Tyrion > Tywinquote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment
ik heb geen facebookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
je kan even op z'n facebook kijken natuurlijk
Afgeven op hoeren en dan de hoer van je zoon neukenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zijn compleet verschillend en allebei baas dus ik kan die beslissing niet maken
carice doet gwn haar dingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sws dat jon ook gwn terugkomt wantja zo rollen die magiërs
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo coolquote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bronn > alles en iedereen bij elkaar keer 2
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mijquote:Op maandag 29 juni 2015 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Alleen in de boeken is hij helemaal niet zo cool
hij had wel mazzel eerst die redhead wildling en toen Carice fucking van Houten meeen wat een wijf wat een wijfquote:
da's achterlijk waarom zou je een serie verschrijven en dan complete personages weglaten ;squote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mij
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in de boeken bestaat hij niet eens vlgns mij
lelijke vrouwenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen
zooo, spoiler.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jawel, maar daarin zie je hem niet meer als hij met dat lelijke wijf trouwt die je heel even zag toen Jaime hem ging ophalen
oja dan gaat die met die kale kop zonder tong die ned zo'n kop eraf jaagde naar die landen toequote:Op maandag 29 juni 2015 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |