denk dat ze dan wel d'r ogen uitsteekt jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou raken, dat ze pijn mag lijden
ik niet, heb het er alsjeblieft nooit weer overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die avond een feestje. Ben benieuwd hoe dat gaat worden met het bier.
Na 2 biertjes al stomdronkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Beter drink je geen alcohol wanneer het zo warm is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
hebben 16 jarige nog al snelquote:
Ja, dat dusquote:
En dat ook nog eens. Ideale combinatie dit voor een avond vermaakquote:
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beter drink je geen alcohol wanneer het zo warm is.
Na 1 biertje gelijk rijp voor een middagdutje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinken.
echt he, de anti drank maffia verzint telkens weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Na 1 biertje gelijk rijp voor een middagdutje.
'k weet er alles van.
Moet je ook wel rustig gaan drinken, water erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
45 graden, een luchtvochtigheid van 100% en dan een biertje klappen komt hard aan hoor.
Beste is gewoon theedrinken en lekker pittig thais/surinaams voedsel eten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me naarder als ik wel water drink dan wanneer ik het niet doe. Dus fuck water. Het is niet voor iedereen een godendrank.
So fancy.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beste is gewoon theedrinken en lekker pittig thais/surinaams voedsel eten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik niet, heb het er alsjeblieft nooit weer over
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me naarder als ik wel water drink dan wanneer ik het niet doe. Dus fuck water. Het is niet voor iedereen een godendrank.
Jawel, alleen is jouw lichaam al dermate verkloot.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
hoop dat ze met dit warme weer ook geen water drinktquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, alleen is jouw lichaam al dermate verkloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |