nou en? dan begin jij toch een gespek, of je belt haar op en praat met haar... ekaar horen is veel intiemer dan de toch vaak veel oppervlakkige chats.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:58 schreef PausNicolaas het volgende:
...maakt ze nauwelijks meer aanstalten tot een gesprek o.i.d.
Ja, dat is wel zo. Voelt wel beter dan onzekerheid. Saaiheid weet ik niet. Mijn ouders zijn ook altijd bij elkaar en dat bevalt blijkbaar goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:15 schreef Re het volgende:
[..]
hey, je hebt het geprobeerd en je hebt nu duidelijkheid, het is je big gelukt om aandacht te krijgen van een meisje dus die ervaring heb je nu wel in je zak, en het zou ook ronduit saai zijn als het bij de eerste de beste al gelijk uitloopt op een succes. Ga op zoek naar een date, niet naar een relatie
Hahaha sowieso niet, ik doe alles goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik vond laatst mijn dagboek terug van die leeftijd. Geen touw aan vast te knopen. Ik ben verbaasd dat de jongens in die tijd niet gillend zijn weggerend.. Zo zul je zelf straks ook wel acties hebben waarbij je op je 29e denkt: REALLY? REALLY?????
Dat gebeurde ook zeker. Ze vond me leuk, ik vond haar leuk. Van de week weer een date gehad op haar initiatief. Hartstikke gezellig zoals gewoonlijk, niks fout gegaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:18 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nou en? dan begin jij toch een gespek, of je belt haar op en praat met haar... ekaar horen is veel intiemer dan de toch vaak veel oppervlakkige chats.
En ja, het is zeer waarschijnlijk dat als een meisje het gevoel heeft dat het contact een level verder gaat, ze ook graag zien dat het gedrag en de manier waarop julie contact hebben, zich verdiept;
bv dat je het meer over gevoelens hebt en minder over algemene zaken
Klinkt bijna alsof ze je gebruikt heeft. Maar je komt het er wel boven opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook zeker. Ze vond me leuk, ik vond haar leuk. Van de week weer een date gehad op haar initiatief. Hartstikke gezellig zoals gewoonlijk, niks fout gegaan.
Daarna heeft zij contact helemaal verbroken en kan ik gissen wat ze dan had gewild.![]()
![]()
Vervolgens zegt ze dat ik niks fout heb gedaan en dat ze zichzelf niet snapt maar dat ze ook geen relatie wil. Relatie is een woord dat ik nog nooit heb genoemd trouwens.![]()
Jah zou nog kunnen ook.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:05 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt bijna alsof ze je gebruikt heeft. Maar je komt het er wel boven op
Nee zo lang heb ik geen zin om "te wachten"quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Over jaartje of 2 nog eens proberen en dan gelijk er bovenop.
Ga gewoon door met je leven. Er zijn leukere vrouwenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee zo lang heb ik geen zin om "te wachten"
Of even tussendoor?
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 07:19 schreef Kassamiep het volgende:
"Ohnee, ik heb 2 hele dagen niets gehoord, ze negeert mij !"
Echt. Misschien heeft ze naast jou ook een leven.
Tenzij iemand een boekje heeft gelezen waarin weer een of ander hard-to-getspelletje als dè tactiek wordt aangeraden..quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.
Deze klopt over het algemeen wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Als iemand je echt leuk vindt gebeurt dit niet.
Too hard to get is echt een goede strategiequote:Op zondag 5 juli 2015 12:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tenzij iemand een boekje heeft gelezen waarin weer een of ander hard-to-getspelletje als dè tactiek wordt aangeraden..
Ze kickt op de aandacht.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:55 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar even serieus:
Waarom pakt het monster mijn hand vast tijdens het wandelen of gaat ze op mijn schouder liggen als ze me niet leuk vindt?
Dat zie ik vaker bij meisjes jaquote:Op zondag 5 juli 2015 16:16 schreef Capstie het volgende:
[..]
Ze kickt op de aandacht.
Daarnaast is ze inderdaad bezig met iemand anders
Laat me dat herformuleren; ze kickt op aandacht van meerdere mannenquote:Op zondag 5 juli 2015 16:30 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat zie ik vaker bij meisjes ja![]()
Alleen gaf ik haar veel aandacht?
En hoe denk je dat ze met meer jongens loopt te klooien?
Het monster nog wel. Jeetje man, ben je überhaupt wel klaar om te daten als je zo op je pik getrapt bent na drie dates..quote:Op zondag 5 juli 2015 15:55 schreef PausNicolaas het volgende:
Maar even serieus:
Waarom pakt het monster mijn hand vast tijdens het wandelen of gaat ze op mijn schouder liggen als ze me niet leuk vindt?
Wow was een grapje.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het monster nog wel. Jeetje man, ben je überhaupt wel klaar om te daten als je zo op je pik getrapt bent na drie dates..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |