Als je al genoeg pure klimmers hebt zou ik Gallopin meenemen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook tussen die 2. Maar het ontloopt elkaar niet veel. Gallopin is ook geen renner die in de bergen dagelijks top 10 gaat rijden.
Klopt, maar Gallopin is wel meer een 'puncheur' dan Kelderman, en er zijn toch een stuk of 5 etappes waarin ik verwacht dat hij punten gaat pakken (Huy, Bretagne, etc.). Het is wel een renner die niet vaak op het podium staat, maar wel veel top 10 rijdt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook tussen die 2. Maar het ontloopt elkaar niet veel. Gallopin is ook geen renner die in de bergen dagelijks top 10 gaat rijden.
Ik vind het wel een van de sterkste meesterknechten in het peleton. Die gaat in het kielzog van Contador nog wel hoog eindigen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:08 schreef Boet4 het volgende:
Bij Majka ben ik toch een beetje bang dat hij teveel in dienst van Contador moet rijden.
Ja, dat klopt. Maar als ik qua klimmers moet kiezen, dan kies ik toch Pinot, Bardet, Van Garderen en Rolland boven Majka. Zeker de eerste 3. Of zien jullie dit anders?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het wel een van de sterkste meesterknechten in het peleton. Die gaat in het kielzog van Contador nog wel hoog eindigen.
De sprinters voor het echt vlakke nog minder dan 4. Ik zou vooral voor de meer all-round sprinters gaan.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hoeveel sprinters zouden jullie pakken als je maar 12 renners mag selecteren? 4?
Van Rolland verwacht ik niet zo veel eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:11 schreef Boet4 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar als ik qua klimmers moet kiezen, dan kies ik toch Pinot, Bardet, Van Garderen en Rolland boven Majka. Zeker de eerste 3. Of zien jullie dit anders?
Maximaal 4 sprinters (die ook een lastig parcours aankunnen)quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hoeveel sprinters zouden jullie pakken als je maar 12 renners mag selecteren? 4?
Heb nu Greipel, Degenkolb, Sagan en Kristoffquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:13 schreef Boet4 het volgende:
[..]
De sprinters voor het echt vlakke nog minder dan 4. Ik zou vooral voor de meer all-round sprinters gaan.
Zou je dan eerder Majka meenemen? En wat denken jullie van iemand als een Barguil?quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Rolland verwacht ik niet zo veel eerlijk gezegd.
Lijkt me verstandig. Met name de laatste 3 zijn best all-round en kunnen ook over de kasseien mee.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb nu Greipel, Degenkolb, Sagan en Kristoff
Ja, zou ik eerder doen. Barguil komt nog te kort denk ik.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:16 schreef Boet4 het volgende:
[..]
Zou je dan eerder Majka meenemen? En wat denken jullie van iemand als een Barguil?
Die kan wel eens mee met de (sub)top, maar 2 weken lang, tsja..quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:16 schreef Boet4 het volgende:
[..]
Zou je dan eerder Majka meenemen? En wat denken jullie van iemand als een Barguil?
Yatesquote:Op donderdag 2 juli 2015 10:18 schreef opperkleurder het volgende:
Yates, Van Garderen, Valverde, Pinot. Kan er eentje niet meenemen van deze 4.
3 weken he.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Die kan wel eens mee met de (sub)top, maar 2 weken lang, tsja..
Eerste week is niet noemenswaardig zwaar voor klassementsrenners (mits ze ongeschonden doorkomen). 2 weken op topniveau klimmen bedoel ik.quote:
Valverde.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:22 schreef Zorro het volgende:
Contador, Valverde, van Garderen, Nibali, Pinot
Wie (eentje) laat ik afvallen?
Contador, aangezien hij een Giro in de benen heeft.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:22 schreef Zorro het volgende:
Contador, Valverde, van Garderen, Nibali, Pinot
Wie (eentje) laat ik afvallen?
quote:
De twee waar ik het meest tussen twijfelde. Nu nogquote:Op donderdag 2 juli 2015 11:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Contador, aangezien hij een Giro in de benen heeft.
Welke sprinters gaan het voor jou doen dan? (Greipel / Cavendish / Degenkolb zijn voor mij te duur, dan moet ik de rest van mijn ploeg ook weer omgooien)quote:Op donderdag 2 juli 2015 01:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Een deel van de Skytrain heeft al een aardig seizoen achter de rug, het zou me niets verbazen als een van de andere klassementgeorienteerde ploegen (Astana/Saxo/Movi) over de breedte sterker is.
Qua sprinters, ik neem ze alle drie niet mee.. Matthews/Demare zou ik zeggen, maar uit pure armoe (rond of achter de top 10 vlak).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |