Je moet maar zo zien, je valt vanzelf in slaapquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
30,3 graden Celsius @ Eindhoven @22u20.
http://www.knmi.nl/actueel/
Ik ben al even aan het wachten om de ramen open te doen maar nu heeft dat nog geen zin. Beneden gaat het niet lukken (dat duurt nog te lang) en ik ga gedwongen later en korter moeten slapen als ik goed aan warmtebeheer wil doen.
Op mijn slaapkamwer is het al boven de 27. Leuk man, dit pokkeweer.
Als ik een klamboenet zou hebben dan zou ik het doen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:28 schreef okedoei het volgende:
Gewoon in de tuin slapen. Vannacht gedaan.
Dat is het hem juist, ik val niet in slaap als het zo heet is en wanneer ik eindelijk in slaap val dan word ik voordat de eerste diepe slaapfase voorbij is wakker doordat mijn nek kletsnat is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je moet maar zo zien, je valt vanzelf in slaap
Ye, nog steeds warrumquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
30,3 graden Celsius @ Eindhoven @22u20.
http://www.knmi.nl/actueel/
Ik ben al even aan het wachten om de ramen open te doen maar nu heeft dat nog geen zin. Beneden gaat het niet lukken (dat duurt nog te lang) en ik ga gedwongen later en korter moeten slapen als ik goed aan warmtebeheer wil doen.
Op mijn slaapkamwer is het al boven de 27. Leuk man, dit pokkeweer.
iewlquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, ik val niet in slaap als het zo heet is en wanneer ik eindelijk in slaap val dan word ik voordat de eerste diepe slaapfase voorbij is wakker doordat mijn nek kletsnat is.
Ik heb een hangmat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als ik een klamboenet zou hebben dan zou ik het doen.
Helpt een badhanddoek niet op je kussen zodat die het zweet absorbeert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, ik val niet in slaap als het zo heet is en wanneer ik eindelijk in slaap val dan word ik voordat de eerste diepe slaapfase voorbij is wakker doordat mijn nek kletsnat is.
Zou je dat t-shirtje niet beter uit laten?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:44 schreef MakkieR het volgende:
Hier is het momenteel 24 graden in de woonkamer dus met een T-shirtje en een laken moet het slapen straks goed te doen zijn.
In geval van nood (T>27) doe ik het maar het slaapt ook niet echt lekker. Hoe dan ook lijdt de slaap er onder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Helpt een badhanddoek niet op je kussen zodat die het zweet absorbeert?
25,5quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:44 schreef MakkieR het volgende:
Hier is het momenteel 24 graden in de woonkamer dus met een T-shirtje en een laken moet het slapen straks goed te doen zijn.
Denk het niet, tenzij het nog steeds bloody hot is, maar 24 graden moet toch te doen zijn lijkt mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zou je dat t-shirtje niet beter uitlaten?
Was het maar 40 graden koeler dan nu!quote:
Zou zomaar kunnen. Records moeten ooit een keer verbroken worden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:04 schreef Zwansen het volgende:
Bizar, in 71 jaar is het maximaal 38,6 geweest. Nu praten we over 40 en sommigen over 41?
Eerst zien, dan geloven.
Zou je dan kunnen spreken van een natnek?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Maar deze liever niet als het even kan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:10 schreef okedoei het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Records moeten ooit een keer verbroken worden.
Bullshit, het is prima als een eenmaal gevestigd record nooit meer wordt gebroken. Bijvoorbeeld het record van de meest obese man/vrouw, of het meest ellendige weer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:10 schreef okedoei het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Records moeten ooit een keer verbroken worden.
Lekker de hele dag met 35 graden in de hangmat liggen met een koelbox vol met bier naast je is niks voor jou?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar deze liever niet als het even kan.
Speek voor jezelf! Ik niet! Dat heb ik nooit gedaan en dat zal ik nooit doen. Al ben ik geen fan van regen maar ik heb veel liever dat het regent dan dat het dit weer is, die regen daar pas je je wel aan aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:50 schreef MakkieR het volgende:
Het is even een paar dagen afzien, straks zitten we weer te klagen over kou, regen, wind, storm, onweer etc.
quote:Joggers wheezed, electric wires warped, and Britain sweated through its hottest July day on record as a wide swath of Western Europe sweltered in a heat wave.
..
Britain's Met Office, the weather forecasting service, said it the hottest July day since records began in the 1800s based on the 36.7C recorded at London's Heathrow airport.
At Wimbledon, even an Australian like Bernard Tomic complained of dizzying heat: temperatures hovering near 34C made it one of the hottest days on record at the tournament.
Forecaster Meteo France said Paris reached 39.7C, the highest temperature recorded in July since 1947, and the second-highest since record-keeping began in 1873.
..
French officials said the heat wave was just beginning. On Tuesday, southwest France saw temperatures reaching 42C and Cordoba in southern Spain recorded nearly 44C.
"We have a lot of heat-wave days ahead of us," Gourand said, noting that a wide swath of southern France from Toulouse to Lyon was facing heat of up to 41C until the middle of next week.
29.5 hierquote:
Koop net als ik een mediflow waterkussen. Gekocht omdat ik altijd een stijve nek had na het slapen, mooi bijeffect: het water koelt je hoofd lekker. Ik zweet nogal snel maar met dit kussen niet. En geen stijve nek meer. Kost 70 euro maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In geval van nood (T>27) doe ik het maar het slaapt ook niet echt lekker. Hoe dan ook lijdt de slaap er onder.
Niet echt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:19 schreef okedoei het volgende:
[..]
Lekker de hele dag met 35 graden in de hangmat liggen met een koelbox vol met bier naast je is niks voor jou?
Oh. Ja dan kan ik het me voorstellen dat je liever een graad of 20 ofzo hebt.quote:
En Radio Decibel op...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt weer zon saaie nederlander met zijn tokkie volkswagen of nog erger..opel
De meeste mensen zijn helemaal niet zo enthousiast.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:44 schreef Szikha het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo enthousiast is![]()
Tijdje terug was het in Israël ook ontzettend heet. Auto's vlogen spontaan in brand. Ik kan heel slecht tegen warmte. Was blij terug in Nederland te zijn en nu begint het hier weer.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ndiensten-hitte.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2015 07:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had ik toch gelijk hoewel het sarcastisch bedoeld wasVandaag minder treinen door hitte.
Link ben ik kwijt, maar staat op ad.nl
Hier ook, maar jij komt ook uit Rotterdam toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |