Noh!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die TT kun je op meerdere manieren interpreteren..
Nee, maar die ligt ook niet tussen LL en Doornspijk. Dat is gewoon Lake Lowlandsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
Nou, ik zwom in dat kleine meertje bij de Alpha richting Walibi zeg maar.. das niet het Veluwemeer toch? of is het een zijtak er van?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
Nou, ik zwom in dat kleine meertje bij de Alpha richting Walibi zeg maar.. das niet het Veluwemeer toch? of is het een zijtak er van?
quote:Hoe heet het meertje buiten het Lowlandsterrein
Ja da dacht ik al haha helemaal in de war !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar die ligt ook niet tussen LL en Doornspijk. Dat is gewoon Lake Lowlands
Die vlakte. Met gras. Uitkijkpunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff een makkelijke maar weer: omschrijf wat er te zien was naast de Grolsch..
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
Rare robots in huisjes die soms ook wel erg perverse dingen deden of een leuk dansje
Nee, juist nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Meer Ijslandisch, maar is geloof ik gewoon afkomstig uit de UK.
Correct,quote:
Jezus Bill. Heb de vraag 4 keer gelezen maar het wil niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat wist ik niet, goede gok na zo'n hint
Welke band staat in de katholieke bijbel?
edit: klopt dit wel?Wiki zegt dat de katholieke bijbel nog wat extra boeken heeft. Ik verander de vraag wel.
Welke band was een Joodse priesterfamilie die vanaf 167 v.Chr. de (....) opstand leidde tegen het Seleucidische Rijk?
Weet ik toevallig: The Maccabees. Moet ik de volgende quizvraag stellen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat wist ik niet, goede gok na zo'n hint
Welke band staat in de katholieke bijbel?
edit: klopt dit wel?Wiki zegt dat de katholieke bijbel nog wat extra boeken heeft. Ik verander de vraag wel.
Welke band was een Joodse priesterfamilie die vanaf 167 v.Chr. de (....) opstand leidde tegen het Seleucidische Rijk?
Ja, graag!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Weet ik toevallig: The Maccabees. Moet ik de volgende quizvraag stellen?
Over welke band die dit jaar op Lowlands staat, gaat deze recensie?quote:De mix van reggaeton, synthpop en 90s-house die de groep brengt, slaat net zo goed bij de rest van het publiek aan. Zelf halen ze acts als Flying Lotus, Diplo en Radiohead aan als voornaamste invloeden. Maar hun radiovriendelijke geluid leunt eigenlijk dichter aan tegen de gestroomlijnde synthpop van Bastille en blue eyed rhythm-'n-blues.
Wat raar dat ik ze dan niet ken eigenlijk :pquote:
Ik begrijp de Mikado link alleen nog niet. Maar ben dan ook niet bekend met hun hele repertoire.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hè hè..Zal nog eens een lostrekker doen
n00biedoobiedoo 31
Sunnythesun 28
indiaantje89 28
friekin_ 22
BillDauterive 19
H. Kemper 16
richolio 14
Pensylvania 13
µ 11
Ferraro 7
het_grobbekuiken 6
roflcaik 3
TAV74 2
theodoor9 2
drebbelman 1
Mexicanobakker 1
tim-elzinga 1
Noem eens een essentieel onderdeel van het spel Mikado?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik begrijp de Mikado link alleen nog niet. Maar ben dan ook niet bekend met hun hele repertoire.
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het nooit gespeeld naar mijn weten. Of ik herriner het me niet meer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Noem eens een essentieel onderdeel van het spel Mikado?
Correct:quote:
Stokjes! STOKJES!!!! ARGGHHHHHquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:54 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het nooit gespeeld naar mijn weten. Of ik herriner het me niet meer.
Lol,quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Stokjes! STOKJES!!!! ARGGHHHHH
[ afbeelding ]
quote:
The Antlersquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Wie van de Lowlands Artiesten die dit jaar staat maakte een cover The XX - VCR?
Correct:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
n00biedoobiedoo 33quote:
Fijne vakantie! waar gaat het heen?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben straks een weekje op vakantie, dus ik vrees dat dit mijn laatste moment op de (gedeelde) 2e plek is![]()
Have fun! Ik spring als ik terug ben wel weer in denk ik zo
22e toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
n00biedoobiedoo 33
Sunnythesun 29
indiaantje89 29
friekin_ 22
BillDauterive 20
H. Kemper 17
Pensylvania 15
richolio 14
µ 11
Ferraro 7
het_grobbekuiken 6
roflcaik 3
Mexicanobakker 3
TAV74 2
theodoor9 2
drebbelman 1
tim-elzinga 1
Winterberg. Beetje over lege skipistes wandelenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fijne vakantie! waar gaat het heen?
Lagerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef Pensylvania het volgende:
32,6!
Als het nu weer lager moet zijn doe ik je wat he!!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:00 schreef Pensylvania het volgende:
[ afbeelding ]
Het goede antwoord is 32,5 graden
NIN nietquote:
Degene die nu als eerste alle drie goede antwoorden in 1 post gooitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:31 schreef Pensylvania het volgende:
Ja nou hebben dus drie personen ieder 1 goed antwoord gegeven:P naar wie gaan de punten nu??
Oke het wordt Friekinquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Degene die nu als eerste alle drie goede antwoorden in 1 post gooit
Zeroes heroes? Echt geen flauw idee.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze zijn er al zeker 20 jaar. Sinds 2010 zijn ze enigszins misplaatst.
De laatste 2 edities doen ze het onder een andere naam, omdat ze toch misplaatst zijn.
Onder die andere naam doen ze t ook buiten lowlands. En ook die naam reken ik goed.
Bingo!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat zijn vast de Alpha DJ's. Vorig jaar stonden die in een andere tent.
Kloptquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:40 schreef tim-elzinga het volgende:
Puntjes voor mij: 21, 22 en 23 augustus.
Te makkelijk? Klopt in ieder geval!quote:
Heb even gekeken en ik reken hem correct:quote:
Bear's Den in ieder geval.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:35 schreef tim-elzinga het volgende:
Noem de twee 'Lowlands-bands' die zaterdag in het voorprogramma van Mumford and Sons stonden.
Eaves is inderdaad de andere band die dit jaar ook op Lowlands staat.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:57 schreef Achterje het volgende:
Voorprogramma was Eaves - Bear's Den - The Vaccines volgens mij.
Correctomundo:quote:
Manolev??quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik weet alleen zijn achternaam, is dat voldoende?. Doet me denken aan een PSV'er altijd
.
Willie Wijnaldum klink wel een beetje als een Antiliaanse Carnavalsartiestquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Willie Wijnaldum.. nee Locadia is zijn achternaam. Voornaam weet ik niet.
Ik reken 'm goed. Olivier is zijn voornaam.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Willie Wijnaldum.. nee Locadia is zijn achternaam. Voornaam weet ik niet.
01. BAXXXXXXXquote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:37 schreef tim-elzinga het volgende:
Bear's Den
Bastille
Balthazar
Ben Howard
Verder kom ik niet
01. BAXXXXXXXquote:
Goedemiddag n00biequote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bassie & Adriaan
Barry White
Ben Cramer
Blondie
Stiekem toch Bohicas
01. BAXXXXXXXquote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
Benjamin Clementine
Boys Noize
Baauer
Baolo Nutini
Bunderworld
Jullie krijgen beiden een puntje van me:quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:03 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Batida. Tim Elzinga heeft de meeste namen geraden, geef het punt maar aan hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hello, my name is Oliver
Ja oke, zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je mag best LWL topics hier aan maken hoor.
Wilde net Vaults zeggen jaquote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Reken je Paul Banks van Interpol ook goed of moet ik Vaults zeggen?
Misschien moet je uitsluitsel afdwingen met een LOC-quotequote:Op woensdag 8 juli 2015 16:03 schreef BillDauterive het volgende:
Als het antwoord goed is, stel ik zo een vraag over een andere Paul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:34 schreef µ het volgende:
Bij deze artiest kan je veilig je muntjes bewaren.
Nee een LOC quote is een lokquote die speciaal over muntjes gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:31 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, Paul James of James Paul (geen idee, nooit van gehoord) is het niet. Je kent me toch wel een beetje, het is vast een vraag over een of ander lullig indie-rockbandje.
Een loc-quote is dat ik hem quote, toch? Zoiets toch?
[..]
Ja vaults.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:44 schreef BillDauterive het volgende:
Reken je Paul Banks van Interpol ook goed of moet ik Vaults zeggen?
Anoukquote:Op donderdag 9 juli 2015 16:47 schreef H.Kemper het volgende:
Niemand?
- Songfestival deelneemster
- Gaat niet headlinen dit jaar aldus de poster op Pinkpop & indiaantje
- Anthem van dat jaar met An End Has a Start
Net gecontroleerd en is goed, kan je nog snel een vraag stellenquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:04 schreef Pensylvania het volgende:
MOCHT ik het juist hebben... iemand ff vraag verzinnen. Ben weg vanavond
Verzin maar een nieuwe vraagquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
ben ik weer!!
Ik zie dat de schade mee valt
Hot Chip?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
In 2007 drumde ze op Lowlands in New Young Pony Club (MaJo weet nog wel wie dat zijn).
Daarna drumde ze bij Bat for Lashes. Alleen niet meer op lowlands, toen was ze alweer aan het drummen bij de band die dit jaar, wederom, op LL staat.
Bij wie zien we haar dit jaar achter de drumkit?
Klopt! In 2012 drumde ze trouwens ook al bij Hot Chip.quote:
Joecheiquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt! In 2012 drumde ze trouwens ook al bij Hot Chip.
NYPC, Hot Chip en Maxïmo Park op 1 pagina. het lijkt die avond op 05 Days Off wel
n00biedoobiedoo 35
indiaantje89 31
Sunnythesun 29
friekin_ 23
BillDauterive 22
H. Kemper 18
Pensylvania 17
richolio 15
µ 12
Ferraro 7
het_grobbekuiken 7
tim-elzinga 5
roflcaik 3
Mexicanobakker 3
TAV74 2
theodoor9 2
drebbelman 1
Achterje 1
MaJo 1
Ah dan ga ik daar even een vraag over bedenkenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die is net geweest, qua vraag
Er was vast nog een andere band naast die 3, maar zou niet meer weten wie
Uhuhquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ohja, natuurlijk. Infadels. Met popie jopie Dennis Weening en dvd-opnamen.
Ja, ik weet het weer.
Ik ken dr dan weer vooral van Bloc Partyquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
In 2007 drumde ze op Lowlands in New Young Pony Club (MaJo weet nog wel wie dat zijn).
Daarna drumde ze bij Bat for Lashes. Alleen niet meer op lowlands, toen was ze alweer aan het drummen bij de band die dit jaar, wederom, op LL staat.
Bij wie zien we haar dit jaar achter de drumkit?
Dat tweede album heb ik thuis liggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Infadels verdient overigens wel een prijs voor de snelst uitgestorven festival hit ooit.
Dat was me snel voorbij.
Klopt, heeft ze ook nog een blauwe maandag gezetenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dr dan weer vooral van Bloc Party
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
2008 lijkt me een zekerheidje, daarnaast 2006?
Wel zonde, vond het altijd wel een feestjequote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Infadels verdient overigens wel een prijs voor de snelst uitgestorven festival hit ooit.
Dat was me snel voorbij.
Elke vrouwelijke drummer in de indiewereld die ik ken blijkt zij dus gewoon te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken dr dan weer vooral van Bloc Party
Ze is wel cute jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hadden destijds al een oog voor haar talent.
Sarah
2012 in die veel te warme Alpha.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer stond Bloc Party dan voor het laatst in Biddinghuizen?
gelukkig was de rest helemaal niet warm natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2012 in die veel te warme Alpha.
Wat heetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gelukkig was de rest helemaal niet warm natuurlijk
Nee toen stonden ze nog op BKS (eerste editie). Zeker weten dat het 2012 wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:19 schreef MaJo het volgende:
Niet in 2013? Dat was het laatste jaar dat ze nog samen waren
Neuh.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:19 schreef MaJo het volgende:
Niet in 2013? Dat was het laatste jaar dat ze nog samen waren
I know, daar was ik bijquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee toen stonden ze nog op BKS (eerste editie). Zeker weten dat het 2012 was
Geef Indiaantje dan zijn puntenquote:
loklokquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee toen stonden ze nog op BKS (eerste editie). Zeker weten dat het 2012 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |