Je stelt de verkeerde vraag. Je moet je afvragen of je überhaupt met zo iemand om wil gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Date gehad tijdje terug, was erg gezellig. Zij had mij gevraagd en ik mag haar erg dus dat zat goed! Daarvoor veel digitaal contact gehad.
Een dag later kwam ik haar tegen op een feestje, en toen was het ineens mis: het hele weekend geen contact meer gehad; zei ze dat ze het even niet zo goed wist.
Afijn, we zouden het rustig aan doen en kijken hoe het liep. Inmiddels klom het whatsapp niveau weer omhoog, tot ik haar weer mee uit vroeg. Ze kon dat weekend niet maar meteen was het digitale contact ook verbroken.![]()
Na 2 dagen appte ze eindelijk uit eigen initiatief en zei dat ze me miste!![]()
Een week later vroeg ze me uit naar de film. Was erg gezellig en naderhand nog 2 uur in het donker gechilled, beetje geknuffeld![]()
![]()
--------
The point: nu heeft ze weer een radiostilte ingezet na de film date. Al 2 dagen maakt ze nauwelijks meer aanstalten tot een gesprek o.i.d.
Is dit een of andere tactiek van vrouwen? Om de man maar onzeker te maken en dan dagen later weer toe happen?![]()
Is nu al de derde keer en het zou prima kunnen dat ik paranoia ben maar het is gewoon kut om ineens niks meer te horen, en haar antwoorden simpelweg kortaf zijn...
Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er is nog een andere gast in het spel.
Ditquote:Op donderdag 2 juli 2015 00:40 schreef IMVHI het volgende:
Ze heeft een ander neukertje, en houdt je voorlopig nog even aan als backup.
Ja dit dus. Altijd maar dat zoeken naar een andere reden om maar niet te hoeven accepteren dat ze je niet boeiend genoeg vindt, anders had ze je wel al geregeldquote:Op donderdag 2 juli 2015 02:04 schreef Myrr het volgende:
Of ze vond je uiteindelijk toch niet zo heel leuk.
Ja 17quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:04 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is het wel leuk voor haar maar heeft ze bindingsangst?
Of is ze gewoon raar?
Hoe oud is ze?
Zou zomaar kunnen. Op het moment dat het rondom hem wat rustig is neemt ze contact met jou op. Verder 2 uur lang in het donker 'chillen' wel knuffelen maar niet zoenen is sowieso niet zo'n sterk plan. Neem de touwtjes eens in handen joh..quote:Op donderdag 2 juli 2015 00:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Er is nog een andere gast in het spel.
Zij vroeg me de derde (en de tweede) keer, dan doe je dat toch niet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 02:04 schreef Myrr het volgende:
Of ze vond je uiteindelijk toch niet zo heel leuk.
Ja dat heb ik gedaan vorige date maar toen ging het haar "te snel" ofzo.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Op het moment dat het rondom hem wat rustig is neemt ze contact met jou op. Verder 2 uur lang in het donker 'chillen' wel knuffelen maar niet zoenen is sowieso niet zo'n sterk plan. Neem de touwtjes eens in handen joh..
Afkappen. Je laat je toch niet aan het lijntje houden? Behalve als ze uitlegt waarom ze zo vaag doet. Niet dat ik mij kan voorstellen dat er een goede reden is voor dit soort gedrag.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:15 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan vorige date maar toen ging het haar "te snel" ofzo.
Nu durf ik dat niet meer
Nou nou. Ze is geen hoer. Ze vindt TS gewoon niet boeiend genoeg om er voor te gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:17 schreef Re het volgende:
't is een beetje de tactiek die stereotiepe mannen blijken gebruiken .... niet te snel weer contact zoeken en zo... maar ja de FOK!helden draaien dat meestal niet om en leggen het probleem bij de hoer. Zo ongeveer zal het topic lopen.
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou. Ze is geen hoer. Ze vindt TS gewoon niet boeiend genoeg om er voor te gaan.
Ze vond het spannend zei ze laatst.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:17 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Afkappen. Je laat je toch niet aan het lijntje houden? Behalve als ze uitlegt waarom ze zo vaag doet. Niet dat ik mij kan voorstellen dat er een goede reden is voor dit soort gedrag.
Bedoel je dat ik gefriendzoned zou worden als ik er weer energie in ga steken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:22 schreef Re het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar dat aan het lijntje houden is wel een tactiek wellicht, aan TS om er wel of geen energie in te stoppen en wel of geen risico te lopen gefriendzoned te worden
ik zou gewoon recht uit vragen, "is dit een tactiek van je om me voor je te winnen want dan kan ik je alvast zeggen dat het niet werkt"quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik gefriendzoned zou worden als ik er weer energie in ga steken?
Die friendzone gaat er trouwens niet komen want ik heb verder geen activiteiten gemeen met haar.
Spannend? Wat spannend? Haar spelletje? Leuk man, maar jij vindt dat niet spannend dus je kunt 2 dingen doen:quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ze vond het spannend zei ze laatst.
Kan ik wel begrijpen want ik heb hier ook 0 ervaring mee, alleen hoeft ze nog niet zo raar te doen steeds.
Maar inderdaad, dat lijntje moet doorgeknipt worden
Mmh afgewezen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:30 schreef Re het volgende:
[..]
ik zou gewoon recht uit vragen, "is dit een tactiek van je om me voor je te winnen want dan kan ik je alvast zeggen dat het niet werkt"
Had haar weer uitgevraagd. Afgewezen en gedumptquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Spannend? Wat spannend? Haar spelletje? Leuk man, maar jij vindt dat niet spannend dus je kunt 2 dingen doen:
1.het spelletje mee spelen. Alleen wil je dat niet als je volwassen bent.
2.zeggen dat je in die shit geen zin hebt en dat ze zich kan melden als ze normaal kan doen, op welk moment jij dan wel kijkt of zij nog boeiend genoeg is.
Als ze dan weg gaat weet je genoeg, want dat was dan hoe dan ook wel gebeurd, of je hebt dr.
Je doet veel te moeilijk man.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 04:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mmh afgewezen.
Leuk hoor, meisjes. Is er niks aan de hand gaan ze zo doen. Begin dan ook niet aan me als je het niet eens fatsoenlijk wil proberen![]()
Ja dat weet ik ook wel maar het is niet zo dat ik dagelijks meisjes opraapquote:
Je kan na 3 dates echt nog wel denken: hmm nee toch niet. Dat gaat nog wel een paar keer gebeuren in je leven, misschien zelfs andersomquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel maar het is niet zo dat ik dagelijks meisjes opraap![]()
Ben een gevoelig mens
Ja ben 19 maar heb echt geen ervaring met meisjes. Ben niet zo goed in meisjes halen uit de kroeg o.i.d., dat is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je kan na 3 dates echt nog wel denken: hmm nee toch niet. Dat gaat nog wel een paar keer gebeuren in je leven, misschien zelfs andersom![]()
Daarnaast als zij 17 is kun je niet heel veel ouder zijn en heb je nog genoeg tijd om "meisjes op te rapen".
Nee lees even de laatste reacties. Het is afgelopen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:19 schreef Kassamiep het volgende:
"Ohnee, ik heb 2 hele dagen niets gehoord, ze negeert mij !"
Echt. Misschien heeft ze naast jou ook een leven.
Je bent 19, dit was een goede eerste stap. Dat komt echt nog wel goed, geen haast!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja ben 19 maar heb echt geen ervaring met meisjes. Ben niet zo goed in meisjes halen uit de kroeg o.i.d., dat is niet mijn ding.
Aw. Mijn excuusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee lees even de laatste reacties. Het is afgelopen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent 19, dit was een goede eerste stap. Dat komt echt nog wel goed, geen haast!
Je stukje is herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:31 schreef zarGon het volgende:
Het ligt aan haar leeftijd.
Ze is een puber, zit in de knoop (emoties zijn lastig op die leeftijd), weet ook niet waarom ze zo doet, maar doet toch zo.
Kun je niets aan doen... Of nou ja, constateren dat zij er zo eentje is en blij zijn dat het niets is geworden. Want dat trekken en afstoten kost heel erg veel energie, zoveel dat je er moedeloos (en onzeker) van wordt.
Dit. Ze slikt pik als koekquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je bent haar back-up. Ze heeft minstens 1 andere kerel.
hey, je hebt het geprobeerd en je hebt nu duidelijkheid, het is je big gelukt om aandacht te krijgen van een meisje dus die ervaring heb je nu wel in je zak, en het zou ook ronduit saai zijn als het bij de eerste de beste al gelijk uitloopt op een succes. Ga op zoek naar een date, niet naar een relatiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 04:49 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mmh afgewezen.
Leuk hoor, meisjes. Is er niks aan de hand gaan ze zo doen. Begin dan ook niet aan me als je het niet eens fatsoenlijk wil proberen![]()
Ik vond laatst mijn dagboek terug van die leeftijd. Geen touw aan vast te knopen. Ik ben verbaasd dat de jongens in die tijd niet gillend zijn weggerend.. Zo zul je zelf straks ook wel acties hebben waarbij je op je 29e denkt: REALLY? REALLY?????quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je stukje is herkenbaar.![]()
Precies wat daar staat eigenlijk. Dan weer lief doen, dan weer afstandelijk zijn. Kost mij enorm veel energie en werd er steeds weer lekker onzeker van.
Mja, je zou je afvragen waarom ze dan zo raar doet als geen van beide partijen het leuk vindt. Kan best door haar leeftijd komen (al vind ik dat maar dom van haar)...
nou en? dan begin jij toch een gespek, of je belt haar op en praat met haar... ekaar horen is veel intiemer dan de toch vaak veel oppervlakkige chats.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
...maakt ze nauwelijks meer aanstalten tot een gesprek o.i.d.
Ja, dat is wel zo. Voelt wel beter dan onzekerheid. Saaiheid weet ik niet. Mijn ouders zijn ook altijd bij elkaar en dat bevalt blijkbaar goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
hey, je hebt het geprobeerd en je hebt nu duidelijkheid, het is je big gelukt om aandacht te krijgen van een meisje dus die ervaring heb je nu wel in je zak, en het zou ook ronduit saai zijn als het bij de eerste de beste al gelijk uitloopt op een succes. Ga op zoek naar een date, niet naar een relatie
Hahaha sowieso niet, ik doe alles goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond laatst mijn dagboek terug van die leeftijd. Geen touw aan vast te knopen. Ik ben verbaasd dat de jongens in die tijd niet gillend zijn weggerend.. Zo zul je zelf straks ook wel acties hebben waarbij je op je 29e denkt: REALLY? REALLY?????
Dat gebeurde ook zeker. Ze vond me leuk, ik vond haar leuk. Van de week weer een date gehad op haar initiatief. Hartstikke gezellig zoals gewoonlijk, niks fout gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nou en? dan begin jij toch een gespek, of je belt haar op en praat met haar... ekaar horen is veel intiemer dan de toch vaak veel oppervlakkige chats.
En ja, het is zeer waarschijnlijk dat als een meisje het gevoel heeft dat het contact een level verder gaat, ze ook graag zien dat het gedrag en de manier waarop julie contact hebben, zich verdiept;
bv dat je het meer over gevoelens hebt en minder over algemene zaken
Klinkt bijna alsof ze je gebruikt heeft. Maar je komt het er wel boven opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook zeker. Ze vond me leuk, ik vond haar leuk. Van de week weer een date gehad op haar initiatief. Hartstikke gezellig zoals gewoonlijk, niks fout gegaan.
Daarna heeft zij contact helemaal verbroken en kan ik gissen wat ze dan had gewild.![]()
![]()
Vervolgens zegt ze dat ik niks fout heb gedaan en dat ze zichzelf niet snapt maar dat ze ook geen relatie wil. Relatie is een woord dat ik nog nooit heb genoemd trouwens.![]()
Jah zou nog kunnen ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ze je gebruikt heeft. Maar je komt het er wel boven op
Nee zo lang heb ik geen zin om "te wachten"quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Over jaartje of 2 nog eens proberen en dan gelijk er bovenop.
Ga gewoon door met je leven. Er zijn leukere vrouwenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee zo lang heb ik geen zin om "te wachten"
Of even tussendoor?
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:19 schreef Kassamiep het volgende:
"Ohnee, ik heb 2 hele dagen niets gehoord, ze negeert mij !"
Echt. Misschien heeft ze naast jou ook een leven.
Tenzij iemand een boekje heeft gelezen waarin weer een of ander hard-to-getspelletje als dè tactiek wordt aangeraden..quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.
Deze klopt over het algemeen wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.
Too hard to get is echt een goede strategiequote:Op zondag 5 juli 2015 12:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tenzij iemand een boekje heeft gelezen waarin weer een of ander hard-to-getspelletje als dè tactiek wordt aangeraden..
Ze kickt op de aandacht.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:55 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar even serieus:
Waarom pakt het monster mijn hand vast tijdens het wandelen of gaat ze op mijn schouder liggen als ze me niet leuk vindt?
Dat zie ik vaker bij meisjes jaquote:Op zondag 5 juli 2015 16:16 schreef Capstie het volgende:
[..]
Ze kickt op de aandacht.
Daarnaast is ze inderdaad bezig met iemand anders
Laat me dat herformuleren; ze kickt op aandacht van meerdere mannenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker bij meisjes ja![]()
Alleen gaf ik haar veel aandacht?
En hoe denk je dat ze met meer jongens loopt te klooien?
Het monster nog wel. Jeetje man, ben je überhaupt wel klaar om te daten als je zo op je pik getrapt bent na drie dates..quote:Op zondag 5 juli 2015 15:55 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar even serieus:
Waarom pakt het monster mijn hand vast tijdens het wandelen of gaat ze op mijn schouder liggen als ze me niet leuk vindt?
Wow was een grapje.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het monster nog wel. Jeetje man, ben je überhaupt wel klaar om te daten als je zo op je pik getrapt bent na drie dates..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |