Vooral de media volgen verderquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet alle politie. Maar ik vind die relschoppers echt/net zo achterlijk.
Nee, lekker geweld met geweld bestrijden...quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral de media volgen verder
Valt me tegen Fylax
Politiegeweld is legaalquote:Op woensdag 1 juli 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee lekker geweld met geweld bestrijden...
moet morgen even nieuwe oplader kopen voor pockie heb in hotel vergetenquote:
Je kan trouwens hier:quote:
Waar is de SC wel voor dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan trouwens hier:
NWS / Rijksrecherche doet onderzoek na dood arrestant #5
Discussiëren over de politie en het geweld, daar is deze sc niet voor.
Liever een circlejerk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 02:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van alles, maar dit soort discussies hebben hier weinig nut.
niet slim vn jequote:Op woensdag 1 juli 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet morgen even nieuwe oplader kopen voor pockie heb in hotel vergeten
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Niet zeuren, het is daar frisser dan in de rest van het land.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil onthullen dat het zelfs in Groningen heet is.
Sowwwwwww koekoekquote:Op woensdag 1 juli 2015 03:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Niet zeuren, het is daar frisser dan in de rest van het land.
[ afbeelding ]&extension=png
Zit je nou gewoon op Fatima te wachten?quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:16 schreef LTVDK het volgende:
Zo ziet Agga er over 3 dagen ook uit overigens.
Die ligt al uren te slapen, wat ik ook maar eens moet gaan doen overigens.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zit je nou gewoon op Fatima te wachten?
Ik wil je niet weghebben ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 03:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ligt al uren te slapen, wat ik ook maar eens moet gaan doen overigens.
Nee ik snap het alweer, jij wilt liever even samen met fielaks zijn.quote:
quote:Het is in de nacht van dinsdag op woensdag opnieuw onrustig in de Schilderswijk in Den Haag, meldt de politie.
Met die maatregel wil de provincie Noord-Brabant de natuur beter beschermen tegen schade door te hoge concentraties stikstof, die vooral van veehouderijen komen.
''Groepen aanhangers van al-Qaeda vielen de gevangenis in de stad Taiz aan en meer dan twaalfhonderd gevaarlijke gevangenen zijn ontsnapt'', zei een veiligheidsfunctionaris tegen het staatspersbureau.
Smog door ozon ontstaat bij grote hoeveelheden verontreinigende stoffen in de lucht, zoals stikstofoxiden. De vervuilende stoffen worden onder invloed van zonlicht omgezet in ozon. Dagen met hoge ozonconcentraties zijn vaak warme dagen met hoge zonkracht en weinig wind uit het zuidoosten.
Bij Extrema Outdoor is het protest van de agenten van 14.00 tot 17.00 uur. Ook dan is er overleg. Daarbij gaat het onder meer over de werkdruk bij de politie. Tijdens de acties blijven agenten wel inzetbaar voor calamiteiten en 112-meldingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:52 schreef Uccie het volgende:
Ik ga me zo maar door de ruines van Den Haag begeven en kijken of kantoor er nog staat.Veel succes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta nu al 20 min te wachten bij de apotheek die blijkbaar pas half 9 opengaat.quote:
haquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik sta nu al 20 min te wachten bij de apotheek die blijkbaar pas half 9 opengaat.
Ik ga .nu wel richting diepvrieskantoor. Tot half 6.quote:
Goede airco dus? Dat is wel ideaal.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga .nu wel richting diepvrieskantoor. Tot half 6.
Lekker chillen voor de 'drugstore'. In de zon.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik sta nu al 20 min te wachten bij de apotheek die blijkbaar pas half 9 opengaat.
Voor mijn dagelijkse fix ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lekker chillen voor de 'drugstore'. In de zon.
Alleen slippersquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:24 schreef Specularium het volgende:
Wat dragen jullie voor kleding vandaag?
Mijn supertoffe dure witte broek en een fuchsiaroze t-shirt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wilde net een picca maken voor in LIF.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn supertoffe dure witte broek en een fuchsiaroze t-shirt.
En voor een acceptabele prijs ook nog!quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marianne heeft vast wel tips waar je een mooie broek kan halen.
Klinkt als een win-win-win situatie zoals mijn nieuwe voorbeeldfiguur Michael Scott dat zou zeggen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En voor een acceptabele prijs ook nog!
Marktplaatsquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
En voor een acceptabele prijs ook nog!
Marktplaatsquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:21 schreef Njosnavelin het volgende:
Omg een linkje, dan moet het wel goed zijn.
Maar je bent binnen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Inmiddels ben ik wit van de zonnebrand, helemaal klaar voor die tropische temperaturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |