Ik ookquote:Op maandag 29 juni 2015 22:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kom er nog relatief goed vanaf
Ik heb jouw hart altijd bij me.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb jouw hart altijd bij me.dacht dat je oprecht was kutwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevoelens gekwetst alles
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
leer je Game of Thrones karakters man
is dp een dwerg?quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?
Zo laat ik mijn liefde blijken, bbyquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht dat je oprecht was kutwijf
gevoelens gekwetst alles
Tywin is een ontzettende baas dus het is een complimentquote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik ooit nog eens kijken.
Ja, ben inderdaad dood.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus door de geboorte van dp ging willoow dood?
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Tywin is een ontzettende baas dus het is een compliment
maar zijn dochter en zoon neuken, vandaar de vergelijkingquote:Op maandag 29 juni 2015 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oneluv in dat geval. Ik vertrouw je op je woord in deze.
live waren ze erg sterkquote:
Willoow houdt meer van het ruige stamp werk met veel uitwisseling van lichaamssappen anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niks mis met knuffelen met Willoow
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend glorenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe het met zijn snor gaat
oh best goed dusquote:Op maandag 29 juni 2015 22:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
die gaat bij de gedachte aan een druipende vlees grot in volle ornaat salueren als een stevig fallus in de ochtend gloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |