan tillen, was niks serieusquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Interessante linkBlijft alleen jammer van die trieste KFC-opmerking, zeker wanneer je serieus wil discussiėren.
Klopt; maar ik vrees dat Van Aartsen het daadwerkelijk voor de hele stad heeft afgekondigd - wat niet legaal is. Dus heeft het juridisch geen enkele waarde; ook niet in de schilderswijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het wel logisch, om het voor heel Den Haag strak te handhaven heb je zoveel agenten nodig dat je in de rest van Nederland geen agent meer over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |