ben ik weer in de minderheid zekerquote:
westfriesland he, daar benne barre mensenquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Hoorn, had je iets anders verwacht dan? Met al die import-limbo's in Eindje kon ik het écht niet meer handelen man.
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
westfriesland he, daar benne barre mensen
als dat niet werkt dan kun je beter maar ophoudenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Piemel uit de broek gehaald en op tafel gesmeten, werd vervolgens geen succes.
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
De cavalerie is gearriveerd, deadprez.
Precies, als dat niets wordt heb je gewoon te maken met burgertruttenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
als dat niet werkt dan kun je beter maar ophouden
Ha Meester, u heeft mijn laatste paint gemist...quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat eens zien?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ha Meester, u heeft mijn laatste paint gemist...
West-Friesland is een streek in Noord-Holland, net zoals Oost-Friesland in Duitsland ligt.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
waarom heet het westfriesland als het in holland ligt
Vroeger toen Nederland nog drassiger was, lag Friesland tegen Holland aan, en woonden er ook friezen in noord-holland.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef deadprez het volgende:
waarom heet het westfriesland als het in holland ligt
Willen jullie bij Friesland of bij Holland nadat Etto en ik klaar zijn met de revolutie?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Vroeger toen Nederland nog drassiger was, lag Friesland tegen Holland aan, en woonden er ook friezen in noord-holland.
Westfriezen zijn ook een trots volkje
ik vind het nu al tyfuswarm met 18 graden dus als het 41 graden wordt ga ik letterlijk doodquote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef BlueMage het volgende:
http://buienradar.nl/weer/de-bilt/nl/2757783/#14daagse
Ik geloof hier echt zeer weinig van, 41 graden.
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het nu al tyfuswarm met 18 graden dus als het 41 graden wordt ga ik letterlijk dood
Geen van beiden, West-Friesland moet een eigen staat worden.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Willen jullie bij Friesland of bij Holland nadat Etto en ik klaar zijn met de revolutie?
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Willen jullie bij Friesland of bij Holland nadat Etto en ik klaar zijn met de revolutie?
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen van beiden, West-Friesland moet een eigen staat worden.
Ik moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |