Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:17 schreef RRuben het volgende:
wtf ik verlies gewoon serieus alles! hoe dan?! Stond in het begin de hele tijd boven aan en nu al 9de (dat is ook mn doelstelling)
Maak je niet druk, ik treed niet aan met mijn sterkste opstellingquote:
He als ik al gelijk kan spelenquote:Op maandag 6 juli 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen het Dortmund van Stijn. Erop of eronder als ik nog wat van dit seizoen wil maken.
Was een geintje. Maar mn team is niet heel stabiel bezig. Moet 7e eindigen en sta nu 8 punten achter.quote:
Al die supporters en gezinnen in het publiek willen dat jij doelstellingeng haalt. Beker is extra. Lekker werken voor je geld.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik win van Leverkusen met een bepaalde tactiek, de dag daarna verlies ik kansloos van Augsburg met dezelfe tactiek. Jaja, ik gooi maar alles op de beker want de competitiedoelstelling haal ik nooit. Krijg je veel punten als bekerwinnaar? Mijn bestuur is ontevreden en hoor ik helemaal niet over mijn finaleplaats
Mijn ziekenboeg is wel weer rijkelijk gevuldquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een duitser die haags
in blessuretijd 1-1.
Ik zal je morgen wel even uit die droom helpenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:27 schreef Zhero het volgende:
Nog 10 wedstrijden te gaan, waarvan 7 wedstrijden tegen ploegen uit de top 9 (waarin ik zelf ook sta) . Wordt nog pittig hier dus. Maar Freiburg droomt al van Europa!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |