Wat gaan ze hopelijk zo brengen?quote:
Extra groot broodje kipfiletquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra groot broodje kipfilet
Kreeg net een sms'je dat het rond 20.13 binnen moet zijn. Nu dus ongeveer.... hongerig...
Ik zie geen reet.quote:De rook is tot in de verre omtrek te zien.
Hoax!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:59 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/brandweerGM/status/615954458485334016
[..]
Ik zie geen reet.
Je zou geen goed ramptoerist zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:10 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/JanHaro/status/615945751185780736
Ik moet blijkbaar wat aan m'n ogen doen. Ik woon 100 meter verderop
Dan zit je er midden inquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:59 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/brandweerGM/status/615954458485334016
[..]
Ik zie geen reet.
Ik loop hopeloos achterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Cue_ het volgende:
Zoveel series die de afgelopen week weer nieuw seizoen zijn begonnen
(Nu nog hopen dat t nog een beetje leuk is)
Beetje zitten gamen de laatste tijd en gewoon stomzinnig discovery, NG en dat soort dingen zitten kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Gaat lekker met jullie zeg![]()
Ik ben met alles bijf nouja HoC nog een paar afleveringen en ook van Orange maar die komen in massa en dus heb ik nog even eig wel
Die blijven vaak goed jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja douchen![]()
Net weer van die autocorrect dingen gelezen. Ik blijf erom lachen
Geen idee waardoor. Kom lastig in slaap. Als ik slaap gaat het wel, alleen afgelopen nacht was ik om 2 uur nog wakker. Best kut als je weer op tijd op moet.quote:
Dat je weet hoe die heet. Ik zou het gewoon een eng beest noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:55 schreef DrMarten het volgende:
En er vloog op de valreep nog even een Junikever in mijn nek
[ afbeelding ]
En hoe ging t?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee waardoor. Kom lastig in slaap. Als ik slaap gaat het wel, alleen afgelopen nacht was ik om 2 uur nog wakker. Best kut als je weer op tijd op moet.
Gelukkig morgen er vroeg uit, ondanks vakantie. Schuur opruimen, huis opruimen, huis schoonmaken, spullen pakken.quote:
half acht en half elfquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Wat noem jij vroeg opstaan en wat noemt zij uitslapen?
Ik ben vandaag precies 6 jaar vrij en van god losquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Hoera, vandaag ben ik precies 10 jaar een werkslaaf!
Oeehquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:31 schreef DrMarten het volgende:
Redelijk.
Bijna in Almelo dus bijna bij de koffie
Na schoolperiode?quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Kolere heb jij dan nog een tijd lang zitten slacken op kosten van de staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Heb je medicijnen gestudeerd? Je bent 40 vent.... mijne godquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufiquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je medicijnen gestudeerd? Je bent 40 vent.... mijne god
Dat was wel voor Q.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufi
Zolang je maar binnen tien jaar een studie afmaaktequote:Op woensdag 1 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufi
Gister de maandelijkse betaling weer de deur uit gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg ongelimiteerde lening die ik nu terug aan het betalen ben.
Omweg genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere heb jij dan nog een tijd lang zitten slacken op kosten van de staat
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister de maandelijkse betaling weer de deur uit gedaan![]()
![]()
Begin vorig jaar laatste beetje betaaldquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.
Ik kan er anders heel veel leuke dingen van doenquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan er anders heel veel leuke dingen van doen
En fijn dat de rente nu laag is, alleen de jaren dat ik niet afloste vanwege te weinig inkomen liep de schuld wel lekker op met 4%. Heeft me erg veel geld gekost.
Nu maar eens aan het werk. Centen verdienen om de komende maand weer af te lossen
Je hebt de lening sowieso al gebruikt om bier te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.
En toen was het bier een stuk goedkoper dus het was een goede investering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt de lening sowieso al gebruikt om bier te kopen.
Aandelen Grolsch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.
Dat is idd wel een goedkopere optie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er al vanaf![]()
Maar goe,d ik ben ook als een watje thuis blijven wonen
Aandelen bierbuik.quote:
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk gevalquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Aandelen bierbuik.Die poog ik nu af te lossen maar dat kost nogal wat pijn en moeite.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk geval
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk geval
Tot m'n 25equote:Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.
Het zit bij mij ook niet in de familie. Best makkelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van ons kunnen daarna niet meer dicht
Ja, maar voor nu wat frisse luchtquote:
Ik weet t, die zonnebril is me net iets te groot.quote:
Voor de rest ner Jared Leto in die ene film dus jij kan het er wel opquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t, die zonnebril is me net iets te groot.
Nog beter als er een koel element in zou zitten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter dan warme stilstaande lucht thouhg.
True, maar als je die niet hebt, is bewegende lucht beter dan stilstaande.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog beter als er een koel element in zou zitten.
Het houdt in elk geval de muggen weg in de nachtquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar als je die niet hebt, is bewegende lucht beter dan stilstaande.
Ik betaal waarschijnlijk aan het eind van dit jaar de hele lening compleet afquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er al vanaf![]()
Maar goe,d ik ben ook als een watje thuis blijven wonen
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de rest ner Jared Leto in die ene film dus jij kan het er wel op
Ik heb weinig met hem. Alleen in die rol paste hij goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Jared Leto een man die ontzettend knap kan zijn, en ontzettend lelijk. Wat ook wel weer knap is
Requiem for a dream ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hem. Alleen in die rol paste hij goed.
Bij ons ben ik de dikkequote:Op woensdag 1 juli 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Bij ons heb je enkel fatties in het gezin. Of nouja m'n ma is er wel mee bezig geweest, dus die is normaal
O sorry, in Alexanderquote:
O ik dacht al, heb ik hem even gemist tussen de Brads, Orlando's en Erics. Dan had niemand meer geweten waar het verhaal over ging.quote:
Nee in Alexander idd, waar ie met Collin neukt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht al, heb ik hem even gemist tussen de Brads, Orlando's en Erics. Dan had niemand meer geweten waar het verhaal over ging.
Colin is ook nooit meer tot grote hoogte gekomen. Ook in die film niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee in Alexander idd, waar ie met Collin neukt.
Mwa. Hij doet nu seizoen 2 van True Detective. Vind m daar (nog) best ok in.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Colin is ook nooit meer tot grote hoogte gekomen. Ook in die film niet.
Ik kijk TD niet. 2 afleveringen geprobeerd en het was me veel te traagquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa. Hij doet nu seizoen 2 van True Detective. Vind m daar (nog) best ok in.
Maar hij maakt vreemde keuzes. Sommige films best goed (in Bruges, Home at the end of the world), andere zoals Daredevil (de film, niet de erg mooie serie) echt verschrikkelijk.
Had ik idd ook. Moet nog wel een beetje boeiend zijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:57 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk TD niet. 2 afleveringen geprobeerd en het was me veel te traag
Ik wil doodquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:38 schreef Godtje het volgende:
Hebben we het al over het weer gehad vandaag?
Dat doe je niet met wijn.quote:
Binnen?quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Binnen?
Thermostaat staat nu op H i .
"Bekiek het eem"
Nou nou, das een whopping 10 graden koeler dan nu bij mij op kantoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]nee gelukkig niet. Doordat ik de gordijnen open moet houden zodat ik kan zien wat de dames in de tuin uitvreten, is het hierbinnen nu 25 graden C.
Hier 26,3. Zaaaaaaaaaaaaaaaaaalig!quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:43 schreef Juup© het volgende:
[..]nee gelukkig niet. Doordat ik de gordijnen open moet houden zodat ik kan zien wat de dames in de tuin uitvreten, is het hierbinnen nu 25 graden C.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou nou, das een whopping 10 graden koeler dan nu bij mij op kantoor.
Dus niet zo miepenquote:
Waar werk jij? Hoogovens?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus niet zo miepen. Vorig jaar hebben we 47 aangetikt hier
.
Bijna jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar werk jij? Hoogovens?
Al ben ik bang dat het in mijn eigenlijke kantoor ook niet uit re houden is. Geen airco en de hele dag vol in de zon.
ik functioneer juist helemaal niet bik deze hitte. Niet de behoefte om ook maar 1 stap meer te zetten dan strikt noodzakelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Van mij mag het echt elke dag wel zulk weer zijn. Wat heb ik een hekel aan kou zeg
Dat heb ik dus met kou. Ik functioneer dus 360 dagen per jaar nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik functioneer juist helemaal niet bik deze hitte. Niet de behoefte om ook maar 1 stap meer te zetten dan strikt noodzakelijk.
Eens, al vond ik dat vacuumbroekje dat doorscheen incl cameltoe net iets te, voor op een werkplek danquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Het enige voordeel aan dit weer zijn de schaars geklede dames
Zomerjurkjes
Ik heb net een mooi jurkje besteld. Nu maar hopen dat de maat goed is. Ik weet mijn eigen maat nooitquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:11 schreef DrMarten het volgende:
Het enige voordeel aan dit weer zijn de schaars geklede dames
Zomerjurkjes
Een watte?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, al vond ik dat vacuumbroekje dat doorscheen incl cameltoe net iets te, voor op een werkplek dan.
Broekje zo strak dat het vacuumgezogen lijktquote:
Het mag wel een tikje minder van mijquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:03 schreef MissMSX het volgende:
Van mij mag het echt elke dag wel zulk weer zijn. Wat heb ik een hekel aan kou zeg
Gewoon naakt gaan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:
Jurkjes
Ze staan me niet
En ik voel me te oud voor een heule korte broek, dus ik loop erbij als een oud wijf.
Dat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik functioneer juist helemaal niet bik deze hitte. Niet de behoefte om ook maar 1 stap meer te zetten dan strikt noodzakelijk.
Ik kan me gewoon niet voorstellen zijn dat er mensen zijn die dat fijn vindenquote:
Wij!quote:
naakt is heerlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen zijn dat er mensen zijn die dat fijn vinden
forever single!
Dat is onmenselijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Broekje zo strak dat het vacuumgezogen lijkt.
30,2 zegt de thermometer buiten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mag wel een tikje minder van mijAl zal het aan de kust wel wat frisser zijn.
Niks geworden? Alleen labiele wijven?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij!![]()
Afgelopen weken weer een boel gedate maar nu wel weer klaar mee. Wat een gedoe altijd zeg.
Dat maken wij wel uitquote:
Wij 2quote:
Zal wel eens bij de action kijken of ze zo'n fijne ouderwetsche hebben.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij 2
En de kwikthermometer zegt 33. Die vertrouw ik meer.
Ik zou in een fatsoenlijk winkel kijkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel eens bij de action kijken of ze zo'n fijne ouderwetsche hebben.
Ben thuis gebracht met de auto vandaagquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Buis? Nu moeten we gokken of je thuis bent of in de bus zit?
Kombuis misschien?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Buis? Nu moeten we gokken of je thuis bent of in de bus zit?
Komkommerquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Komkommer?
Wel net weer een paar gekocht
De trein had airco, wel stukje door de hitte gefietst, maar beter dan het hele eind met mijn autoquote:
Heb er ook nog 2 liggen, maar toch een zak chips open getrokkenquote:
Airco in de autoquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De trein had airco, wel stukje door de hitte gefietst, maar beter dan het hele eind met mijn auto
Raam open doen en klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De trein had airco, wel stukje door de hitte gefietst, maar beter dan het hele eind met mijn auto
Heb ik, maar dan krijg ik hele droge muffe lucht en het vreet een hap vermogen, wordt de auto heel schokkerig van, gas reageert traag enz. Kut rijden als dat ding aan staat.quote:
Lekker gezondquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heb er ook nog 2 liggen, maar toch een zak chips open getrokken
Duh! Anders waren ze niet single.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niks geworden? Alleen labiele wijven?
Er zit zout in mijn knoflooksausquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zout binnen krijgen is ook belangrijk met dit weer
En dan nog hoger zitten, dus meer warmtequote:Op woensdag 1 juli 2015 18:51 schreef DrMarten het volgende:
Zou wel geniaal zijn, met dit weer met de kameel naar werk
Ja, maar zo ingepakt als een bedoeiene blijf je wel lekker op temperatuurquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan nog hoger zitten, dus meer warmte
Bedoeiende?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar zo ingepakt als een bedoeiene blijf je wel lekker op temperatuur
Same issue. Ga maar wat makkelijks maken. Gnocchi in 'bolognesesaus'.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
Hongerig maar geen zin om de keuken in te gaan
Hij is de puntjes vergetenquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bedoe%C3%AFenen
Dat een mens hier zo de zenuwen van kan krijgen hequote:De opgevraagde pagina kan niet getoond worden
Ik laat die van mij nog dicht, het is hier nog 26 graden buitenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:52 schreef DrMarten het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik mijn raam open ga zetten of niet. Schijnt pas na 1 uur buiten koeler te zijn dan binnen
Adem rustig in, adem rustig uit.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat een mens hier zo de zenuwen van kan krijgen he
Hangt van de pagina af natuurlijkquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat een mens hier zo de zenuwen van kan krijgen he
Heb de boel toch maar open gezet, waait aardig door. Morgenochtend direct de boel weer dicht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik laat die van mij nog dicht, het is hier nog 26 graden buiten
Ze willen gewoon dat je nog even een keer goed nadenkt voordat je je geld uitgeeft.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar willen ze m'n geld niet, ook goed.
Het zijn speciale koelelementen voor knaagdieren, heb ze ergens gevonden waar ze in de aanbieding zijn en dan heb ik ze vrijdag binnen. Maar de site zelf doet het wel, alleen het winkelwagentje en het afrekenen nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze willen gewoon dat je nog even een keer goed nadenkt voordat je je geld uitgeeft.
ijsblokjes in de bakquote:
Waren ze nog laat. Gelukkig konden ze je wel uit de coma redden. Zijn die dingen toch niet voor nietsquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:46 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb ook redelijk in coma gelegen. Totdat de traumaheli vanochtend akelig vroeg aan kwam vliegen.
Nog 2 cavia's erbij?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb als het goed is vanmorgen de laatste twee kunnen bestellen
Niet alleen op dit moment als ik me de posts van de afgelopen twee, drie weken herinnerquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:38 schreef DrMarten het volgende:
De motivatie om aan het werk te gaan is erg ver te zoeken op dit moment
De afgelopen dagen enorm goed bezig geweest andersquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alleen op dit moment als ik me de posts van de afgelopen twee, drie weken herinner
Viel me mee idd.quote:
1 2 | Inside temp: 27.50C Outside temp: 26.50C |
Vanavond biertje drinken, morgen biertje drinken... Denk dat ik de komende nachten ook wel redelijk slaapquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook best okay. Die wijn heeft geholpen.
Over een uurtje niet meer denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 09:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Viel me mee idd.
Volgens mijn meting mag het raam nog steeds open:
[ code verwijderd ]
Bij Q de afgelopen 10 jaar. Baas boven baasquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alleen op dit moment als ik me de posts van de afgelopen twee, drie weken herinner
Daar hebben ze chocolade ijsjes voor uitgevonden.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Op de hagelslag na heb ik al ruim een week geen chocola op. Het smelt
Ik zat net iets te vertalen over gyrosquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar hebben ze chocolade ijsjes voor uitgevonden.
Met knoflooksaus?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat net iets te vertalen over gyros
Gyros ijs?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gyros 555?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gyros 555?
Badu.....nee laat maar, zelfs dat niet waard.
Waarom zouden ze het over me hebben?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je naam. De singaporezen hebben t over je. Ze vinden je verschrikkelijk.
Omdat er een HEATWAVE aan de gang is?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het over me hebben?.
Ja ok, zover kwam ik nog, maar leek net alsof je nu met ze over mijn Nick aan het praten was met zequote:Op donderdag 2 juli 2015 10:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat er een HEATWAVE aan de gang is?
Ze zijn dit niet gewend. En ja, in SG kan t soms warmer zijn en benauwder, maar ze zitten dara bijna 24-7 in de airco. En hier hebben de huizen ze niet standaard en ook niet alle kantoren airco'sDus ze gaan nu dood. Ze hebben t al over t ziekenhuis, aangezien we vanmiddag ook bedrijfs BBQ hebben buiten.
https://www.indiegogo.com/greek-bailout-fund.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gyros 555?
Badu.....nee laat maar, zelfs dat niet waard.
Nee. Ik opende t topic en zag last post Heatwave en daar hadden we t net 3 sec geleden over gehad hierquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, zover kwam ik nog, maar leek net alsof je nu met ze over mijn Nick aan het praten was met ze.
Ja, nee, das prima danquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik opende t topic en zag last post Heatwave en daar hadden we t net 3 sec geleden over gehad hierTrue story.
T was geen grapquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, nee, das prima dan.
Je bent trouwens dit jaar de eerste die met die "grap" komt op FOK!.
True, maar ik heb KLBtopics gehad waarin men mij de schuld gaf etcquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T was geen grapHet was een soort van statement!
Ze kennen hipsters nog niet?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:29 schreef Ang3l het volgende:
Haren in knotje op t werk. Nooit gedaan. Maar t scheelt echt ZOveel qua hitteBizar.
En nu maakt de singaporees allemaal Samurai geluiden naar me
Heb je naakt op de vaalseberg geposeerd? Anders zie ik daar geen reden toe.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar ik heb KLBtopics gehad waarin men mij de schuld gaf etc.
Nee dat hadden ze al gezegd, het westen zou een stuk koeler zijn.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Binnen 25,4
Buiten 27,0
Sowieso geen warme dag vandaag.
Het is te voelen dat de wind gedraaid isquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat hadden ze al gezegd, het westen zou een stuk koeler zijn.
Gelukkig hebben we nu zo'n windschermtentquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:38 schreef DrMarten het volgende:
Ze jadden het over 21 graden aan zee. Sjaal om, muts op, handschoenen aan
Aaaaaaaaaaaaaaaw, dat is tofquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:47 schreef Renesite het volgende:
Komt mn werkgever binnen, doos vol met zoute stengels en shit. Verder allllemaal blikken cola fanta en dingen "Ow, en jullie zijn om 15:00 vrij"
Goeie werkgeverquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:47 schreef Renesite het volgende:
Komt mn werkgever binnen, doos vol met zoute stengels en shit. Verder allllemaal blikken cola fanta en dingen "Ow, en jullie zijn om 15:00 vrij"
Binnen 25,2quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Binnen 25,4
Buiten 27,0
Binnen 24,2quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnen 25,2
Buiten 26,8
Aan het afkoelen...
Meestal zo hequote:Op donderdag 2 juli 2015 12:59 schreef Godtje het volgende:
Het is helemaal niet zo warm in de ontwikkelde gedeeltes van het land.
Nee niet echt in SG. Beetje, maar dan niet met baard en knotjes, want A. baard kunnen e rniet veel en B. lang haar voor mannen is zeldzaam daar.quote:
Hier is t nu 33 buiten.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:30 schreef MissMSX het volgende:
Binnen 25,4
Buiten 27,0
Ik ben jaloersquote:
Don't bequote:
Och, zolang het plastic van de stoel nog niet plastisch vervormd is naar je kontafdruk valt het nog meequote:Op donderdag 2 juli 2015 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe warm het hier is. Zo warm dat m'n kont aan de tuinstoel vastgeplakt zat. Was wel even pijnlijk.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:18 schreef DrMarten het volgende:
Vlissingen 18,5 graden. Die mogen haast de kachel aanzetten
Net hier even voor de gein het raam even 3 seconden open gehad. Alsof er een fohn in je gezicht blaast.quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:52 schreef MissMSX het volgende:
Gevoelstemperatuur 20 hier. Ff huilen hoor
Ruilen?quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:52 schreef MissMSX het volgende:
Gevoelstemperatuur 20 hier. Ff huilen hoor
Sexy!quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Geen idee hoe warm het hier is. Zo warm dat m'n kont aan de tuinstoel vastgeplakt zat. Was wel even pijnlijk.
De bus heeft ook geen airco. Zweet me de tyfusquote:Op donderdag 2 juli 2015 17:03 schreef DrMarten het volgende:
Laat je de stoptrein gaan en wacht je op de intercity, omdat die airco heeft, werkt de airco niet. En geen ramen die open kunnen. Fucking sauna hier. Enige wat ontbreekt zijn de blote mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |