Rightquote:Op maandag 29 juni 2015 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
lb, niet haten plz. pure kwaliteit die jongen
Je moet gewoon vriendelijk zijn Nick, daar bereik je het meest mee.quote:
True dat. Geweld is nooit het antwoord.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je moet gewoon vriendelijk zijn Nick, daar bereik je het meest mee.
Gewoon vriendelijk neerschieten.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
True dat. Geweld is nooit het antwoord.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef xBubbles het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1181496521892450/
Ugh
Check.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Verschilt sterk per merk omdat ik brede voeten heb, maar 46/47/48.
Awhquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef xBubbles het volgende:
https://www.facebook.com/(...)os/1181496521892450/
Ugh
geo.quote:
mn lengtequote:
Neequote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
heeft hij nog ijs gebracht eigenlijk?!
geo.quote:
quote:
wat moet ik met die jongenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
ik wil niet stoken, maar ik ken jongens die dat wel zouden doen.
wat moet ik met jouquote:
ohquote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef xBubbles het volgende:
Nog 1 dagje en dan is het vakantie. Ik kan dit
Yesterday you said tomorrow..quote:Op maandag 29 juni 2015 22:49 schreef xBubbles het volgende:
Nog 1 dagje en dan is het vakantie. Ik kan dit
NIGHTMAREquote:
Wat is deze Surge.quote:
Staat genoteerd.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat is deze Surge.
Jou vergeef ik ook niet.
wat houdt dat in?quote:
Hoe is het met u beste man, weer een beetje rust in de tent na de uitbraak?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
SurgeMijn broeder van een andere moeder
hiiiquote:
Dat wordt een nieuwe kopenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij viel toestraks. Is vaker gebeurt alleen nu klikt de linker muisknop niet altijd meer.
FLquote:
LBquote:
Ja, de rust is weder gekeerd. Puik weekend gehad en nu weer kalm aanquote:Op maandag 29 juni 2015 22:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe is het met u beste man, weer een beetje rust in de tent na de uitbraak?
Goed om te horen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:55 schreef Monopoly het volgende:
Ja, de rust is weder gekeerd. Puik weekend gehad en nu weer kalm aan
Vrijdag weer wat kilometers gemaakt, 1 slagje. Deze week elke dag 2 slagen maken en kijken hoe dat gaatquote:Op maandag 29 juni 2015 22:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Wanneer weer aan de arbeit?
Ik denk dat ik wat heb gemist?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrijdag weer wat kilometers gemaakt, 1 slagje. Deze week elke dag 2 slagen maken en kijken hoe dat gaatZit wel weer fijn, zo voor op de stoel. Hopelijk blijven de paniekjes weg en kan ik weer langzaam aan gewoon diensten draaien.
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het welquote:
Roccat Kone XTDquote:Op maandag 29 juni 2015 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja rip. Nog geen idee welke. Deze was rond de 30 euro. Wil misschien dit keer draadloos zijn,
Ah, dayum.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het wel
In de vakantie opeens door de benen gezakt, helemaal 'op' mentaal. Huisarts dacht aan burn-out/overspannen, maar bleken paniekaanvallen te zijn.
Therapie en het gaat elke dag wel weer beter
Sterkte.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan ook wel, had het ook niet aan de grote klok gehangen, maar sommige wisten het wel
In de vakantie opeens door de benen gezakt, helemaal 'op' mentaal. Huisarts dacht aan burn-out/overspannen, maar bleken paniekaanvallen te zijn.
holy shit man. Weet je ook waar die paniek aanvallen vandaan zijn gekomen?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik weet wel wanneer ik ze kan verwachten. Goed slapen en eten houdt al wat tegen. Drukte zoveel mogelijk vermijden en plannen, heel veel plannen. Vooruit denken. Dat werkt, maar weg zijn ze nog niet. Dat komt nog wel als ik wat verder ben met de psycholoog. Tot die tijd maar damage-controlquote:Op maandag 29 juni 2015 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
holy shit man. Weet je ook waar die paniek aanvallen vandaan zijn gekomen?
Lieverdquote:Op maandag 29 juni 2015 23:03 schreef DrNick het volgende:
Goed om te horen dat het beter met je gaat, Mono. Keep it up
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog moet, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik weet wel wanneer ik ze kan verwachten. Goed slapen en eten houdt al wat tegen. Drukte zoveel mogelijk vermijden en plannen, heel veel plannen. Vooruit denken. Dat werkt, maar weg zijn ze nog niet. Dat komt nog wel als ik wat verder ben met de psycholoog. Tot die tijd maar damage-control
Zo is dat. Aardige dame die me helpt. Zij hebben er allemaal voor gestudeerd en ik laat me daar in mee gaan. Komt vanzelf op z'n pootjes terecht en kom er uit als beter mensquote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog gaat, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.
Heb hier ook een tijdje last van gehad, heftig zeg. Tof om te horen dat het steeds beter gaat!quote:Op maandag 29 juni 2015 22:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is geen pretje wanneer het zo ver komt wanneer je naar een psycholoog gaat, maar het zal je helpen. Psycholoog heeft mij ook geholpen met mijn dingen tijd terug.
Thanks! Ja, het is niet altijd even leuk. Ik blijf positief en bekijk het verder vrij luchtig, maar het is niet altijd even gezellig in huize Mono, en daar voel ik me wel schuldig om tegen Moira. Maar die lieverd pakt het heel goed opquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb hier ook een tijdje last van gehad, heftig zeg. Tof om te horen dat het steeds beter gaat!
En dit inderdaad. Hoe fijn is het wanneer je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, om heel snel al bomen om te kunnen hakken. Ik denk dat 95% er beter uit komtquote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.
Fijn dat ze je zo steunt! Want Moiraquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Thanks! Ja, het is niet altijd even leuk. Ik blijf positief en bekijk het verder vrij luchtig, maar het is niet altijd even gezellig in huize Mono, en daar voel ik me wel schuldig om tegen Moira. Maar die lieverd pakt het heel goed op
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat taboe m.b.t. psycholoog moet ook eens weg, 1 op de 5 in Nederland komt in aanraking met een psycholoog of psychiater.
Mits je zelf wiltquote:Op maandag 29 juni 2015 23:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Hoe fijn is het wanneer je zelf door de bomen het bos niet meer ziet, om heel snel al bomen om te kunnen hakken. Ik denk dat 95% er beter uit komt
Klopt, maar het toegeven dat er iets mis is en je daar (professionele) hulp voor nodig hebt is best lastig, voelt niet prettig.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.
Er is geen beterequote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Fijn dat ze je zo steunt! Want Moira
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja klopt, maar is toch vreemd want veel mensen (waaronder ik) gaan pas naar de psycholoog als ze het absolute dieptepunt hebben bereikt, terwijl je juist als je begint te merken dat je niet lekker in je vel zit (natuurlijk niet bij ieder klein ding) je het beste direct naar de psycholoog kunt stappen.
huhuhuhu.. je bent toch ginne mongol of wel, mietjeeeequote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen betere![]()
![]()
[..]
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 29 juni 2015 23:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen betere![]()
![]()
[..]
Klopt, dat hebben heel veel mensen. Ik had het ook al veel eerder moeten doen. Maar de maatschappij is tegenwoordig bikkelhard, en ik denk dat veel mensen ook denken dat ze wel 'moeten' presteren - doorgaan. Misschien dat mensen het zelf op het begin als 'zwakte' zien, maar dat is het totaal niet. Veel is gejaagd, prestatie, geld etc. Op zich een kwalijke zaak. De meeste mensen gaan daar gewoon mee om, maar mensen die wat kwetsbaarder zijn vallen sneller tussen wal en schip.
Ik ben ook blij dat ik het zelf inzie voor ik verpauperquote:Op maandag 29 juni 2015 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
huhuhuhu.. je bent toch ginne mongol of wel, mietjeeee
Helaas veel waarheid wat je zegt, maar moet je lak aan hebben. Doen wat jij denkt dat goed voor je is.
Zou ook misschien een hoop mensen van het slechte pad af kunnen houden of uberhaupt voorkomen dat het zo ver komt.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag er meer psychologie en levensdingen toegevoegd worden op school. Leer je veel van, nadenken over jezelf en je eigen gedrag.
logitech MXquote:
Blij dat wij ons daarin verdiepen op schoolquote:Op maandag 29 juni 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
Van mij mag er meer psychologie en levensdingen toegevoegd worden op school. Leer je veel van, nadenken over jezelf en je eigen gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |