Noh!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die TT kun je op meerdere manieren interpreteren..
Nee, maar die ligt ook niet tussen LL en Doornspijk. Dat is gewoon Lake Lowlandsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
Nou, ik zwom in dat kleine meertje bij de Alpha richting Walibi zeg maar.. das niet het Veluwemeer toch? of is het een zijtak er van?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
Nou, ik zwom in dat kleine meertje bij de Alpha richting Walibi zeg maar.. das niet het Veluwemeer toch? of is het een zijtak er van?
quote:Hoe heet het meertje buiten het Lowlandsterrein
Ja da dacht ik al haha helemaal in de war !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar die ligt ook niet tussen LL en Doornspijk. Dat is gewoon Lake Lowlands
Die vlakte. Met gras. Uitkijkpunt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Pff een makkelijke maar weer: omschrijf wat er te zien was naast de Grolsch..
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:43 schreef Pensylvania het volgende:
Rare robots in huisjes die soms ook wel erg perverse dingen deden of een leuk dansje
Nee, juist nietquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Meer Ijslandisch, maar is geloof ik gewoon afkomstig uit de UK.
Correct,quote:
Jezus Bill. Heb de vraag 4 keer gelezen maar het wil niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat wist ik niet, goede gok na zo'n hint
Welke band staat in de katholieke bijbel?
edit: klopt dit wel?Wiki zegt dat de katholieke bijbel nog wat extra boeken heeft. Ik verander de vraag wel.
Welke band was een Joodse priesterfamilie die vanaf 167 v.Chr. de (....) opstand leidde tegen het Seleucidische Rijk?
Weet ik toevallig: The Maccabees. Moet ik de volgende quizvraag stellen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:35 schreef BillDauterive het volgende:
Dat wist ik niet, goede gok na zo'n hint
Welke band staat in de katholieke bijbel?
edit: klopt dit wel?Wiki zegt dat de katholieke bijbel nog wat extra boeken heeft. Ik verander de vraag wel.
Welke band was een Joodse priesterfamilie die vanaf 167 v.Chr. de (....) opstand leidde tegen het Seleucidische Rijk?
Ja, graag!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Weet ik toevallig: The Maccabees. Moet ik de volgende quizvraag stellen?
Over welke band die dit jaar op Lowlands staat, gaat deze recensie?quote:De mix van reggaeton, synthpop en 90s-house die de groep brengt, slaat net zo goed bij de rest van het publiek aan. Zelf halen ze acts als Flying Lotus, Diplo en Radiohead aan als voornaamste invloeden. Maar hun radiovriendelijke geluid leunt eigenlijk dichter aan tegen de gestroomlijnde synthpop van Bastille en blue eyed rhythm-'n-blues.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |