Mag je zelf weten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef henrivo het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk FIE-laks of FAAI-laks?
Dat heb ik nooit begrepen echt
Hier nietquote:
HAHAHAHAHAHAquote:
Ik weet niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, edit je post dan in plaats van het twee keer te posten. Flapdrol.
Waarom ben je fan van Loveless85?quote:
handig toch. Vaak weet je FB van zon persoon te vinden en dan het plaatje sturen naar zn maten of moeder.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef henrivo het volgende:
Ik vraag me wel eens af wat sommige jongens denken "Kom laat ik een foto van m'n lul sturen, misschien wil ze dan wel met me naar bed"
Kijk, zegmaar iedereen begint als een noob. Maar jijquote:
Nee, helemaal niet :quote:
rightquote:
Loveless is a boiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Waarom ben je fan van Loveless85?
Heeft ze grote tetten?
Binnenland is gewoon vervelend als de temperatuur tropisch is. Maastricht heeft dan nog de Maas voor verkoeling, maar ik woon liever aan zee.quote:
Het is nog erger; zit al ruim een jaar op deze sitequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Kijk, zegmaar iedereen begint als een noob. Maar jij
Ik ruim 14 jaar, ik weet niet wat erger isquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Het is nog erger; zit al ruim een jaar op deze site
Het ging momenteel meer over de vakantie, omdat daar nog geen vakantie is. Maar, ik ben het desalniettemin met je eens.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:19 schreef niels0 het volgende:
[..]
Binnenland is gewoon vervelend als de temperatuur tropisch is. Maastricht heeft dan nog de Maas voor verkoeling, maar ik woon liever aan zee.
5vwo. Ben blijven zitten in de derde omdat ik een NT profiel wilde en maar zesjes stond vokr scheikunde/natuurkundequote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
5vwo. Ben blijven zitten in de derde omdat ik een NT profiel wilde en maar zesjes stond vokr scheikunde/natuurkunde
Nerd spottedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
5vwo. Ben blijven zitten in de derde omdat ik een NT profiel wilde en maar zesjes stond vokr scheikunde/natuurkunde
en nu weer omdat je fokt ipv te lerenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:20 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ah ok.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het ging momenteel meer over de vakantie, omdat daar nog geen vakantie is. Maar, ik ben het desalniettemin met je eens.
Zakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nu weer omdat je fokt ipv te leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |