quote:Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverodmme jij won dus gisteren van me![]()
![]()
gewoon 2,5 keer zijn waardequote:Op maandag 6 juli 2015 02:51 schreef jarti66 het volgende:
Iemand Roberto Firmino kopen?
Heb hem voor een klein prijsje op de transferlijst gezet
Jammer dat je stopt.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jongens, ik kijk er nooit meer op en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Dus ik zal ontslag nemen
edit: het bestuur is onderweg, dus volgens mij kan ik nu geen ontslag nemen![]()
Dan laat vandaag je wedstrijd maar lopenquote:Op maandag 6 juli 2015 19:21 schreef Wicky15 het volgende:
Jongens, ik kijk er nooit meer op en denk ook niet dat ik dat nog ga doen. Dus ik zal ontslag nemen
edit: het bestuur is onderweg, dus volgens mij kan ik nu geen ontslag nemen![]()
Ik wil ook best gewoon manager blijven hoor, zo dat iedereen kan winnen. Maar ik dacht kan beter ontslag nemen, misschien is er iemand anders die graag wil meedoen. Ook al lijkt het al vrij kansloos met Hertha. Maar misschien is er iemand heel goedquote:
Ik weet ook niet wanneer het bestuur er isquote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Dan laat vandaag je wedstrijd maar lopen
Als iemand wil, dan moet Haags mij even een berichtje sturen op OSM ofzo, daar krijg ik wel een melding van denk ik. Of ik lees het hier.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:53 schreef Funel het volgende:
Als er iemand is die het graag overneemt, moeten we die het gewoon gunnen. Dan win ik wel van hem
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:17 schreef RRuben het volgende:
wtf ik verlies gewoon serieus alles! hoe dan?! Stond in het begin de hele tijd boven aan en nu al 9de (dat is ook mn doelstelling)
Maak je niet druk, ik treed niet aan met mijn sterkste opstellingquote:
He als ik al gelijk kan spelenquote:Op maandag 6 juli 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen tegen het Dortmund van Stijn. Erop of eronder als ik nog wat van dit seizoen wil maken.
Was een geintje. Maar mn team is niet heel stabiel bezig. Moet 7e eindigen en sta nu 8 punten achter.quote:
Al die supporters en gezinnen in het publiek willen dat jij doelstellingeng haalt. Beker is extra. Lekker werken voor je geld.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik win van Leverkusen met een bepaalde tactiek, de dag daarna verlies ik kansloos van Augsburg met dezelfe tactiek. Jaja, ik gooi maar alles op de beker want de competitiedoelstelling haal ik nooit. Krijg je veel punten als bekerwinnaar? Mijn bestuur is ontevreden en hoor ik helemaal niet over mijn finaleplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |