Je bent vroeg terug. Dat ging in mijn tijd anders.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:32 schreef roos94 het volgende:
Net dat discofeestje gehad. Was prima te doen want airco al was het pak nog steeds erg warm
Een heerlijke klassieker ja.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een vette tropische regenbui hier. De duivel schijt toch altijd weer op dezelfde hoop.
Lijkt wel het intro van dit:
Belachelijk slechte remaster dit trouwens. Kut op Dirk.
Deze is de shit.
was een discofeestje voor mijn clienten(met een verstandelijke beperkingquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:40 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je bent vroeg terug. Dat ging in mijn tijd anders.
Ah zo. Als het maar leuk was Katja. En zo heb je nog wat aan je avond.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
was een discofeestje voor mijn clienten(met een verstandelijke beperking)
leuk was het zeker. Alleen morgen weer 06.30 uur op, dus even proberen zo te slapen in de warmte..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ah zo. Als het maar leuk was Katja. En zo heb je nog wat aan je avond.
Sterkte. Hier 5:30 en ik ga nog lang niet naar bed. De baas zal weer blij met me zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
leuk was het zeker. Alleen morgen weer 06.30 uur op, dus even proberen zo te slapen in de warmte..
Veel airco's in de buurt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:21 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Nee nog niet, mijn been is nogsteeds bloed rood. En de stroom viel net uit, hele buurt hier zonder stroom behalve wij.
Denkertje deze man. Ziet meteen een oorzakelijk verband.quote:
Nogal wiedes, gisteravond koelde het eerder en meer af dan werd verwacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie dat de voorspellingen voor morgen een beetje naar beneden zijn bijgesteld. Dat hitterecord gaat waarschijnlijk toch niet gebroken worden.
Maar bijvoorbeeld Arcen en Maastricht, plaatsen waar het record vandaan moet komen, laten nog wel dezelfde voorspellingen zien.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zie dat de voorspellingen voor morgen een beetje naar beneden zijn bijgesteld. Dat hitterecord gaat waarschijnlijk toch niet gebroken worden.
Laten we hopen dat het in Maastricht niet gaat regenen en onweren. Dat lijkt lekker, maar de dag erna als de zon weer schijnt en de temperaturen omhoog schieten is het niet te harden.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Arcen en Maastricht, plaatsen waar het record vandaan moet komen, laten nog wel dezelfde voorspellingen zien.
Het zal vooral afhangen van of en wanneer onweer begint in het zuidoosten.
Hopelijk vroeger dan verwacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld Arcen en Maastricht, plaatsen waar het record vandaan moet komen, laten nog wel dezelfde voorspellingen zien.
Het zal vooral afhangen van of en wanneer onweer begint in het zuidoosten.
Het geeft de kans om het binnen een beetje te laten afkoelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:24 schreef Cherna het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het in Maastricht niet gaat regenen en onweren. Dat lijkt lekker, maar de dag erna als de zon weer schijnt en de temperaturen omhoog schieten is het niet te harden.
Hier in Den Haag ook vies warm.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:04 schreef roos94 het volgende:
Het is echt niet normaal benauwd in Rotterdam..
Ik moet nog vroeger opquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
leuk was het zeker. Alleen morgen weer 06.30 uur op, dus even proberen zo te slapen in de warmte..
Luchtvochtigheid van 90%....quote:Op vrijdag 3 juli 2015 21:04 schreef roos94 het volgende:
Het is echt niet normaal benauwd in Rotterdam..
heb een slordige tien jaar in verschillende keukens gewerkt en dit weer was een hel op aarde. Bloedheet, hoge luchtvochtigheid, oven, koelkasten en grill die veel hitte afgeven en de tent afgeladen vol omdat niemand zin heeft om te koken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
En het is nu al 32 graden op het werk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |