SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.RED ONS HENNIEGOD
Eigenlijk zijn er maar 2.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
het aantal landen met twee top CV's is vrij beperkt
haha wie kijkt de finale nou nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt de laatste wedstrijd die ik kijk.
Urukwee en Italie ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:29 schreef Sked het volgende:
[..]
het aantal landen met twee top CV's is vrij beperkt
Iemand die dan niet thuis is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
haha wie kijkt de finale nou niet
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:32 schreef Rickertman96 het volgende:
haha
[..]
zorg dat je thuis bent, dit wil je niet missen
Duitsland LOLquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Gimenez nog geen top noemen, zat meer te denken aan Duitsland/Spanje erbij
Boateng is geen topverdedigerquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zou Gimenez nog geen top noemen, zat meer te denken aan Duitsland/Spanje erbij
In vergelijking hebben die een meer dan goed duo centraal. Zeker als je gewoon Boateng met Hummels er neerzetquote:
Zal ie wel weer om 9 uur er komen door de ochtendploeg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind je wedstrijdverslagen wel leuk om te lezen.
hahahahquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:34 schreef Sked het volgende:
[..]
In vergelijking hebben die een meer dan goed duo centraal. Zeker als je gewoon Boateng met Hummels er neerzet
Vind Pique alleen opbouwend heel goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dan hou je alleen Italië over. Of had je wat te zeuren over Bonucci/Chiellini?quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:35 schreef Rickertman96 het volgende:
Ramos is slecht, dus Spanje niet nee
Pique heeft een goed seizoen achter de rug
Barzagli>Chiellini gastquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, dan hou je alleen Italië over. Of had je wat te zeuren over Bonucci/Chiellini?
Ja, goed voor je ritme is het niet iddquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal ie wel weer om 9 uur er komen door de ochtendploeg.
Voordeel is dat ik vanaf morgen mijn ritme kan verleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |