SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLAND LIGT ER INMIDDELS UIT
Wat zal zij zich kut voelen zegquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:49 schreef chufi het volgende:
Eigen doelpunt Engeland in de extra tijd 2-1 Japan
Ik had niet door dat ik de laatste was... Pas toen ik het doelpunt zag, zag ik het Sorryquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:49 schreef Nober het volgende:
Duurde lang, was je Barcelona aan het mailen over hun geduik?
Jaquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
Die pot bij de BBC staat op het punt te gaan huilen
Geen kans voor de keeper. Goede goalquote:Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef superniger het volgende:
http://www.dailymotion.com/video/x2w9ajt
Mooie eigen kool.
Ehh ik bedoel een half uur. Sorry. Ik bedoelde in elk geval te zeggen dat het niet komende nacht is (dat is ook vandaag).quote:Op maandag 6 juli 2015 00:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Jup, wat nou jup.
Begint om 01.00 Nederlandse tijd.
Veel plezier.
Kan gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh ik bedoel een half uur. Sorry. Ik bedoelde in elk geval te zeggen dat het niet komende nacht is (dat is ook vandaag).
konichiwaquote:Op maandag 6 juli 2015 00:32 schreef dl3b het volgende:
[..]
Jup, wat nou jup.
Begint om 01.00 Nederlandse tijd.
Veel plezier.
Goed filmpje.twitter:ussoccer_wnt twitterde op zondag 05-07-2015 om 21:29:57They call him #Electrifying, #PeoplesChamp, a #Baller--he calls the #USWNT inspiring. WATCH! @TheRock is FIRED UP!https://t.co/VORgrLDCpi reageer retweet
quote:
Lastig lastig. Open ik morgen het internet en zie ik dat het een spectaculaire 3-4 is geworden. En dan voel ik me kut.quote:
Gewoon kijken, wat maakt het uitquote:Op maandag 6 juli 2015 01:12 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Lastig lastig. Open ik morgen het internet en zie ik dat het een spectaculaire 3-4 is geworden. En dan voel ik me kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |