abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:40:08 #51
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_153985576
Ik blijf eigenlijk met twee dilemma's zitten in mijn Tourpool (eigenlijk veel meer, maar goed)

- Contador/Nibali/Froome? Ik kan er één van deze drie bijhebben gezien het budget. Heb voorlopig Froome, want beter dan Nibali en geen Giro in de poten zoals Alberto...

- Matthews/Coquard/Demare/Bouhanni? Ik heb nu Matthews, want aardig compleet sprintertje, maar andere drie mannen zijn wel rapper op het echte vlakke. En stokbroden, dus gemotiveerd....

Ik hoor het graag :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_153985675
Tj van garderen + matthews of Valverde, Trentin en Gallopin bij scorito? Bij de 2e optie heb ik 20 man, anders 19.
  Redactie Sport woensdag 1 juli 2015 @ 20:15:10 #53
274204 crew  Mexicanobakker
pi_153986244
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik blijf eigenlijk met twee dilemma's zitten in mijn Tourpool (eigenlijk veel meer, maar goed)

- Contador/Nibali/Froome? Ik kan er één van deze drie bijhebben gezien het budget. Heb voorlopig Froome, want beter dan Nibali en geen Giro in de poten zoals Alberto...

- Matthews/Coquard/Demare/Bouhanni? Ik heb nu Matthews, want aardig compleet sprintertje, maar andere drie mannen zijn wel rapper op het echte vlakke. En stokbroden, dus gemotiveerd....

Bouhanni is blessa, die is z'n geld nu niet helemaal meer waard.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:29:49 #54
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_153991639
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Met een goed aantal lastige afdalingen, geen tijdritten en slechts een handvol echt saaie massasprintritten denk ik dat Nibali aardig in de buurt van Froome gaat eindigen.
Als hij en Bertje een slimme coup plegen en op een afdaling in de finale doei zeggen dan is het onmogelijk dat de colombiaan en keniaan dat kunnen volgen. :D

#wishfulthinking

Ik denk dat het een mooie tour gaat worden met veel sluwe aanvallen. Op puur bergop finishes gaan Contador en Nibali het niet halen.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:41:01 #55
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_153992045
Is er al definitieve startlijst bekend met rugnummers? Ik mag in mijn poule geen Nummers 1 selecteren (dus 1,11,21,31etc) heb in Mijn poule paar renners staan die wellicht kopman zijn en dus zullen wegvallen
Net efkes anges
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:41:58 #56
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_153992081
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er al definitieve startlijst bekend met rugnummers? Ik mag in mijn poule geen Nummers 1 selecteren (dus 1,11,21,31etc) heb in Mijn poule paar renners staan die wellicht kopman zijn en dus zullen wegvallen
Dat komt morgen bij de teampresentatie denk ik.
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:55:01 #57
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_153992486
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
Nijmegen toevallig?
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
  donderdag 2 juli 2015 @ 00:27:04 #58
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_153993332
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:29 schreef VASND het volgende:

[..]

Met een goed aantal lastige afdalingen, geen tijdritten en slechts een handvol echt saaie massasprintritten denk ik dat Nibali aardig in de buurt van Froome gaat eindigen.
Als hij en Bertje een slimme coup plegen en op een afdaling in de finale doei zeggen dan is het onmogelijk dat de colombiaan en keniaan dat kunnen volgen. :D

#wishfulthinking

Ik denk dat het een mooie tour gaat worden met veel sluwe aanvallen. Op puur bergop finishes gaan Contador en Nibali het niet halen.
Oh, dat hoop ik ook zeker. Ik vrees alleen dat Froom en zijn Skyblok te sterk zijn.

Nog gedachtes over mijn sprintdilemma?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_153994316
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bouhanni is blessa, die is z'n geld nu niet helemaal meer waard.
Of het is een rookgordijn :7
  donderdag 2 juli 2015 @ 01:23:20 #60
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_153994456
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 00:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Oh, dat hoop ik ook zeker. Ik vrees alleen dat Froom en zijn Skyblok te sterk zijn.

Nog gedachtes over mijn sprintdilemma?
Een deel van de Skytrain heeft al een aardig seizoen achter de rug, het zou me niets verbazen als een van de andere klassementgeorienteerde ploegen (Astana/Saxo/Movi) over de breedte sterker is.

Qua sprinters, ik neem ze alle drie niet mee.. Matthews/Demare zou ik zeggen, maar uit pure armoe (rond of achter de top 10 vlak).
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
pi_153996881
Voor mijn tourpoule moet ik 20 renners selecteren. Van een budget of iets dergelijks is geen sprake.
De puntentelling gaat als volgt:
Per etappe: 30 - 26 - 22 - 19 - 17 - 15 - 14 - 13 - 12 - 11 - 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 punten voor de eerste 20 renners waarbij 30 uiteraard staat voor de nummer 1 in de etappe en 1 punt voor de nummer 20. Er geldt een bonus van 10 punten voor de geletruidrager na elke etappe.
Voor het eindklassement krijgen de eerste 20 renners de dubbele punten van de etappe. Dus 60 punten voor de nummer 1 in het eindklassement, 52 punten voor de nummer 2 in het eindklassement en zo verder.
Tevens moet er voorspeld worden wie de gele, groene en bolletjestrui wint. Dit levert per trui nog 50 punten op.
Mijn selectie is momenteel als volgt: Bardet, Nibali, Uran, Cavendish, Pinot, Rui Costa, Greipel, Valverde, Quintana, Matthews, Gerrans, Degenkolb, Kristoff, J. Rodriguez, Froome, Contador, Sagan, Gallopin, D. Martin en v. Garderen.
Ik twijfel momenteel erg over Uran (Giro gereden) en over Rui Costa en v. Garderen (kunnen ze drie werken aan?). Heb op mijn reservelijst momenteel Fuglsang, Kwiatkowski, Talansky, Kreuziger en Peraud staan.

Zou iemand hier nog wat aan veranderen?
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:56:06 #62
446095 Alpinist
Op hoop van zegen
pi_153997555
Ik zou Gerrans en Gallopin niet nemen. Twijfel Uran deel ik. Zelf hoop ik dat Kelderman positief verrast. Ik ieder geval ook zaterdag mogelijk al wat punten, en de witte trui. En ik zou nog 2 sprinters erbij nemen (zoek zelf maar de goede namen). Rolland vind ik voor scorito te duur, maar als je nog mag kiezen zou ik hem nemen voor Uran.

Succes!
  Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 09:09:15 #63
pi_153997708
Uran en Gerrans zou ik niet nemen.

Dat heb ik zelf dan ook niet gedaan :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2015 @ 09:10:20 #64
862 Arcee
Look closer
pi_153997717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:56 schreef Alpinist het volgende:
Ik zou Gallopin niet nemen.
Waarom niet? :s) Sprint altijd mee en kan ook lastige aankomsten aan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_153997807
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:56 schreef Alpinist het volgende:
Ik zou Gerrans en Gallopin niet nemen. Twijfel Uran deel ik. Zelf hoop ik dat Kelderman positief verrast. Ik ieder geval ook zaterdag mogelijk al wat punten, en de witte trui. En ik zou nog 2 sprinters erbij nemen (zoek zelf maar de goede namen). Rolland vind ik voor scorito te duur, maar als je nog mag kiezen zou ik hem nemen voor Uran.

Succes!
Ik heb juist voor weinig sprinters gekozen omdat er maar weinig echte vlakke etappe's zijn. Dacht juist aan Gerrans en Gallopin vanwege hun sprint in een select groepje en wellicht gaan ze in de 2de of 3de week mee in een ontsnapping die het tot het einde haalt. Witte trui levert me geen punten op dus aan Kelderman heb ik dan weinig. Rolland kiezen boven Talansky, Fuglsang, Kwiatkowski, Kreuziger en Peraud?
pi_153997821
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uran en Gerrans zou ik niet nemen.

Dat heb ik zelf dan ook niet gedaan :D
Uran haal ik er uit denk ik ja. Heeft ook niet echt een ploeg om zich heen. Waarom heb je niet voor Gerrans gekozen als ik vragen mag :) ?
  Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 09:28:25 #67
pi_153997932
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:19 schreef Quincyyyyy het volgende:

[..]

Uran haal ik er uit denk ik ja. Heeft ook niet echt een ploeg om zich heen. Waarom heb je niet voor Gerrans gekozen als ik vragen mag :) ?
Gerrans heeft eigenlijk maar 1 kans en dat is in Hoei. (Buiten aanvallen)

Ik denk dat in de bergen de broers Yates vooral gespeeld gaan worden (S Yates is ook een interessante keuze), oa vanwege de mogelijke bergpunten en in de sprints vooral Matthews en Albasini. Gerrans houdt eigenlijk alleen over op de etappes die daar lastig genoeg voor zijn om die twee kwijt te spelen. Maar de marge tussen etappes waar Matthews/Albasini niet mee kunnen en etappes waar Gerrans niet mee kan is vrij dun.
  donderdag 2 juli 2015 @ 09:50:48 #68
446095 Alpinist
Op hoop van zegen
pi_153998301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:10 schreef Arcee het volgende:

[..]

Waarom niet? :s) Sprint altijd mee en kan ook lastige aankomsten aan.
Tonu trekt de sprint aan voor Greipel. Kijk anders een op sportuitslagen naar zijn uitslagen. Hij rijdt goed op plekken waarvoor nu heel veel renners in aanmerking komen (de muur bijvoorbeeld). En ik denk dat de klassementrenners deze kansen voor bonificatie ook niet ongemoeid laten. Dit wordt dus echt knallen en ieder voor zich.
pi_153998390
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:10 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Cav rijdt geen deuk in een pak boter dit jaar. Degenkolb en Matthews wel. Greipel voor Matthews doen dan? JRod ipv Valverde of Costa?
Cavendish was vorige week wel 2des op het brits kampioenschap en dat was geen parkoers zoals het in Nederland was. Ik denk dat cavendish wel wat punten gaat pakken voor de poules dit jaar.
pi_153998423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:56 schreef michaelfreak het volgende:

[..]

Cavendish was vorige week wel 2des op het brits kampioenschap en dat was geen parkoers zoals het in Nederland was. Ik denk dat cavendish wel wat punten gaat pakken voor de poules dit jaar.
Bij het Brits kampioenschap doen Sagan, Degenkolb, Matthews enzo niet mee.
pi_153998430
Doe ook mee aan een spel waarbij de bovenste 10 renners punten krijgen, vanaf 20 naar 1. Dat zijn de enigste te verdienen punten, algemeen klassement etc. maakt niets uit.

Nu twijfel ik nog tussen de volgende namen: Albasini, Gallopin, Stybar, D. Martin, Kelderman, Talansky, Majka en S. Yates.

Welke 4 van deze 8 renners zouden jullie meenemen?
pi_153998447
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:58 schreef Boet4 het volgende:
Doe ook mee aan een spel waarbij de bovenste 10 renners punten krijgen, vanaf 20 naar 1. Dat zijn de enigste te verdienen punten, algemeen klassement etc. maakt niets uit.

Nu twijfel ik nog tussen de volgende namen: Albasini, Gallopin, Stybar, D. Martin, Kelderman, Talansky, Majka en S. Yates.

Welke 4 van deze 8 renners zouden jullie meenemen?
Majka, Yates, Martin en Kelderman
  Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 10:00:45 #73
pi_153998462
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:59 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Majka, Yates, Martin en Kelderman
Gallopin ipv Kelderman, die rijdt sowieso niet vaak top 10.

Stop de tijd.
pi_153998491
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Gallopin ipv Kelderman, die rijdt sowieso niet vaak top 10.

Stop de tijd.
Ik twijfelde ook tussen die 2. Maar het ontloopt elkaar niet veel. Gallopin is ook geen renner die in de bergen dagelijks top 10 gaat rijden.
  Redactie Sport donderdag 2 juli 2015 @ 10:04:28 #75
pi_153998520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 10:02 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik twijfelde ook tussen die 2. Maar het ontloopt elkaar niet veel. Gallopin is ook geen renner die in de bergen dagelijks top 10 gaat rijden.
Ik vind die Gallopin wel een hele goeie, heb ik wel een zwak voor. Maar is meer een klassiekerman natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')