Ik ook als ik de assistent van Louis was geweest. Alsof Louis luistert naar inbreng van assistenten. Zie de affaire Giggs. Hoe groot is die plaat voor jouw kop?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Blind is medeverantwoordelijk voor de meer dan uitmuntende prestatie op het WK 2014 te Brazilië.
aha dus Blind is, vanuit exact dezelfde rol, niet mede verantwoordelijk voor het brons in Brazilië maar wel medeverantwoordelijk voor het kwalificatiedebacle. Ok. Bedankt hansquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik ook als ik de assistent van Louis was geweest. Alsof Louis luistert naar inbreng van assistenten. Zie de affaire Giggs. Hoe groot is die plaat voor jouw kop?
Dat legde ik eerder al uit waarom. Maar toen kon je het allemaal niks rotten. Ken de feiten. Onder Hiddink heeft Blind een grotere rol gekregen. Onder Van Gaal is niemand assistent. Van Gaal is een dictator en dat hadden ze nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:10 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
aha dus Blind is, vanuit exact dezelfde rol, niet mede verantwoordelijk voor het brons in Brazilië maar wel medeverantwoordelijk voor het kwalificatiedebacle. Ok. Bedankt hans
Spreken van feitenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:34 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat legde ik eerder al uit waarom. Maar toen kon je het allemaal niks rotten. Ken de feiten. Onder Hiddink heeft Blind een grotere rol gekregen. Onder Van Gaal is niemand assistent. Van Gaal is een dictator en dat hadden ze nodig.
Ahah. Jij wel met Danny dus?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:48 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Spreken van feitenOf jij moet dagelijks met Truus en Guus aan de koffie zitten, of je gokt maar wat. Ik denk dat 2e. Daarom interesseert het mij ook verder geen kont wat jij er van vindt
Dat hoeft ook niet. De feiten zijn dat hij assistent was onder zowel van Gaal als onder Hiddink. Jij bedenkt er wat bij over de invloed van Blind en wat van gaal tegen hem zou zeggen en weet ik het. Dat zijn geen feiten maar gewoon verzinseltjes.quote:
Verzinsels?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. De feiten zijn dat hij assistent was onder zowel van Gaal als onder Hiddink. Jij bedenkt er wat bij over de invloed van Blind en wat van gaal tegen hem zou zeggen en weet ik het. Dat zijn geen feiten maar gewoon verzinseltjes.
quote:De rol van Blind wordt in de komende twee jaar al groter, gaf Hiddink bij zijn presentatie aan. "Ik heb Blind als speler en aanvoerder gehad vroeger. Ik neem nu de eindbeslissing en heb de eindverantwoordelijkheid, maar zijn oordeel zal zeker heel zwaar wegen. Hij was al prominent, maar zijn aandeel zal voor de buitenwereld misschien nog wel groter worden. Hij zal ook af en toe voor de camera staan."
Waar is het stuk dat hij geen rol speelde bij Louisgod?quote:
Ok Danny. Succes met je carrière.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:43 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waar is het stuk dat hij geen rol speelde bij Louisgod?
En wat daar staat is dat in 2 jaar tijd de rol groter wordt. Aldus hiddink bij de presentatie. Totale vaagheid is dit.
Nee beste alpeko, je zit er echt naast. #teamblind
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |