Thunder Roadhouse. Het schoot me net te binnenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
die bikertent ken ik volgens mij alleen nog van de tijd dat ik weleens met m'n ouders ging eten bij een pizzeria daar ongeveer naast. Maar idd, allerlei tokkies uit de dorpjes rondom Eindhoven komen in het weekend naar stratum en dat zijn echt randdebielen![]()
Daarom is het op zich ook wel fijn dat er veel politie is. Ze zijn niet echt streng ofzo, maar treden wel op bij vechtpartijen en shit.
Ik vind het een geweldige stad. Woonde midden in Woensel, ongeveer een straat van Kees af en hield wel van die grauwe sfeer.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Thunder Roadhouse. Het schoot me net te binnen
Eindhoven vond ik sowieso geen fijne plek om te wonen, als ik het over moest doen zou ik naar Breda gaan ofzo, veel relaxter.
is gwn nette dame jatochquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik had op zaterdag gewoon een normale date tot half 12 en er werd niet geneukt
Doe dit picca weer met die smegmaquote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik twijfel of ik een plaatje in OP moet posten... Ik weet niet of het mag
quote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige stad. Woonde midden in Woensel, ongeveer een straat van Kees af en hield wel van die grauwe sfeer.
quote:
Ik woonde naast een stel kampers, vond het minder welquote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldige stad. Woonde midden in Woensel, ongeveer een straat van Kees af en hield wel van die grauwe sfeer.
zelf ook actie ondernomen?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
Volgende keer beterquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
holland boven eindje prefererenquote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik woonde naast een stel kampers, vond het minder welwel fijn voor mij was dat de Effenaar dichtbij was, lekker naar bandjes enzo. Toen maar weer terug verhuisd naar Noord-Holland omdat ik het niet kon handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |