Ga je ook al klagen? Hij zit al 180 meter hoger dan gisteren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:40 schreef Viro het volgende:
Yas je kon het niet laten he?Weer een heli hier, net wanneer ikk in bed lig.
Jij weet als geen ander hoe irritant geluidsoverlast is.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee. Daar wen je ook vanzelf wel aan.
Hij zou nog blij zijn met Hunter-Killersquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander hoe irritant geluidsoverlast is.
Dan is het niet ineens goed omdat het in de lucht vliegt.
Ja ok, als je het geluid niet mooi vind dan is het misschien wel kut. Maar ik woon ook op een vliegroute heh en dat geluid van vliegtuigen dat ben ik zo erg gewend dat ik alleen nog maar de bijzonderheden hoor, de rest valt niet eens meer op.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet als geen ander hoe irritant geluidsoverlast is.
Dan is het niet ineens goed omdat het in de lucht vliegt.
Mjah, dat komt niet vaak voor.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
Ik vind een F-16 ook wel tof maar niet om 4 uur 's nachts.
quote:
Hete selfies?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maakt het mij veel makkelijker hete pics naar iedereen te sturen.
JA!twitter:usame_yami twitterde op woensdag 01-07-2015 om 00:49:05als problemen in den haag gewerd door nederlanders plaats van marokkanen en antelianen zou er niks gebeuren met hun. reageer retweet
Nou ik niet. Ik zou wel een prepaid ding willen. Van een paar tientjes. Maar ik weet niet welke.quote:
Welk besturingssysteem?quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo lang.
Hoop gemist.
Je moet wel een beetje kwaliteit (snelheid/intern geheugen) hebben anders dan is het gewoon ruk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:54 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik zou wel een prepaid ding willen. Van een paar tientjes. Maar ik weet niet welke.
En dan zijn ze al gauw duur.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje kwaliteit (snelheid/intern geheugen) hebben anders dan is het gewoon ruk.
Ik heb ook pas sinds maart of zo een moderne, ging meteen een hele wereld open. Daarvoor had ik een goedkope simpele "smart"phone maar die was gewoon te traag en kut.quote:Op woensdag 1 juli 2015 00:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet zo lang.
Hoop gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |