Faal-aksquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef henrivo het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk FIE-laks of FAAI-laks?
Dat heb ik nooit begrepen echt
Hi ha ho.quote:
sowieso fastfood ok noemenquote:
Ja, houd er dan over op als je die namen toch niet gaat zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het waren gewoon wat rare figuren die van foto's stuurden.. Ik klikte het vooral wel en na een tijdje hielden ze wel op. En nu heb ik ze geblokkeerd. Maar ik vind niet dat ik dan namen mag zeggen, dat voelt verkeerd
Ik ook.quote:
quote:
fail laxquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef henrivo het volgende:
[..]
Is het nou eigenlijk FIE-laks of FAAI-laks?
Dat heb ik nooit begrepen echt
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:11 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het waren gewoon wat rare figuren die van foto's stuurden.. Ik klikte het vooral wel en na een tijdje hielden ze wel op. En nu heb ik ze geblokkeerd. Maar ik vind niet dat ik dan namen mag zeggen, dat voelt verkeerd
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:13 schreef IfImJamesDean het volgende:
Het waren gewoon wat rare figuren die wat foto's stuurden.. Ik klikte het vooral weg en na een tijdje hielden ze wel op. En nu heb ik ze geblokkeerd. Maar ik vind niet dat ik dan namen mag zeggen, dat voelt verkeerd
DP was er 1 vanquote:
Is hij zo'n boy joh?quote:
quote:
henrinoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we onze haat op jou gaan richten dan
Maar, het is vakantie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
Doel; minimaal 5 uur actief leren vandaag. Let's do this
In de eerste zateb wat spelfoutjesquote:
Ja, edit je post dan in plaats van het twee keer te posten. Flapdrol.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de eerste zateb wat spelfoutjes
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:15 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
In de eerste zateb wat spelfoutjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |