Niet Pineapple. Seth Rogen en James Franco zijn goed.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:17 schreef hornage het volgende:
Is dit Pineapple Express?
Nooit gezien, maar iig met Seth Rogan en James Franco
Nou nog twee namen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:30 schreef sasquatsch het volgende:
Knocked Up![]()
Katherine Heigl![]()
Jay Baruchel![]()
Jonah Hill![]()
Verder kom ik niet
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:01 schreef drakin het volgende:
kwooten is handiger als iemand het punt krijgt
En deze 40 plusser moet het dan maar weer zelf opzoeken?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:03 schreef pipster het volgende:
Ja daar heb je een punt....
Meestal wil ik me daar wel aan wagen, volgende keer weer volledig met quote, maarja ik ben al 40+ dus dan vergeet je wel eens wat.
[..]
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:16 schreef pipster het volgende:
In dit geval ..., maar dat red jij, als vurig typje.![]()
The Thing![]()
Alien vs Predator![]()
March of the PinguïnsHeel vreemd, maar die staat niet op de wikipagina die ik aanhoud
Happy Feet![]()
The Mountains of Madness (zou daar een film van zijn...)Er is een film die zo heet, maar verkeerde continent
Flauw, maar die staat er welquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:18 schreef pipster het volgende:
Oh en nog een keer The Thing (the remake)
Het is, dat is alvast ene acteur.quote:
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Doen we gewoon nog een hintje.quote:
quote:In the waning days of the American Civil War, a wounded soldier embarks on a perilous journey back home to, North Carolina to reunite with his sweetheart.
Nog een muzikant JW, en een helaas vorig jaar overleden acteur bv. (niet RW) of GR/DS/NP/BG.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
Cold Mountain![]()
Nicole Kidman![]()
Renee Zellweger![]()
Jazeker, maak er meteen een punt voor Sas +1 van, kan natuurlijk nog een stuk door hinten, maar vind het punt wel bij jou passen ipv een sandsje.quote:
quote:
Vind ik leuk voor je en dan doe je zo tegen me?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Vind ik leuk voor je en dan doe je zo tegen me?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |