SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Volgens mij eindig jij vanavond echt huilend op de bank als rocket league niet in de PS+ line-up zitquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:02 schreef Jimbo het volgende:
als het goed is horen we vandaag dus ook welke games we krijgen (uurtje of 5-6)
dan krijgen we dinsdag uiteraard rocket leaguevoor ps+
Net nu hij van Knack is afgestapt komt het in de ps+quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij eindig jij vanavond echt huilend op de bank als rocket league niet in de PS+ line-up zit
dat doe ik elke avond alquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Wie weet krijgen we wel rocket league èn Knack!
Dan rent hij naakt met zijn onderbroek op zijn hoofd door de straten
Dat komt goed uit, 5 juli moet ik de hele dag revalideren van Sensation. Dan kan ik mooi wat matige games spelenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan is het 1 juli staan die games er pas 5 juli op ...
Godverdomme, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Life is Strange. Telltale games vind ik steeds minder worden helaas. De engine blijft zo crappy en de daadwerkelijke keuzevrijheid bij bijvoorbeeld GOT is echt zo minimaal tov de eerst TWD. Als je die game opnieuw speelt met andere keuzes kom je er achter dat het eigenlijk geen fuck uit maakt wat je kiestquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:46 schreef Cikx het volgende:
Witcher 3, de Telltale games en Life is Strange.
Klopt, maar ik speel ze toch steeds maar 1 keer, dus die illusie van keuze maakt me wat dat betreft niet héél veel uit. Zou natuurlijk tof zijn als ze dat in de toekomst weten te verbeteren.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Godverdomme, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe Life is Strange. Telltale games vind ik steeds minder worden helaas. De engine blijft zo crappy en de daadwerkelijke keuzevrijheid bij bijvoorbeeld GOT is echt zo minimaal tov de eerst TWD. Als je die game opnieuw speelt met andere keuzes kom je er achter dat het eigenlijk geen fuck uit maakt wat je kiest
Ik denk niet dat het Rocket League gaat worden, alleen al omdat die servers dan huilend ten onder gaan. Zou het dan toch Knack gaan worden?quote:
Tot nu de games die ook fysiek verkrijgbaar zijn:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Rocket League gaat worden, alleen al omdat die servers dan huilend ten onder gaan. Zou het dan toch Knack gaan worden?
?quote:
Het is gewoon zo Japans en bizar, wat ik heerlijk vind. Krijg je opeens een camera app voor je telefoon bijvoorbeeld en als je daarmee je vrouwelijke companion scanned beginnen dr tieten te bouncen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef poker4lifee het volgende:
Tot wanneer kunnen we de huidige ps+ games ook alweer downloaden?
[..]
?
knack en rocket league !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tot nu de games die ook fysiek verkrijgbaar zijn:
Injustice: Gods Among Us (December 2014)
InFamous First Light (Januari 2015)
MGSV: Ground Zeroes (Juni 2015)
We zullen nu wel titels krijgen als:
Knack (inderdaad)
Killzone Shadow Fall
InFamous Second Son
Tomb Raider Definitive Edition
Hoewel we waarschijnlijk een kaar verder zijn als we al deze titels hebben gehad.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:21 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het is gewoon zo Japans en bizar, wat ik heerlijk vind. Krijg je opeens een camera app voor je telefoon bijvoorbeeld en als je daarmee je vrouwelijke companion scanned beginnen dr tieten te bouncen.Wat dan wel weer kut is is dat de combat tergend is en het vol zit met fetch quests.
Trouwens als PS+ game misschien Trials?
Daar komt het wel zo'n beetje op neer jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Driveclub plus is een demo?
Met een upgrade van 24 euro?
dit ishet eerste zinnige dat ik in de laatste 6 jaar uit je mond heb morgen komenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Driveclub plus is een demo?
Met een upgrade van 24 euro?
Die was ook al voor PS+ een keer toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
https://store.playstation(...)_00-FEZTHEGAMEPOLYTR
naar verluid is FEZ ook gratis, voor hen die hem nog niet hebben
Dankequote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
https://store.playstation(...)_00-HOWTOSURVIVE0001
gratis game
Even binnenhalen hoor vanavond wanneer ik thuis ben!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:54 schreef Jimbo het volgende:
https://store.playstation(...)_00-FEZTHEGAMEPOLYTR
naar verluid is FEZ ook gratis, voor hen die hem nog niet hebben
morgen naar verluidquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Danke![]()
Over twee minuten misschien PS Plus
Platform puzzel game.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Even binnenhalen hoor vanavond wanneer ik thuis ben!
Wat voor game is fez?
Da's niet te hopen, die is al een jaar of 30 geleden overledenquote:
Is dat niet de demo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:49 schreef Chrizs het volgende:
Zou er niet een fout in de store zijn?
Metro last light is ook gratis
In ieder geval 'gekocht'.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope https://store.playstation(...)_00-MLLREDUXDIGITAL1
Jup zijn gewoon trials.quote:
Bloodborne en Elder scrolls onlinequote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:36 schreef Jiang153 het volgende:
Voor mij is op dit moment Elder Scrolls online toch wel de beste koop van dit jaar
Misschien dat het nog verandert
Is gewoon een trial versie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:21 schreef Rijst het volgende:
Snel ff metro binnenhalen. Pak wat je pakken kan.
nice!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope https://store.playstation(...)_00-MLLREDUXDIGITAL1
Het is wel het volledige spel maar gewoon een timed trial lees ik. Dus gewoon door het spel heen rushen.quote:
metro ook een trial?quote:
Hmmn het is dus echt zo.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit ishet eerste zinnige dat ik in de laatste 6 jaar uit je mond heb morgen komen
FarCry 4 is ook gratis in de store. Zag het net terwijl ik voor Metro aan het kijken was.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:02 schreef StateOfMind het volgende:
Metro Last Light gratis?
Fez gratis?
Trine 2 gratis?
Waarom eigenlijk?
En zijn er nog meer games gratis nu?
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
FarCry 4 is ook gratis in de store. Zag het net terwijl ik voor Metro aan het kijken was.
Of zou het ook een trial zijn![]()
Link !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
FarCry 4 is ook gratis in de store. Zag het net terwijl ik voor Metro aan het kijken was.
Beschrijving:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:52 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Of zou het ook een trial zijn![]()
Te mooi om waar te zijn dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beschrijving:
Download de demo om 2 uur lang coöp te spelen.
Bij Metro staat niet iets dergelijks, of kijk ik er overheen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:54 schreef DKUp het volgende:
[..]
Beschrijving:
Download de demo om 2 uur lang coöp te spelen.
Bij Metro Last Light niet nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:07 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Bij Metro staat niet iets dergelijks, of kijk ik er overheen?
Is toch een kut spelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Bij Metro Last Light niet nee.
Ik weet niet zeker of het de volledige versie is, want de demo is nu opeens spoorloos verdwenen.
Dus... het is een demo?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:24 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Is toch een kut spel
Nou mooi kan ik weer al die demo's verwijderen.
Ja denk het. Ik weet wel dat je in de US store een timed demo heb, dus dit zal het vast ook wel zijn, maar dan voor de EU store.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:34 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Dus... het is een demo?
Als het helemaal gratis zou zijn, zou het wel een poging waard zijn.
Oh...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:38 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja denk het. Ik weet wel dat je in de US store een timed demo heb, dus dit zal het vast ook wel zijn, maar dan voor de EU store.
Zelfs gratis hoef ik een eigenlijk niet
- Richten is enorm traag
- Enge game
- Geen co-op
Gaan we nu dragonball danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:42 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Oh...
Maybe maar weer verwijderen morgen, dan.
Nah stealth gameplay is leuk, maar dat je zo traag draait is gewoon ronduit kut.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:46 schreef Vault-Boy het volgende:
![]()
Dat richten heeft mij echt totaal niet geboeid. Je kan prima richten in dit spel, aangezien het geen COD achtige actie is. Hell je hoeft 9 van de 10x geen eens te schieten (zeker in Metro 2033). Je kan ook levels sneakend spelen, maar ja de meeste mensen willen alleen maar actie en er zo snel mogelijk erdoorheen rushen.
Naja het mocht misschien wat sneller ja, maar persoonlijk vind ik het prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:49 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nah stealth gameplay is leuk, maar dat je zo traag draait is gewoon ronduit kut.
Heb zelfs de sensitiviteit hoger gezet.
Daar geeft iemand aan dat er in een hoek van het scherm 'trial' staat, kan iemand dat hier bevestigen? Just curious.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is Metro niet gewoon dit?
http://blog.eu.playstatio(...)redux-hit-ps4-today/
Wie? Kirk?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme, werd ik net geinvade in Dark Souls 2... ik mezelf netjes aan de etiquette houden zoals niet healen waardoor ik telkens net op het nippertje sterf. Blijkt het een NPC invader te zijn
Etiquette?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme, werd ik net geinvade in Dark Souls 2... ik mezelf netjes aan de etiquette houden zoals niet healen waardoor ik telkens net op het nippertje sterf. Blijkt het een NPC invader te zijn
Damn. Ik hou sowieso niet van singleplayer games waarbij je bezocht kan worden, en dan zou ik me ook aan een etiquette moeten houden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)0xwhy/pvp_etiquette/
Het gros houdt zich hier aan.
Dat is al een tijdje. Ik heb die game gedownload en ben een echte liefhebber van indies, maar dit vond ik drie keer niksquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:46 schreef Drankster het volgende:
Whoa Dave! Gratis in de store voor + leden.
Volgens mij is dat optioneel hoor, in DS2.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn. Ik hou sowieso niet van singleplayer games waarbij je bezocht kan worden, en dan zou ik me ook aan een etiquette moeten houden.
Deze serie en ik liggen echt mijlenver uit elkaar.
Enige wat je kan doen is offline spelen, of ieder uur je humanity verbranden bij bonfires volgens mij.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens mij is dat optioneel hoor, in DS2.
Ja ziet er echt super kut uit. Indies oké maar crap zoals deze kunnen ze wel achterwege laten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje. Ik heb die game gedownload en ben een echte liefhebber van indies, maar dit vond ik drie keer niks
Je bent wel heel snel bang he, speel je daarom ook alleen co-opquote:
Yep altijd 24/7 jwzquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent wel heel snel bang he, speel je daarom ook alleen co-op
quote:
Zolang Elly en Joel maar niet terug komen dan komt het wel goed in die setting/wereld, want dat verhaal is gewoon klaar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:13 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hopelijk doet het geen afbreuk aan het origineel.
Of ze tegenkomen in het verhaal maar met andere personage inde hoofdrolquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Zolang Elly en Joel maar niet terug komen dan komt het wel goed in die setting/wereld, want dat verhaal is gewoon klaar.
Ze zouden wel gek zijn om er geen vervolg op te maken gezien hoe succesvol de game was.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Wat waar hoe?? Wat?
edit: niets officiel
Een cameo zou wel tof zijn idd... een volwassen Elly oid.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of ze tegenkomen in het verhaal maar met andere personage inde hoofdrol
Bedoelde meer zo dat het weer om een "lek" gaat en niet een officiele aankondigingquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ze zouden wel gek zijn om er geen vervolg op te maken gezien hoe succesvol de game was.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:18 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een cameo zou wel tof zijn idd... een volwassen Elly oid.
Sorry ben het er echt totaal niet mee eens. Joel is een antiheld waar die dude van Uncharted letterlijk Indiana Jones is. Daarbij zijn de setting en de gameplay echt totaal anders. TLOU gaat veel meer richting stealth survival horror (helemaal op hogere moeilijkheidsgraden) met crafting etc in een stedelijke omgeving., waar Uncharted echt een avonturenspel is waar je continu klautert en shootouts hebt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Godtje het volgende:
TLOU is goed. Ben nu aan het spelen. Iets te veel zombies aan het begin maar dat is persoonlijk.
Wat ik niet snap dat er veel haters zijn op uncharted en dit te gek vinden.
Het is wat betreft spelen en karakters toch bijna 1 op 1.
Ik vind de gameplay dus echt op elkaar lijken. Ja, wat meer stealth. Maar manier van bewegen, klimmen de manier van door een veld bewegen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry ben het er echt totaal niet mee eens. Joel is een antiheld waar die dude van Uncharted letterlijk Indiana Jones is. Daarbij zijn de setting en de gameplay echt totaal anders. TLOU gaat veel meer richting stealth survival horror (helemaal op hogere moeilijkheidsgraden) met crafting etc in een stedelijke omgeving., waar Uncharted echt een avonturenspel is waar je continu klautert en shootouts hebt.
TLOU is een stuk meer volwassen en vooral ook meer duister dan Uncharted.
Dat lijkt me inderdaad niet vreemd aangezien ze allebei o.a. gebruik maken van een naughty dog in house engine, maar kwa daadwerkelijke gameplay vind ik de games om voorgenoemde redenen echt wel heel veel verschillen van elkaar. Zelfde voor de setting en sfeer.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar manier van bewegen, klimmen de manier van door een veld bewegen.
Duidelijk een Naughtydog game (wat ook niet gek is).
Vond het een geweldige DLCquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Deze week toevallig eindelijk Left Behind gespeeld.
Vond die eerlijk gezegd wat tegenvallen. Zo kort en simple.
Maar desalniettemin een redleijk toevoeging aan een briljant spel
Ik weet niet of ik Nathan Drake een 'held' zou willen noemen, als iemand die als hobby/werk naar andere landen gaat om daar honderden lokale arme 'rebellen'/huurlingen af schiet om een oud medallion of schaaltje of whatever te kunnen vinden en stelen...quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Sorry ben het er echt totaal niet mee eens. Joel is een antiheld waar die dude van Uncharted letterlijk Indiana Jones is. Daarbij zijn de setting en de gameplay echt totaal anders. TLOU gaat veel meer richting stealth survival horror (helemaal op hogere moeilijkheidsgraden) met crafting etc in een stedelijke omgeving., waar Uncharted echt een avonturenspel is waar je continu klautert en shootouts hebt.
TLOU is een stuk meer volwassen en vooral ook meer duister dan Uncharted.
Nog altijd beter danquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Nathan Drake een 'held' zou willen noemen, als iemand die als hobby/werk naar andere landen gaat om daar honderden lokale arme 'rebellen'/huurlingen af schiet om een oud medallion of schaaltje of whatever te kunnen vinden en stelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Mja, ik vond die arcade stukjes wel geinig bedacht, maar wel een soort van "opvulling". Beetje quick time knopjes drukken. Mwa. Soort minigames, net als het waterpistool gevecht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond het een geweldige DLCdie stukken met Riley dan. Zo anders dan je gewend bent en zoveel kleine dingen als de arcade, de spookwinkel, punbook, photobooth, waterpistolen etc. die het extra tof maken. En natuurlijk waterige oogjes bij het don't go stukje.
Eens. Ik vond een van de tofste DLC's die ik ooit gespeeld heb.quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond het een geweldige DLCdie stukken met Riley dan. Zo anders dan je gewend bent en zoveel kleine dingen als de arcade, de spookwinkel, punbook, photobooth, waterpistolen etc. die het extra tof maken. En natuurlijk waterige oogjes bij het don't go stukje.
Graphic whorequote:Op woensdag 1 juli 2015 14:10 schreef Confetti het volgende:
Vanavond de nieuwe plus games toch?
Het wordt echt eens tijd voor een fatsoenlijke game. Zelfs het 5-jarig jubileum van PSN ging geruisloos voorbij. Wat een pauperbedrijf als het om software en service gaat.
Neen, volgende week dinsdag.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:10 schreef Confetti het volgende:
Vanavond de nieuwe plus games toch?
Het wordt echt eens tijd voor een fatsoenlijke game. Zelfs het 5-jarig jubileum van PSN ging geruisloos voorbij. Wat een pauperbedrijf als het om software en service gaat.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nog altijd beter danZou ik ook hebben gedaan als ik hem was. Des te eerder de aarde verlost is van de mensheid, des te beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, ik vond het voor hem iig wel een begrijpelijke (en toffe) keuze. Ik denk dat ik met die giraffes was gaan chillen ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zou ik ook hebben gedaan als ik hem was. Des te eerder de aarde verlost is van de mensheid, des te beter...
Vooral toffe keuze, omdat t geen standard Hollywood all is well that ends well einde isquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, ik vond het voor hem iig wel een begrijpelijke (en toffe) keuze. Ik denk dat ik met die giraffes was gaan chillen ofzo.
Journeyquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:25 schreef Tortugal het volgende:
Mensen die indies bij voorbaat afkraken... Er zitten vaak pareltjes tussen.
Ik ben de photobooth niet tegengekomen zie ik nuquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:56 schreef Cikx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben de photobooth niet tegengekomen zie ik nu
afterbirth binnenkortquote:
Pff, heb pas net met Azazel alles gecleared, inclusief Boss Rush. Probeer het nu met Isaac, maar lijk wel grandioze pech te hebben met de items. Een echte killercombo heb ik al heel lang niet meer gehad, ook al heb ik de D6quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:23 schreef Cikx het volgende:
Moet nog steeds Blue Baby en the Lamb verslaan met The Lost, onmogelijk.
Wordt een replay dusquote:
Zo een Monopoly is nog best leuk als plus game.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:46 schreef Jimbo het volgende:
deze zijn het iig niet!
http://blog.eu.playstatio(...)n-playstation-store/
Kan je niet online toch? Bedoel als het niet verplicht was dan had ik het ook niet gedaanquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een Monopoly is nog best leuk als plus game.
Denk voorlopig niet dat ik mijn plus abonnement ga verlengen als die verlopen is.
Ik zie trouwens dit voorbij komen
En dan staat er dat er niet veel veranderd is en dat het leuk is voor de fans.
Nou ik genoot als kind van Doom95 en die gameplay in de trailer gaat me veel en veel te snel.
Speel momenteel alleen Bloodborne online.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:10 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan je niet online toch? Bedoel als het niet verplicht was dan had ik het ook niet gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |