SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Leonietje83Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnomatopeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sam1993Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
JunkieXP
L0t
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 66% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 01-07-2015 16:20:36 ]S. 2014
J. 2016![]()
Lieve cygne, ik snap echt heel goed dat je het niet meer wil delen maar ik vind dat alleen ok als je het zélf niet wil delen en niet omdat je denkt dat wij het niet meer willen horen. Ik ben juist heel benieuwd hoe het met je gaat! Mijn DM/PM staat sowieso altijd voor je openen ik vind je helemaal niet cru posten
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
@MajoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb het gevoel weleens andersom gehad:
ik ben vanaf mn tweede streepje een poos behoorlijk onzeker geweest, doordat ik wist wat o.a. SQ meemaakte en zeker na de MA van IMA die iets verder was dan ik toen.
Soms dacht ik weleens: goh, als ik niet op fok had gelezen stond ik er misschien wel een stuk naief-positiever in.
overigens heeft mijn moeder voor mij een missed abortion gehad, en daar is altijd open over gesproken, maar dat voelt op de een of andere manier als verder van mijn bed.Kwak![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:31 schreef Cygne het volgende:
@MajoCygne, Als je niet wil posten dan moet je het natuurlijk niet doen. Maar als je wel wil posten maar het niet doet om de gevoelens van een ander te sparen? Nah... Dan vind ik en ik weet zeker meerdere dat je gewoon moet posten. Mijn gevoelens kwets je sowieso niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Majo zegt. Je post helemaal niet cru! Je noemt het beest bij zijn naam. Das helder. Niet cru
![]()
![]()
![]()
Uiteraard blijf ik wel gewoon posten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 07:56 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Cygne, Als je niet wil posten dan moet je het natuurlijk niet doen. Maar als je wel wil posten maar het niet doet om de gevoelens van een ander te sparen? Nah... Dan vind ik en ik weet zeker meerdere dat je gewoon moet posten. Mijn gevoelens kwets je sowieso niet.En wat Majo zegt. Je post helemaal niet cru! Je noemt het beest bij zijn naam. Das helder. Niet cru
![]()
Alleen niet meer over mijn eigen nod of streepjes.
![]()
Kan jullie toch helemaal niet missen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:31 schreef Cygne het volgende:
@MajoVergeet niet dat je altijd bij "ons" in azwbnzgg welkom bent als je je ei kwijt wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je altijd bij "ons" in azwbnzgg welkom bent als je je ei kwijt wilt.![]()
Ik moest wel even nadenken over de afkorting.![]()
![]()
Het leukste is als iemand die je van fok! Kent deze afkortingen in een van mens tot mens gesprek gebruikt. Dan heb je ook wel een beetje een 'Huh?' Momentjequote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:25 schreef Cygne het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel even nadenken over de afkorting.![]()
![]()
Ik sluit me bij de rest aan Cygne. Jij ondergaat al deze ellende dus jij bepaald hoe je ermee omgaat en wat voor jou fijn is. Je bent altijd welkom hier.![]()
Komt natuurlijk ook omdat het azwbnzmg is en niet azwbnzggquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:54 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Het leukste is als iemand die je van fok! Kent deze afkortingen in een van mens tot mens gesprek gebruikt. Dan heb je ook wel een beetje een 'Huh?' Momentje
En hoewel ik hier vooral nog lurk, sluit in me bij de rest aan, Cygne. Ik leef erg met je mee en zou graag blijven lezen hoe het met je gaat.![]()
![]()
Wat zijn jullie lief!![]()
Jullie horen t sowieso wel als er wat boeiends gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Neemt zichzelf voor om de LaPo te hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:20 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Komt natuurlijk ook omdat het azwbnzmg is en niet azwbnzgg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Cygne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cygne!
Iedereen is hier welkom met welke zwangerschaps toestand dan ook..
We hebben eerder met je meegeleefd en willen nu ook weten hoe het verder gaat natuurlijk!
Zeg .. waar staat dpo eigenlijk voor? Days past ovulatie?
Ik snap er (na 9 maanden) vaak nog steeds geen drol van..)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Cygne!
Iedereen is hier welkom met welke zwangerschaps toestand dan ook..
We hebben eerder met je meegeleefd en willen nu ook weten hoe het verder gaat natuurlijk!
Zeg .. waar staat dpo eigenlijk voor? Days past ovulatie?
Ik snap er (na 9 maanden) vaak nog steeds geen drol van..)
Days past ovulation.
Ik kan de OP niet aanpassen dames , iets met geen rechten... ff een Mondje vragen dus
S. 2014
J. 2016![]()
Hmm.. Hoe kan het dan dat mensen een positieve test hebben 4 dpo?
Dan is er toch nog niks geland?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
nee da's vier dagen voor nod, barrelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:47 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. Hoe kan het dan dat mensen een positieve test hebben 4 dpo?
Dan is er toch nog niks geland?![]()
GM, als t goed is kun je nu weer editen!disclaimer![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:02 schreef Cygne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
![]()
![]()
En dus 10 dpo?
Als ik ooit zwanger raak is het wel bijna een wonder hoor....Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:49 schreef MaJo het volgende:
[..]Lief van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je een LF van 14 dagen hebt wel jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
![]()
En dus 10 dpo?
Als ik ooit zwanger raak is het wel bijna een wonder hoor....Ik geloof dat je niet vroeger dan 7 dagen voor NOD (en dus 7dpo) kan testen maar dat wordt vaak ook wel afgeraden omdat de kans dan nog groot is dat het alsnog misgaat.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
ja, vaak welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:50 schreef Barreltje het volgende:
![]()
En dus 10 dpo?
Als ik ooit zwanger raak is het wel bijna een wonder hoor....de meeste bevruchte eieren nestelen tussen 5-10 dpo en beginnen dan met het aanmaken van hcg. Bij een vroege innesteling kun je dus ook vroeg positief testen
Heb je nog uitleg nodig over hoe een ei bevrucht wordt?
disclaimer![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:56 schreef Cygne het volgende:
[..]
Lief van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je toch bezig bent..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vaak welde meeste bevruchte eieren nestelen tussen 5-10 dpo en beginnen dan met het aanmaken van hcg. Bij een vroege innesteling kun je dus ook vroeg positief testen
Heb je nog uitleg nodig over hoe een ei bevrucht wordt?
Anyway... De maagzuur had ik vanaf 3 dpo.. dat kan dus nooit een zwangerschapskwaal zijn..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Waarschijnlijk niet nee, dat is wel heel vroeg. Maar je kan wel al snel kwaaltjes krijgen. Ik liep vorig jaar januari 7 dpo in de kaaswinkel bijna te kokhalzen van die kaasluchtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent..
Anyway... De maagzuur had ik vanaf 3 dpo.. dat kan dus nooit een zwangerschapskwaal zijn.., 3 dagen later had ik 2 streepjes
![]()
![]()
Hmm.. binnenkort maar eens naar de ha dan.. Want nu al 5 dagen last van..
Hmmm vandaag dag 14 en ik had een knaller van een ovulatietest verwacht maar hij is een beetje medium. Of ik heb de ovulatie gemist of het zit er nog aan te komen. Ach ja, deze ronde verwachtte ik er toch al niet al teveel van
Ja of je ovulatie was op een ander moment dan je denkt.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent..
Anyway... De maagzuur had ik vanaf 3 dpo.. dat kan dus nooit een zwangerschapskwaal zijn..
Allesj kan.
Ik weet wanneer ik vruchtbaar slijm had en wanneer we daar gebruik van hebben gemaakt, maar volgens mijn uiteindelijk UD begon mijn zwangerschap drie ipv twee weken daarvoor. Of was t nou maar 1 week ervoor ipv twee? Ik weet t niet meer. Het klopte ieg van geen kant.Kwak![]()
Blijven testen MaJo! Mijn ovulatie is nu steeds rond dag 18. En dan wordt ik op dag 32 ongesteld. Dus 14 dagen erna. En een cyclus van 32 kan makkelijk natuurlijk. Niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen. Het moet tussen de 24 en 35 dagen zijn met clomid.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:09 schreef MaJo het volgende:
Hmmm vandaag dag 14 en ik had een knaller van een ovulatietest verwacht maar hij is een beetje medium. Of ik heb de ovulatie gemist of het zit er nog aan te komen. Ach ja, deze ronde verwachtte ik er toch al niet al teveel van![]()
Mijn knal strepen waren vorige week maandag.. dag 18..
Normaal gesproken dan op dag 31 menstruatie waardoor dat dan dus weer dag 1 wordt..
En majo.. je had sowieso een "niet betrouwbare" cyclus.. het is heus niet ineens "volgens het boekje"
Trouwens....
Hoe is het eigenlijk met die kloon? Die streepjes pieste maar niet wilde zeggen wie hij of zij was? Weten we al wie dat is? En heeft diegene al een goede echo gehad?![]()
Dat vroeg ik me ook net af ja.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:31 schreef Fien10 het volgende:
Trouwens....
Hoe is het eigenlijk met die kloon? Die streepjes pieste maar niet wilde zeggen wie hij of zij was? Weten we al wie dat is? En heeft diegene al een goede echo gehad?![]()
![]()
Nou had ik net mega steken in mijn linkerzij dus wie weet toch eisprongquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:15 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Blijven testen MaJo! Mijn ovulatie is nu steeds rond dag 18. En dan wordt ik op dag 32 ongesteld. Dus 14 dagen erna. En een cyclus van 32 kan makkelijk natuurlijk. Niet iedereen heeft een cyclus van 28 dagen. Het moet tussen de 24 en 35 dagen zijn met clomid.Ik blijf sowieso testen
Slik je nog steeds Clomid?
Dat is ook zo maar als het goed is moet het met de Clomid wel regelmatiger zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:20 schreef Barreltje het volgende:
Mijn knal strepen waren vorige week maandag.. dag 18..
Normaal gesproken dan op dag 31 menstruatie waardoor dat dan dus weer dag 1 wordt..
En majo.. je had sowieso een "niet betrouwbare" cyclus.. het is heus niet ineens "volgens het boekje"Was dat niet Svane ofzo? Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:31 schreef Fien10 het volgende:
Trouwens....
Hoe is het eigenlijk met die kloon? Die streepjes pieste maar niet wilde zeggen wie hij of zij was? Weten we al wie dat is? En heeft diegene al een goede echo gehad?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
[quote]Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou had ik net mega steken in mijn linkerzij dus wie weet toch eisprongIk blijf sowieso testen
[..]
Ja nog steeds clomid ja.![]()
Vrijdag m'n NOD, ik ben benieuwd. Voel me niet anders als anders maar dat hoeft ook niet perse natuurlijk. Ben er op dit moment niet heel erg mee bezig. Bezig om een huis te kopen dus echt van alles aan m'n hoofd. Druk druk druk..![]()
Hoe lang slik je het nu? Is het bij jou ook het plan om een half jaar te slikken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:25 schreef Fien10 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 30 juni 2015 17:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nou had ik net mega steken in mijn linkerzij dus wie weet toch eisprongIk blijf sowieso testen
[..]
Ja nog steeds clomid ja.![]()
Vrijdag m'n NOD, ik ben benieuwd. Voel me niet anders als anders maar dat hoeft ook niet perse natuurlijk. Ben er op dit moment niet heel erg mee bezig. Bezig om een huis te kopen dus echt van alles aan m'n hoofd. Druk druk druk..
Dat laatste zijn wij nu ook mee bezig, goeie afleiding
Ik had hier niet gepost!
Ben ook wel benieuwd, volgens mij was het alweer best even geleden? Xanteh misschien?![]()
Nu 3 maanden. 1e maand sloeg aan en cyclus van 32 dagen. 2e cyclus late eisprong en menstruatie op dag 37, dus eigenlijk een te lange cyclus voor clomid maar besloten om toch door te gaan met 50mg. En nu lijkt het erop dat hij weer normaal is omdat ik op dag 18 een eisprong had dus ik verwacht op dag 33 weer ongesteld te worden (of niet..).quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang slik je het nu? Is het bij jou ook het plan om een half jaar te slikken?
Dat laatste zijn wij nu ook mee bezig, goeie afleiding
Hier het plan om het een jaar te proberen. Omdat ik
a) super jong ben en dus geen tijdsdruk heb. En b) ik iedere bevruchting al zeer verhoogde kans heb dat het mis gaat door de chromosoom afwijking. Terwijl de clomid dan misschien wel prima z'n werk doet. Daarom blijf ik voorlopig wel aan de 50mg. Omdat als ik eraan gewend raak en het niet meer werkt je een dosis hoger kan pakken. Nu heb ik wel steeds een eisprong gehad, alleen de 2e keer dus eigenlijk een te lange cyclus. Maar dat geeft niet. Dan hebben we per jaar misschien minder kansen omdat de cyclus wat langer duurt maarja dan heb ik tenminste een eisprong. Dat is al heel wat.![]()
Xanteh was het misschien wel ja! Maar jij bent toch ook een kloon?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:36 schreef Svane het volgende:
Ik had hier niet gepost!
Ben ook wel benieuwd, volgens mij was het alweer best even geleden? Xanteh misschien?Ah duidelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:37 schreef Fien10 het volgende:
[..]
Nu 3 maanden. 1e maand sloeg aan en cyclus van 32 dagen. 2e cyclus late eisprong en menstruatie op dag 37, dus eigenlijk een te lange cyclus voor clomid maar besloten om toch door te gaan met 50mg. En nu lijkt het erop dat hij weer normaal is omdat ik op dag 18 een eisprong had dus ik verwacht op dag 33 weer ongesteld te worden (of niet..).
Hier het plan om het een jaar te proberen. Omdat ik
a) super jong ben en dus geen tijdsdruk heb. En b) ik iedere bevruchting al zeer verhoogde kans heb dat het mis gaat door de chromosoom afwijking. Terwijl de clomid dan misschien wel prima z'n werk doet. Daarom blijf ik voorlopig wel aan de 50mg. Omdat als ik eraan gewend raak en het niet meer werkt je een dosis hoger kan pakken. Nu heb ik wel steeds een eisprong gehad, alleen de 2e keer dus eigenlijk een te lange cyclus. Maar dat geeft niet. Dan hebben we per jaar misschien minder kansen omdat de cyclus wat langer duurt maarja dan heb ik tenminste een eisprong. Dat is al heel wat.Moet je ook steeds bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden of kun je daar wel vanuit gaan als je binnen die periode weer ongesteld bent? En heb je ook zo'n last van de bijwerkingen? Ik was echt een emotioneel hoopje mens
Stimmt! En ik verwacht snel versterking vanuit dit topic in 2016!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Xanteh was het misschien wel ja! Maar jij bent toch ook een kloon?![]()
![]()
Ga je je nog wel bekend maken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:58 schreef Svane het volgende:
[..]
Stimmt! En ik verwacht snel versterking vanuit dit topic in 2016!En die versterking hoop ik ook op, het liefst iedereen die hier post in 1x
Volgende maand weer bloedprikken als het deze maand niet raak is. Word volgende week woensdag gebeld door de gyn. Bijwerkingen vallen wel mee hier. Wel de 1e dag dat ik ongesteld ben er erg last van buikpijn, en ik heb tot m'n eisprong dus 18 dagen lang ongeveer hele erge opvliegers. Dat is wel echt kut. Verder gaat het wel oké gelukkig.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Xanteh was het misschien wel ja! Maar jij bent toch ook een kloon?
[..]
Ah duidelijkMoet je ook steeds bloedprikken om te kijken of er een eisprong heeft plaatsgevonden of kun je daar wel vanuit gaan als je binnen die periode weer ongesteld bent? En heb je ook zo'n last van de bijwerkingen? Ik was echt een emotioneel hoopje mens
![]()
Volgens mij was het Sethiwe ofzo toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:36 schreef Svane het volgende:
Ik had hier niet gepost!
Ben ook wel benieuwd, volgens mij was het alweer best even geleden? Xanteh misschien?
[edit] even nagezocht in update topic, maar dat was 'r ja. Majo, jij hebt het geupdate zelfs :p
Maar ik geloof niet dat ze al uit de kast is, of dat heb ik gemist.![]()
Mag mijn NOD naar 25 juli?quote:Dankie!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Ik snap niets van je bericht. Sethiwe is toch al iets van 40 weken zwanger? En als je weet dat het Sethiwe is, is ze toch juist wel uit de kast? Of bedoel je het compleet anders en had ik echt wat beter uit de zon moeten blijven vandaagquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:08 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Volgens mij was het Sethiwe ofzo toch?
[edit] even nagezocht in update topic, maar dat was 'r ja. Majo, jij hebt het geupdate zelfs :p
Maar ik geloof niet dat ze al uit de kast is, of dat heb ik gemist.![]()
![]()
Sjekquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Mag mijn NOD naar 25 juli?Dankie!
S. 2014
J. 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: