quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:37 schreef Fokker89 het volgende:
KLB / Mijn moeder die mij met water wakkermaakt
9/11 #neverforgetquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
8 juli, toch?
[..]
Nee, helaas precies twee maanden eerder.
toch nog een 11quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
8 juli, toch?
[..]
Nee, helaas precies twee maanden eerder.
je bent fokkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben het allebei niet en toch zit ik hier?
Tuurlijk niet. Toen was Fylax een kleine peuter van 2 jaar en 2 maanden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt mij dat een allochtoon danquote:
nee dat is onze gedeelde noemerquote:
Ja maar dat was heel mijn punt nietquote:
Al een minuut of 7quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:46 schreef YokiKater het volgende:
Als het goed is is de heli nu vertrokken.
Ga rellenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:46 schreef LTVDK het volgende:
Kan ik trouwens geen sharia tegen muggen beginnen, vloog er net gewoon één in mijn oog
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Toen was Fylax een kleine peuter van 2 jaar en 2 maanden.
Veel is er eigenlijk niet veranderd.
En toch vertrok ik weer geen spier bij die grap, hoe doe je dat toch telkens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon in een dorp, voordat de ME hier is kan ik heel het dorp al hebben afgebrand, lijkt me ook niet de bedoelingquote:
Jij ook altijd met je trein. Misschien moet je conducteur worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:48 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik ga nog liever voor de trein liggen dan dat ik een week in 30+ graden de Triggerberber uit ga zitten hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |