ja maar de acteur die die kale gast speelde kreeg kanker dus gebruiken ze bronn maarquote:Op maandag 29 juni 2015 22:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toe
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
van alles wat er tot nu toe is gezegd noem je dat een spoiler?
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqoquote:
geen internet meer gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het internet is een mijnenveld als het aankomt op Game of Thrones spoilers, je moet het gewoon accepteren Remqo
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken
irritante aansteller is dat manquote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter wordt Arya je favoriete personage anders gaan we problemen krijgen
Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik over het meeste heengelezen.
straks weer even verder kijken
Gewoon 300 kijken. Krijgt ze er snoeihard van langsquote:Op maandag 29 juni 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Cersei moet in d'r blote punami over straat.
hopelijk blijft ze blind.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dwerg is beste characterquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit
als de Tyrion niet tof vindt heb je geen zielquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar heb ik wel sympathie voor.
Ik vind die dwerg wel geniaal, die lult zich overal uit
Moet nog steeds kijken eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken
dat is alleen leuk voor die eerste acteur komt te overlijden.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor tetten en punani's moet je hele serie Spartacus kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |