SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
BBQ aanmaken met spiritus of zo... het blijft niet een en al ellende...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
De maan illusie, hoe hoger deze aan de hemel staat hoe kleiner die lijkt. Als je naar de maan kijkt door een lege wcrol, dan ziet ie er ineens heel klein uitquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ruik bbq, hoop op onweer, snap niet waarom de maan groter lijkt als ik op de bank zit dan als ik voor het open raam sta en hoor een ambulance. Gaat nog wel een tijdje duren voor ik slaap.
Baard beschermd je gezicht tegen gevaarlijke UV straling. Laten staan dus.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou toch echt zweren dat ik me vandaag geschoren had...
Ik zag hem ook al; als Utrechter, het minst gunstig; die toppen zie je barsten, de klamheid is te voelen; en dan op het moment dat het moet losbarsten, twee druppels en supervochtig en heet....quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:02 schreef INViCTuS het volgende:
Wie weet, wie weet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er een extra fan in zitten, en die slaat steeds even aan, maar die maakt zo een herriequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Mijn computer maakt herrie, meestal een teken dat ie het warm heeft...
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef DonDruiper het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan het dat het in Leeuwarden altijd warmer is dan in de rest van de provincie?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Raar, dat gevoel heb ik altijd met mijn auto, dat de auto dan extra toeren maakt om frisser te blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:
Haha ik hoorde net die sirenes ;oquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:01 schreef Rabieluh het volgende:
Weer 2 ambulances en de brandweer in de straat. Die hitte is niet gezond.
Ah oke.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De enige stad in de provincie en de rest zijn meren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |