Rightquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
lb, niet haten plz. pure kwaliteit die jongen
Je moet gewoon vriendelijk zijn Nick, daar bereik je het meest mee.quote:
True dat. Geweld is nooit het antwoord.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet gewoon vriendelijk zijn Nick, daar bereik je het meest mee.
Gewoon vriendelijk neerschieten.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
True dat. Geweld is nooit het antwoord.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef xBubbles het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1181496521892450/
Ugh
Check.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Verschilt sterk per merk omdat ik brede voeten heb, maar 46/47/48.
Awhquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef xBubbles het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1181496521892450/
Ugh
geo.quote:
mn lengtequote:
Neequote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
heeft hij nog ijs gebracht eigenlijk?!
geo.quote:
quote:
wat moet ik met die jongenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
ik wil niet stoken, maar ik ken jongens die dat wel zouden doen.
wat moet ik met jouquote:
ohquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef xBubbles het volgende:
Nog 1 dagje en dan is het vakantie. Ik kan dit
Yesterday you said tomorrow..quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef xBubbles het volgende:
Nog 1 dagje en dan is het vakantie. Ik kan dit
NIGHTMAREquote:
Wat is deze Surge.quote:
Staat genoteerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is deze Surge.
Jou vergeef ik ook niet.
wat houdt dat in?quote:
Hoe is het met u beste man, weer een beetje rust in de tent na de uitbraak?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SurgeMijn broeder van een andere moeder
hiiiquote:
Dat wordt een nieuwe kopenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij viel toestraks. Is vaker gebeurt alleen nu klikt de linker muisknop niet altijd meer.
FLquote:
LBquote:
Ja, de rust is weder gekeerd. Puik weekend gehad en nu weer kalm aanquote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe is het met u beste man, weer een beetje rust in de tent na de uitbraak?
Goed om te horen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
Ja, de rust is weder gekeerd. Puik weekend gehad en nu weer kalm aan
Vrijdag weer wat kilometers gemaakt, 1 slagje. Deze week elke dag 2 slagen maken en kijken hoe dat gaatquote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Wanneer weer aan de arbeit?
Ik denk dat ik wat heb gemist?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrijdag weer wat kilometers gemaakt, 1 slagje. Deze week elke dag 2 slagen maken en kijken hoe dat gaatZit wel weer fijn, zo voor op de stoel. Hopelijk blijven de paniekjes weg en kan ik weer langzaam aan gewoon diensten draaien.
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het welquote:
Roccat Kone XTDquote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja rip. Nog geen idee welke. Deze was rond de 30 euro. Wil misschien dit keer draadloos zijn,
Ah, dayum.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het wel
In de vakantie opeens door de benen gezakt, helemaal 'op' mentaal. Huisarts dacht aan burn-out/overspannen, maar bleken paniekaanvallen te zijn.
Therapie en het gaat elke dag wel weer beter
Sterkte.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het wel
In de vakantie opeens door de benen gezakt, helemaal 'op' mentaal. Huisarts dacht aan burn-out/overspannen, maar bleken paniekaanvallen te zijn.
holy shit man. Weet je ook waar die paniek aanvallen vandaan zijn gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik weet wel wanneer ik ze kan verwachten. Goed slapen en eten houdt al wat tegen. Drukte zoveel mogelijk vermijden en plannen, heel veel plannen. Vooruit denken. Dat werkt, maar weg zijn ze nog niet. Dat komt nog wel als ik wat verder ben met de psycholoog. Tot die tijd maar damage-controlquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
holy shit man. Weet je ook waar die paniek aanvallen vandaan zijn gekomen?
Lieverdquote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef DrNick het volgende:
Goed om te horen dat het beter met je gaat, Mono. Keep it up
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog moet, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik weet wel wanneer ik ze kan verwachten. Goed slapen en eten houdt al wat tegen. Drukte zoveel mogelijk vermijden en plannen, heel veel plannen. Vooruit denken. Dat werkt, maar weg zijn ze nog niet. Dat komt nog wel als ik wat verder ben met de psycholoog. Tot die tijd maar damage-control
Zo is dat. Aardige dame die me helpt. Zij hebben er allemaal voor gestudeerd en ik laat me daar in mee gaan. Komt vanzelf op z'n pootjes terecht en kom er uit als beter mensquote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog gaat, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.
Heb hier ook een tijdje last van gehad, heftig zeg. Tof om te horen dat het steeds beter gaat!quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog gaat, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.
Thanks! Ja, het is niet altijd even leuk. Ik blijf positief en bekijk het verder vrij luchtig, maar het is niet altijd even gezellig in huize Mono, en daar voel ik me wel schuldig om tegen Moira. Maar die lieverd pakt het heel goed opquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb hier ook een tijdje last van gehad, heftig zeg. Tof om te horen dat het steeds beter gaat!
En dit inderdaad. Hoe fijn is het wanneer je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, om heel snel al bomen om te kunnen hakken. Ik denk dat 95% er beter uit komtquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.
Fijn dat ze je zo steunt! Want Moiraquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het is niet altijd even leuk. Ik blijf positief en bekijk het verder vrij luchtig, maar het is niet altijd even gezellig in huize Mono, en daar voel ik me wel schuldig om tegen Moira. Maar die lieverd pakt het heel goed op
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.
Mits je zelf wiltquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Hoe fijn is het wanneer je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, om heel snel al bomen om te kunnen hakken. Ik denk dat 95% er beter uit komt
Klopt, maar het toegeven dat er iets mis is en je daar (professionele) hulp voor nodig hebt is best lastig, voelt niet prettig.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.
Er is geen beterequote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Fijn dat ze je zo steunt! Want Moira
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.
huhuhuhu.. je bent toch ginne mongol of wel, mietjeeeequote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen betere![]()
![]()
[..]
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen betere![]()
![]()
[..]
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.
Ik ben ook blij dat ik het zelf inzie voor ik verpauperquote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
huhuhuhu.. je bent toch ginne mongol of wel, mietjeeee
Helaas veel waarheid wat je zegt, maar moet je lak aan hebben. Doen wat jij denkt dat goed voor je is.
Zou ook misschien een hoop mensen van het slechte pad af kunnen houden of uberhaupt voorkomen dat het zo ver komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag er meer psychologie en levensdingen toegevoegd worden op school. Leer je veel van, nadenken over jezelf en je eigen gedrag.
logitech MXquote:
Blij dat wij ons daarin verdiepen op schoolquote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag er meer psychologie en levensdingen toegevoegd worden op school. Leer je veel van, nadenken over jezelf en je eigen gedrag.
weet jij wanneer die date is?quote:
Teleurstellend surge.quote:
xbox of ps3? Welke vind je fijner?quote:Op maandag 29 juni 2015 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik game toch nooit meer op mijn laptop
Uh denk t nietquote:
Ik had altijd een xbox & xbox 360, sinds kort ook PS2/PS3/PS4, maar voorkeur blijft uitgaan naar xbox controllerquote:Op maandag 29 juni 2015 23:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
xbox of ps3? Welke vind je fijner?
Uh ff kijken hoorquote:
Als ik die kat was, zou ik ook zo hebben gekekenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit is een kat die uitgevonden heeft wat de laserpen is, en hij is niet blij.
SPOILER: Ex Machina spoiler bedenksek, pas 30min gekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sleep wellquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:03 schreef xBubbles het volgende:
Wat kan je eigen bed superlekker liggen als je moe bent..ciao liefjes
Trustenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:03 schreef xBubbles het volgende:
Een ander bed ook, maar het is geen discussie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:03 schreef xBubbles het volgende:
Ligt eraan wat voor bed en met wie. Maar idd, nu geen discussie.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een ander bed ook, maar het is geen discussie.
Slaapze
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
SPOILER: Ex Machina spoiler bedenksek, pas 30min gekekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met mij. Waterbed uiteraard.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 01:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bed en met wie. Maar idd, nu geen discussie.
Trusten
ey surge blanke.quote:
sjeh, ja rustig.quote:
Chill, het is lekker weer man. ik zou gaan zwemmen g.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ook ook
lekker chillen met de katjens
hmm geen slecht ideequote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:25 schreef Makoto het volgende:
[..]
Chill, het is lekker weer man. ik zou gaan zwemmen g.
ik zit op werk '(
ik zou allang in de haven liggen als ik jou was.quote:
nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
ik zou allang in de haven liggen als ik jou was.
hondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, moet op de hond van m'n zus passen :'D
baii
haal je hoofd van het toetsenbordquote:
quote:
Ik weet er wel één te liggen onder een stoeptegel als dat teltquote:
Hebben ze überhaupt wel een haven in E'de?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
ik zou allang in de haven liggen als ik jou was.
Waarom vraag je dat aan mij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt wel een haven in E'de?
Dat was een algemene vraagquote:
Ja, maar die algemene vraag vraag je wel aan iemand die niet uit Enschede komt.quote:
Nee, die vraag ik aan iedereen die in het topic zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar die algemene vraag vraag je wel aan iemand die niet uit Enschede komt.
Volgens mij is dat een anderequote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik weet er wel één te liggen onder een stoeptegel als dat telt
Quote me niet danquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:18 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, die vraag ik aan iedereen die in het topic zit.
Dan weet niemand waar ik het over hebquote:
Ja, dat is toch zeker niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan weet niemand waar ik het over heb
GUN HET ME GEWOONquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, dat is toch zeker niet mijn probleem.
School, terechte klacht.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:22 schreef broccoli. het volgende:
Serieus, wachten op iets maar ik weet niet wat
school
En dat wil naar schoolquote:
Ik wil niet, ik zal wel moetenquote:
:aai:quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik wil niet, ik zal wel moeten
Kut papiertjes.
Dan toch even naar de doc gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef Makoto het volgende:
Ik heb de hele week al een hoest alsof ik 40 jaar lang zware shag rook
Ik weet niet eens of ik wel een huisarts heb, zal ik eens aan m'n moems moeten vragenquote:
Dat zal je mutti wel geregeld hebben :pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of ik wel een huisarts heb, zal ik eens aan m'n moems moeten vragen
Zeker wel. Niet echt iets om te gaan liggen zonnen tho.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt wel een haven in E'de?
Waarschijnlijk wel, ik kan me alleen niet heugen dat ik ooit naar een dokter ben geweest.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat zal je mutti wel geregeld hebben :p
Weet ikquote:
Ik had een keer bowser als vervangend dokterquote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik kan me alleen niet heugen dat ik ooit naar een dokter ben geweest.
Idd niet echt boeiend.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker wel. Niet echt iets om te gaan liggen zonnen tho.
Kan je beter naar het Hulsbeek of Rutbeek.
Gefeliciteerd!quote:
wat is dat?quote:
mooi toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
krijg net te horen dat het ziek moeilijk is om in te stromen in mijn favo richting. Mijn cijfer (een 9) is toch echt het minimum
![]()
![]()
Waar heb je dat cijfer voor gehaald?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
krijg net te horen dat het ziek moeilijk is om in te stromen in mijn favo richting. Mijn cijfer (een 9) is toch echt het minimum
![]()
![]()
Nou juist niet want het is kiele kiele. Er komen nog tig cijfers bij en het kan zijn dat het wordt opgeschroefd naar 9 of 9,5.quote:
Voor de keuzemodule, waarmee ik naar het volgende jaar kan (in die richtingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Waar heb je dat cijfer voor gehaald?
Oooooooohquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nou juist niet want het is kiele kiele. Er komen nog tig cijfers bij en het kan zijn dat het wordt opgeschroefd naar 9 of 9,5.
[..]
Voor de keuzemodule, waarmee ik naar het volgende jaar kan (in die richting)
Dankjewel maar ik weet het dus nog nietquote:
Ik krijg nog te horen of ik over ben naar m'n laatste jaartje mbo, fingers crossed!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:18 schreef broccoli. het volgende:
Over ben ik sowieso, de juf zegt dat ik me geen zorgen moet maken maar toch
Zal wel, toch? Of twijfel je erg?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik krijg nog te horen of ik over ben naar m'n laatste jaartje mbo, fingers crossed!
Ik denk van welquote:
Was ook toen ik het telefoontje kreeg over of ik geslaagd was, wist het eigenlijk wel, maar toch.. die ontladingquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik denk van wel
Maar goed; weet het pas zeker als ik een brief heb waar het in staat
Sta je er voor de rest goed voor?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:25 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik krijg nog te horen of ik over ben naar m'n laatste jaartje mbo, fingers crossed!
Bij mij was het erg flauw.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook toen ik het telefoontje kreeg over of ik geslaagd was, wist het eigenlijk wel, maar toch.. die ontladingnou Jochem Meyjer was er niks bij. Toen nog mijn energie kwijt kunnen raken omdat er 40 bananen dozen naar de zolder gebracht moesten worden
man man man
"Oke dankje"quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bij mij was het erg flauw.
"JAGEFELICITEERD"
"ok dankje"
"En nu ga je werk zoeken doei!"
Voor de rest helemaal geen feestje niks
Kennistoetsen gemiddeld 6.3 waar je 5.5 moet staan, NL prima, rekenen even afwachten. En verder even 2 dingetjes aanvullen en dan is dat als het goed is ook weer voldoendequote:
Nouja, ik was dus van het vwo gegooid omdat ik -0,1 punt te laag stond (voor de rest allemaal voldoendes, dit mag eigenlijk ook niet) dus was meer teleurgesteld dan nuchter.quote:
Dan zal het toch wel goedkomen?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:45 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Kennistoetsen gemiddeld 6.3 waar je 5.5 moet staan, NL prima, rekenen even afwachten. En verder even 2 dingetjes aanvullen en dan is dat als het goed is ook weer voldoende
Ja dat is kut.. maarja ergens moet een lijn getrokken worden.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nouja, ik was dus van het vwo gegooid omdat ik -0,1 punt te laag stond (voor de rest allemaal voldoendes, dit mag eigenlijk ook niet) dus was meer teleurgesteld dan nuchter.
Nee, dat mag niet. Je mag niet iemand intimideren (dat is gebeurd ja) omdat diegene voor 1 vak een 5,4 stond. Diegene moet je dan gewoon examen laten doen, en als die gefaald heeft ja pechquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is kut.. maarja ergens moet een lijn getrokken worden.
Vorig jaar deed ik niveau 4, toen moest je voor de kennistoetsen gemiddeld 7.5 staan; ik had 7.2 en werd teruggeplaatst, ander meisje uit m'n klas had 7.3 en die mocht wel door met niveau 4. En dan heb je het over een lijn trekken?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja dat is kut.. maarja ergens moet een lijn getrokken worden.
Maar dat is bullshit, op meerdere vlakken.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik niveau 4, toen moest je voor de kennistoetsen gemiddeld 7.5 staan; ik had 7.2 en werd teruggeplaatst, ander meisje uit m'n klas had 7.3 en die mocht wel door met niveau 4. En dan heb je het over een lijn trekken?
Dat is ook kutquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:49 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Vorig jaar deed ik niveau 4, toen moest je voor de kennistoetsen gemiddeld 7.5 staan; ik had 7.2 en werd teruggeplaatst, ander meisje uit m'n klas had 7.3 en die mocht wel door met niveau 4. En dan heb je het over een lijn trekken?
Ja, er zijn bepaalde criteria waar je per jaar aan moet voldoen, en dat was 1 van de criteria. Maar dan 1 wel en de ander niet, dat is echt fucked up hoor. Ik heb gewoon m'n etui door het lokaal gesmetenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat is bullshit, op meerdere vlakken.
Hoezo moet je een 7.5 staan.. een voldoende is voldoende tochen iemand anders wel en jij niet, dat kan gewoon niet.
Teringlijersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:52 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, er zijn bepaalde criteria waar je per jaar aan moet voldoen, en dat was 1 van de criteria. Maar dan 1 wel en de ander niet, dat is echt fucked up hoor. Ik heb gewoon m'n etui door het lokaal gesmeten
Maar goed, ze hebben het geweten ook. Klacht ingediend bij de commissie, desbetreffende personen op het matje geroepen. Criteria aangepastquote:
Goedzoquote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar goed, ze hebben het geweten ook. Klacht ingediend bij de commissie, desbetreffende personen op het matje geroepen. Criteria aangepast
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 15:57 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar goed, ze hebben het geweten ook. Klacht ingediend bij de commissie, desbetreffende personen op het matje geroepen. Criteria aangepast
Da's ook de reden dat ik vorig jaar gedoe had op stage. Ik ben niet bang om voor mezelf op te komen als zaken niet kloppenquote:
Da's een goede eigenschapquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:01 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Da's ook de reden dat ik vorig jaar gedoe had op stage. Ik ben niet bang om voor mezelf op te komen als zaken niet kloppen
Beter dan over je heen laten lopen.quote:
je verjaardagspakquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef DrNick het volgende:
Wat is een beetje leuke kledij om te dragen bij mijn diplomauitreiking?
Een pak. Al is het wel cliche.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef DrNick het volgende:
Heb ik niet :squote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een pak. Al is het wel cliche.
Als je maar niet met een korte rode zachte broek komt met grote witte sport sokken er onder en een kansloos shirt gaat. Zoals iemand uit mijn klas deed
Geen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:13 schreef DrNick het volgende:
quote:
Ik doe wel jeans aanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nette lichte broek (beige) of pantalon met een overhemd?
Heb je een polo?quote:
Ik mag geen fooi ontvangenquote:
Ga eens kleding kopenquote:
Red ik nietquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:18 schreef DrNick het volgende:
Kom je ook eigenlijk, LB? Vrijdag aanstaande, rond de klok van acht.
Linksquote:
Livestream hetquote:
Nick plsquote:
Met een cameraquote:
quote:
quote:
quote:
Goed nummerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
My body tells noooohoooooooo, but I won't quit
Werkquote:
Mag niet zomaar.quote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik... ik moet even gaan liggen denk ik.
Je bier koelt nog sneller in de vriezer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)r-af-met-natuurkunde
gotta love physics
Je bier met nat keukenpapier erop koelt nog sneller in de vriezer.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je bier koelt nog sneller in de vriezer.
Gotta love physics.
leuk jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Of je koopt je bier gewoon al koud, op een terras, waar je ook nog leuk mensen kan bekijken.
Gotta love terras
Vergeet je melkflessen niet te bruinenquote:
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vergeet je melkflessen niet te bruinen
picsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:04 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga gewoon full commando, alles in 1 keer bruinen.
Ik moet nog wel leren hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan een live webcam feed, maar oke, ik maak wel een foto
Silicon Valley.quote:
Ik vind dat de serie steeds beter en beter wordtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Silicon Valley.
En het tweede seizoen is gewoon al klaar ook, ik zat echt te wachten totdat het uit kwam in juli, begon het al in april.
Een kinderhand is gauw gevuld. Blijkbaar met appelmoes.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
GEO GEO GEO, APPELMOES IN DE AANBIEDING
Denk dat er net één eetlepel in past.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een kinderhand is gauw gevuld. Blijkbaar met appelmoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |