Verstandig, als je bij mij komt bbqenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het liefst wel, al moet ik toegeven dat ik dat niet ga navragen als iemand het gekocht heeft.
Klinkt als een topshow!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laat ik nou net van bbq houden. Jij hoeft alleen maar te zorgen dat ik af en toe koud bier in mijn hand krijg, dan zorg ik dat je je vol kan vreten
Dat is écht niet waar. Vlees wat biologisch geproduceerd is, is vele malen lekkerder dan supermarktvleesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:06 schreef Fokker89 het volgende:
Biologische speklappen zullen ook wel weer niet te vreten zijn.
Zoals bijna alles wat biologisch is.
Supermarktvlees is dan ook geen vlees.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is écht niet waar. Vlees wat biologisch geproduceerd is, is vele malen lekkerder dan supermarktvlees
Omdat je het hebt over een zwembad en een barbecue, dan zie ik een heel penthouse voor me.quote:
Die tijden zijn wel een beetje voorbij ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Supermarktvlees is dan ook geen vlees.
Nee joh. Ik heb het over een badje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat je het hebt over een zwembad en een barbecue, dan zie ik een heel penthouse voor me.
Misschien ga ik een Snickers Hazelnoot eten...misschien ook niet.quote:
Pinda is zeker weer racistisch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien ga ik een Snickers Hazelnoot eten...misschien ook niet.
Nee, dan zou ik het wel eten.quote:
Dat was wel een goed verhaal!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
Vroeger had je Mars met amandel, dat is nu nergens meer te vinden.
Oh nice, ik moet weer eens naar de Appie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:31 schreef YokiKater het volgende:
Oh wacht
http://www.ah.nl/producten/product/wi196517/mars-repen-amandel
AWESOME!!!
Ik haal geen chips meer in huis doordeweeks, ben nu gezond gewicht maar dat moet wel zo blijven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:33 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb zin in chips, maar ik heb niks in huis
Ik heb vandaag een fuck mn dieet weekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik haal geen chips meer in huis doordeweeks, ben nu gezond gewicht maar dat moet wel zo blijven.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een fuck mn dieet week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |