Raar, ik word juist ontzettend sloom, nergens geen zin in.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bij warm weer zijn mensen agressiever.
Vanaf hoeveel minuten, heb geen zin om een half uur te kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_day_after.html#more
1e filmpje
Kan geen embedded link vinden
Tenen trekken krom door die van Aartsenquote:Veel van de relschoppers zijn minderjarigen en komen deels van buiten de Schilderswijk, aldus Van Aartsen. De Haagse burgermeester blijft openstaan voor overleg. Hij blijft voorstander van een tweeledige aanpak: ,,Hard optreden als het moet, maar ook - als ik het zo mag zeggen - de zachte kant laten zien in het belang van de Schilderswijk."
Eerste filmpje, duurt 1 minuut ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel minuten, heb geen zin om een half uur te kijken
Link gevondenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanaf hoeveel minuten, heb geen zin om een half uur te kijken
Oh ik zie het ja, zag alleen de twee YT compilatiesquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Eerste filmpje, duurt 1 minuut ofzo
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Lopen ze daar met benzine blikjes rond of zo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]twitter:BartNijman twitterde op donderdag 02-07-2015 om 13:23:14Politieman: Agenten zijn overgoten met brandstof, gewond geraakt en worden bedreigd, ook via social media. #schilderswijk reageer retweet
Ook, maar ook met "waterpistolen" gevuld met benzine om daarna vuurwerk erachter aan te gooienquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen. Lopen ze daar met benzine blikjes rond of zo?
Dan moet je echt werkelijk een IQ van een skippybal hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook, maar ook met "waterpistolen" gevuld met benzine om daarna vuurwerk erachter aan te gooien
Weinig verschil met een dierentuin.quote:
Ze zijn midden in de nacht doelloos aan het rellen, ik denk dat ze wel in aanmerking komen daarvoor.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dan moet je echt werkelijk een IQ van een skippybal hebben
Snipers? of tank?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:07 schreef YokiKater het volgende:
Drie dagen is mooi geweest. Ik zeg roep een noodtoestand uit en schakel het 20e NATRES bataljon in.
Als dat geen reden is om minstens rubber kogels te gaan gebruiken weet ik het ook niet meer. Leger paraat ook, tijd om er eens een stuk of 100 uit te pikken vanavond.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ook, maar ook met "waterpistolen" gevuld met benzine om daarna vuurwerk erachter aan te gooien
het heeft gewoon weinig met de aanleiding van dit alles te maken, beetje misbruik maken over de rug van een dode arubaanquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach, er zijn natuurlijk altijd nog die kk joden toch? Dat is altijd wel reden om te rellen.
Geen van beide, gewoon als ondersteuning van de politie met als functie ordehandhaving. Maakt toch net even wat meer indruk.quote:
Daarom, en drie dagen is mooi genoeg geweest, er mag nu wel eens opgetreden worden, en hard ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:10 schreef Re het volgende:
[..]
het heft gewoon weinig met de aanleiding van dit alles te maken, beetje misbruik maken over de rug van een dode arubaan
Goede samenvatting, helemaal mee eens.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze zijn tegen politiegeweld, maar gebruiken zelf ruimschoots geweld.
Ze zijn tegen racisme, maar scanderen 'kankerjoden'.
Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goede samenvatting, helemaal mee eens.
Maar nu ben je dus volgens de Quincy's van deze samenleving een vieze racist. Zo gaat dat anno 2015.
daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goedquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik begin het zo'n beetje als een compliment te zien om door een Quinsy voor racist uitgemaakt te worden.
Niet? hij ontkent ook niets anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
daabij wel gezegd hebbende dat die Quinsy volgens mij geen geweld propageert, maar goed
Mensen worden eindelijk wakker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze zijn willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
Wat hebben de Amerikanen ermee te maken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
En dan huilie huilie doen als ze steeds meer uitgekotst worden, wereldwijd.
Amerikanen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:31 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Wat hebben de Amerikanen ermee te maken?
En volgens wegkijkers zijn het geen moslims, "de meeste hebben nog nooit een moskee van binnen gezien". Ondertussen doen ze wel allemaal aan de ramadan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:13 schreef Perrin het volgende:
Ze willen niet als tweederangsburgers gezien worden, maar gedragen zich als tweederangsburgers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |