Wat gaan ze hopelijk zo brengen?quote:
Extra groot broodje kipfiletquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Extra groot broodje kipfilet
Kreeg net een sms'je dat het rond 20.13 binnen moet zijn. Nu dus ongeveer.... hongerig...
Ik zie geen reet.quote:De rook is tot in de verre omtrek te zien.
Hoax!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:59 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/brandweerGM/status/615954458485334016
[..]
Ik zie geen reet.
Je zou geen goed ramptoerist zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:10 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/JanHaro/status/615945751185780736
Ik moet blijkbaar wat aan m'n ogen doen. Ik woon 100 meter verderop
Dan zit je er midden inquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:59 schreef CherryLips het volgende:
https://twitter.com/brandweerGM/status/615954458485334016
[..]
Ik zie geen reet.
Ik loop hopeloos achterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef Cue_ het volgende:
Zoveel series die de afgelopen week weer nieuw seizoen zijn begonnen
(Nu nog hopen dat t nog een beetje leuk is)
Beetje zitten gamen de laatste tijd en gewoon stomzinnig discovery, NG en dat soort dingen zitten kijkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:14 schreef Cue_ het volgende:
Gaat lekker met jullie zeg![]()
Ik ben met alles bijf nouja HoC nog een paar afleveringen en ook van Orange maar die komen in massa en dus heb ik nog even eig wel
Die blijven vaak goed jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:41 schreef Cue_ het volgende:
Owja douchen![]()
Net weer van die autocorrect dingen gelezen. Ik blijf erom lachen
Geen idee waardoor. Kom lastig in slaap. Als ik slaap gaat het wel, alleen afgelopen nacht was ik om 2 uur nog wakker. Best kut als je weer op tijd op moet.quote:
Dat je weet hoe die heet. Ik zou het gewoon een eng beest noemen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:55 schreef DrMarten het volgende:
En er vloog op de valreep nog even een Junikever in mijn nek
[ afbeelding ]
En hoe ging t?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen idee waardoor. Kom lastig in slaap. Als ik slaap gaat het wel, alleen afgelopen nacht was ik om 2 uur nog wakker. Best kut als je weer op tijd op moet.
Gelukkig morgen er vroeg uit, ondanks vakantie. Schuur opruimen, huis opruimen, huis schoonmaken, spullen pakken.quote:
half acht en half elfquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:26 schreef CherryLips het volgende:
Wat noem jij vroeg opstaan en wat noemt zij uitslapen?
Ik ben vandaag precies 6 jaar vrij en van god losquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Hoera, vandaag ben ik precies 10 jaar een werkslaaf!
Oeehquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:31 schreef DrMarten het volgende:
Redelijk.
Bijna in Almelo dus bijna bij de koffie
Na schoolperiode?quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Kolere heb jij dan nog een tijd lang zitten slacken op kosten van de staatquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
Heb je medicijnen gestudeerd? Je bent 40 vent.... mijne godquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:36 schreef Q. het volgende:
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufiquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je medicijnen gestudeerd? Je bent 40 vent.... mijne god
Dat was wel voor Q.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufi
Zolang je maar binnen tien jaar een studie afmaaktequote:Op woensdag 1 juli 2015 08:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vroeger kreeg je bijna ongelimiteerde stufi
Gister de maandelijkse betaling weer de deur uit gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg ongelimiteerde lening die ik nu terug aan het betalen ben.
Omweg genomen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 08:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kolere heb jij dan nog een tijd lang zitten slacken op kosten van de staat
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister de maandelijkse betaling weer de deur uit gedaan![]()
![]()
Begin vorig jaar laatste beetje betaaldquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.
Ik kan er anders heel veel leuke dingen van doenquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee, zoveel is het niet. Zeker niet door de lage rente. Je krijgt bijna geld toe.
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan er anders heel veel leuke dingen van doen
En fijn dat de rente nu laag is, alleen de jaren dat ik niet afloste vanwege te weinig inkomen liep de schuld wel lekker op met 4%. Heeft me erg veel geld gekost.
Nu maar eens aan het werk. Centen verdienen om de komende maand weer af te lossen
Je hebt de lening sowieso al gebruikt om bier te kopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.
En toen was het bier een stuk goedkoper dus het was een goede investering.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt de lening sowieso al gebruikt om bier te kopen.
Aandelen Grolsch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, anders koop ik er toch alleen maar bier van. Blij dat ik dat toen heb gedaan. Het was een investering.
Dat is idd wel een goedkopere optie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er al vanaf![]()
Maar goe,d ik ben ook als een watje thuis blijven wonen
Aandelen bierbuik.quote:
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk gevalquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Aandelen bierbuik.Die poog ik nu af te lossen maar dat kost nogal wat pijn en moeite.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk geval
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met een slank lijf waar ik weinig onderhoud aan hoef te doen. Wat betreft gewicht in elk geval
Tot m'n 25equote:Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.
Het zit bij mij ook niet in de familie. Best makkelijk.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat was ik ook altijd. Tot mn 32e. Daarna ging het mis.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van ons kunnen daarna niet meer dicht
Ja, maar voor nu wat frisse luchtquote:
Ik weet t, die zonnebril is me net iets te groot.quote:
Voor de rest ner Jared Leto in die ene film dus jij kan het er wel opquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet t, die zonnebril is me net iets te groot.
Nog beter als er een koel element in zou zitten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter dan warme stilstaande lucht thouhg.
True, maar als je die niet hebt, is bewegende lucht beter dan stilstaande.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog beter als er een koel element in zou zitten.
Het houdt in elk geval de muggen weg in de nachtquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
True, maar als je die niet hebt, is bewegende lucht beter dan stilstaande.
Ik betaal waarschijnlijk aan het eind van dit jaar de hele lening compleet afquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er al vanaf![]()
Maar goe,d ik ben ook als een watje thuis blijven wonen
quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor de rest ner Jared Leto in die ene film dus jij kan het er wel op
Ik heb weinig met hem. Alleen in die rol paste hij goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vind Jared Leto een man die ontzettend knap kan zijn, en ontzettend lelijk. Wat ook wel weer knap is
Requiem for a dream ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb weinig met hem. Alleen in die rol paste hij goed.
Bij ons ben ik de dikkequote:Op woensdag 1 juli 2015 10:29 schreef Cue_ het volgende:
Bij ons heb je enkel fatties in het gezin. Of nouja m'n ma is er wel mee bezig geweest, dus die is normaal
O sorry, in Alexanderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |