denk dat ze dan wel d'r ogen uitsteekt jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou raken, dat ze pijn mag lijden
ik niet, heb het er alsjeblieft nooit weer overquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb die avond een feestje. Ben benieuwd hoe dat gaat worden met het bier.
Na 2 biertjes al stomdronkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
Beter drink je geen alcohol wanneer het zo warm is.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef RockNijntje het volgende:
hebben 16 jarige nog al snelquote:
Ja, dat dusquote:
En dat ook nog eens. Ideale combinatie dit voor een avond vermaakquote:
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:33 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beter drink je geen alcohol wanneer het zo warm is.
Na 1 biertje gelijk rijp voor een middagdutje.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinken.
echt he, de anti drank maffia verzint telkens weer iets nieuwsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
Pff ja zo is er altijd wel een reden om geen alcohol te drinken.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:37 schreef niels0 het volgende:
[..]
Na 1 biertje gelijk rijp voor een middagdutje.
'k weet er alles van.
Moet je ook wel rustig gaan drinken, water erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
45 graden, een luchtvochtigheid van 100% en dan een biertje klappen komt hard aan hoor.
Beste is gewoon theedrinken en lekker pittig thais/surinaams voedsel eten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me naarder als ik wel water drink dan wanneer ik het niet doe. Dus fuck water. Het is niet voor iedereen een godendrank.
So fancy.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beste is gewoon theedrinken en lekker pittig thais/surinaams voedsel eten.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
ik niet, heb het er alsjeblieft nooit weer over
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
Ik voel me naarder als ik wel water drink dan wanneer ik het niet doe. Dus fuck water. Het is niet voor iedereen een godendrank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |