Die heeft nog minder ervaring dan Blind.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ruud van Nistelrooy voor president!
Ik weet niet of Ruud een VVD'er is, gezien zijn vermogen acht ik die kans wel aanwezig.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ruud van Nistelrooy voor president!
Mijn opmerking was wederom sarcastisch, ditmaal wel zonderquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heeft nog minder ervaring dan Blind.
Daar is heel Nederland het wel zo'n beetje over eens, behalve Bert van Oostveen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn opmerking was wederom sarcastisch, ditmaal wel zonder.
De KNVB had vorig jaar gewoon moeten kiezen voor Ronald Koeman. In mijn ogen de enige echte opvolger van Louis van Gaal.
Bert is dan ook gewoon een vent met onvoldoende know how.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar is heel Nederland het wel zo'n beetje over eens, behalve Bert van Oostveen.
Aron Winter of HTCquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De bondscoach na Blind wordt juist een donkere trainer.
#SteinerLogic valt niet te betwisten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:37 schreef Steinerized het volgende:
Baby Blind wordt nu zeker aanvoerder, aanstaand recordinternational en assistent-trainer.
Nee, het blijft een loserquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:02 schreef Dingflofbips het volgende:
En als we straks t ek binnenhalen is het plotseling een god?
gracias!quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
OP kan rechtstreeks op een tegeltje. Zoveel waarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |