Zulke mensen kunnen beter ergens anders heen..quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tijd om naar een betere wijk te gaan.
Dat al helemaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zulke mensen kunnen beter ergens anders heen..
Hier is een wijk-voetbal-kampioenschap verplaatst, terwijl 90% van de deelnemers niet snel verbrand om het zo maar te zeggen....quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:06 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zou het erg prettig vinden als ze allemaal zouden oprotten.
Huidige kampertemperatuur...29,8 !
quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is een wijk-voetbal-kampioenschap verplaatst, terwijl 90% van de deelnemers niet snel verbrand om het zo maar te zeggen....
Verder valt het aan deze kant van de buurt wel mee gelukkig, maar ik ken het gevoel wel.
Iets nodig? Vraag dan om een magnumquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Ja, van de week stond ik met mn fiets een straat verder, kwam er een auto'tje heel langzaam voorbij, vroegen ze of ik nog iets nodig had. Zucht.
Ik hoop niet dat estofex tot te laat aan de bbq zit vanavond.
Ben er bang voor, zal wel weer een middennacht update wordenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zie je wel, hele vriendelijke mensen altijd.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:11 schreef Rabieluh het volgende:
[..].
Ja, van de week stond ik met mn fiets een straat verder, kwam er een auto'tje heel langzaam voorbij, vroegen ze of ik nog iets nodig had. Zucht.
.45 of een .357?quote:
Met deze hitte merk je een autobanden-brandje toch niet meerquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We gaan toch niet lopen stoken he? Het is al zo warm.
omg..quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nog even een erg naar bericht, die traumaheli van vanmiddag hier (en 2 ambus en een politiemacht) kwam dus voor een kindje van een half jaar oud. Die had de hele dag in de zon gelegen en heeft 3e graads brandwonden.
Wat ziek
Overal staat dat je kids en dieren niet in de auto moet laten zitten... Misschien ook maar zeggen dat je kinderen niet hele dag in de zin moeten laten liggen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Nog even een erg naar bericht, die traumaheli van vanmiddag hier (en 2 ambus en een politiemacht) kwam dus voor een kindje van een half jaar oud. Die had de hele dag in de zon gelegen en heeft 3e graads brandwonden.
Wat ziek
Ik snap serieus niet dat je je kind van een half jaar met dit weer überhaupt de zon in laat gaan/in de zon zetquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ziek
Nee, echt idioot.. die verbranden al van een winterzonnetje in januari...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat je je kind van een half jaar met dit weer überhaupt de zon in laat gaan/in de zon zet
Damn, wat een domme ouders...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ziek
Dat klinkt echt geweldig, ik heb net de 30,0 gehaald binnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:35 schreef MaLo het volgende:
Hier is het 23,6 graad binnen en 29,9 graad buiten, op dit moment
Ik laat mijn zoontjes niet eens 5 minuten alleen in de auto zitten als ik moet afrekenen ofzo, met deze hitte gaan ze gewoon mee. Geen twijfel over mogelijk, gewoon gezond nadenkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:31 schreef Rabieluh het volgende:
Wat ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |