Wat is er zo erg aan toeteren dat dat moord rechtvaardigt? En waarom heb je het over 'apen'?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt tijd dat ze die toeterende apen eens omver walsen.
Varkens, ook goedquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan toeteren dat dat moord rechtvaardigt? En waarom heb je het over 'apen'?
Wilt niet eens in beeld.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
Wat een gelul van die mocro
https://www.periscope.tv/(...)t2WK7-aGZYb-ldywF2LD
Hij zegt dat er alleen maar Nederlanders aan het rellen zijnquote:
Dat zei hij toch niet?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij zegt dat er alleen maar Nederlanders aan het rellen zijn
Tuurlijk jongen.
En het is natuurlijk de schuld van de politie.
Als ze gewoon naar huis gaan stopt het vanzelf.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij zegt dat er alleen maar Nederlanders aan het rellen zijn
Tuurlijk jongen.
En het is natuurlijk de schuld van de politie.
Staan wel een paar ramptoeristen ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei hij toch niet?
Alleen dat bijna iedereen die nu aan het rellen is niet uit de wijk komt.
Je kan het straks wel terugzien als het goed is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei hij toch niet?
twitter:regio15 twitterde op woensdag 01-07-2015 om 23:39:31Leden van de Mobiele Eenheid rijden nu rond in de bekende Jeeps. De groepen mensen worden uiteengedreven. http://t.co/jOvfAiKsU7 reageer retweet
Maar dan met benzinequote:Op woensdag 1 juli 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
Fuck die jeeps, ik zeg tijd voor waterkanonnen.
Heb de stream niet open. Maar dat krijg ik ook door van bekenden die daar wonen. Die ook inderdaad bevestigen dat er groepjes blanke (!) hooligan-achtige types de boel aan het opstoken zijn. (Dus toch ADO-supporters?)quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zei hij toch niet?
Dat is trouwens bij Hoefkade, niet Hobbemaplein.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Heb de stream niet open. Maar dat krijg ik ook door van bekenden die daar wonen. Die ook inderdaad bevestigen dat er groepjes blanke (!) hooligan-achtige types de boel aan het opstoken zijn. (Dus toch ADO-supporters?)
Dutchbatquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenavond gewoon leger inzet daar. Mooi geweest.
Ach jezus, weer iemand die ado hooligans roeptquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is trouwens bij Hoefkade, niet Hobbemaplein.
Ik quote iemand die vanaf Hoefkade uit z'n raam aan het toekijken is. Geen ADO-kleuren. Wel typische hooligans. En net alsof die inbreeds van ADO niet bij elke rel als strontvliegen op dunne diarree opduiken.....quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach jezus, weer iemand die ado hooligans roept
Ja zo kun je ook alles recht lullen wat krom is. Gewoon lekker anderen de schuld geven johquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik quote iemand die vanaf Hoefkade uit z'n raam aan het toekijken is. Geen ADO-kleuren. Wel typische hooligans. En net alsof die inbreeds van ADO niet bij elke rel als strontvliegen op dunne diarree opduiken.....
Zijn ook niet politie aan het treiteren. Zijn alles met een kleurtje aan het provoceren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik quote iemand die vanaf Hoefkade uit z'n raam aan het toekijken is. Geen ADO-kleuren. Wel typische hooligans. En net alsof die inbreeds van ADO niet bij elke rel als strontvliegen op dunne diarree opduiken.....
Wat wil je nou?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja zo kun je ook alles recht lullen wat krom is. Gewoon lekker anderen de schuld geven joh. Daar is meneer van Aartsen toevallig ook heel gevoelig voor.
Je snapt niet dat hier veel meer woede en onvrede aan ten grondslag ligt dan alleen die affaire Mitch Henriquez?quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik word zo doodmoe van die sensatiezoekers die dit trieste incident gebruiken om lekker te gaan lopen rellenAls je echt medeleven wil betuigen loop je gewoon een stille tocht maar nee, we gaan de hardwerkende mensen ook nog even een trap na geven door hun winkel te vernielen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |